Coraz bardziej wątpliwe te właściwości Stealth
.
Putin powiedział Pogosjanowi, że wiedzą o przekręcie stulecia w przemyśle США i to nie przejdzie. Etymologia nazwy
STEALTH pochodzi od wyparowujących z budżetu pieniędzy które stają się niewidoczne dla amerykańskiego podatnika. Podobno pierwszy wariant PAK FA zrobiony na modłę F-22 był oznaczony SR-50, od
Stiels Ruble
Pewnie spodziewaliście się zmian we wlotach? W T-50 są one najbardziej optymalne spośród wszystkich konstrukcji 5 generacji, gdyż: są krótkie i nie powodują poważnych strat w przepływie powietrza, ich kształt wpływa korzystnie na stateczną pracę silnika, mają również mechanizację zapewniającą optymalne warunki pracy zespołu napędowego przy całym diapazonie założonych prędkości. Powiedzmy sobie szczerze, że w takim F119-100 który nie dość, że traci ~15-17% ciągu na prostokątnym przekroju dysz, kolejne straty dochodzą w meandrowych wlotach (pompaże to jest słaba strona F100, a skoro F119 to linia rozwojowa F100 nie ma co się dziwić, tzn. są informacje, że te silniki dają nieźle popalić - w przenośni bo sprawność niska i dosłownie min. SFC około 0,80 :karpik). Weźmiemy również pod uwagę, że różnica miedzy ciągiem stanowiskowym, a ciągiem silnika zabudowanego na płatowiec (podłącza się upusty powietrza do instalacji paliwowej, nadciśnienia, hermetyzacji i klimatyzacji, przeciwoblodzeniowej itp.) jest znaczna i może wynosić kilkadziesiąt procent (taki F-16 osiąga swoje nędzne 254 m/s z zamkniętym anti ice valve na silniku). A więc stiels czy kicha z całego samolotu? (vide dokazujący na Air Szałach Craptor z minimalnym wariantem zatankowania

)