Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103344 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #420 dnia: Marca 02, 2012, 22:03:00 »
Dzięki, to jest to o co mi chodziło. Sprawdzę tę listę z tym w TE Ramp Start. Mój test będzie polegał na teście paneli w moim fizycznym kokpicie oraz w wirtualnym kokpicie dla brakujących paneli oraz paneli, które nie mają jeszcze aplikacji w fizycznym kokpicie np. panel UHF.
Przy okazji ciekawostka o której wspomniałem w porzednim post. Miałem problem z testowaniem misji TE Ramp Start, ponieważ brakowało tego callbacks. Dopiero w dokumentacji RedDoga znalazłem poprawną nazwę AFTriggerCatapult. Dalej już nie było problemów.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #421 dnia: Marca 03, 2012, 20:39:32 »
http://f16pit.dbv.pl/forum/viewthread.php?forum_id=28&thread_id=25    :001:
Z góry przepraszam moderatorów, proszę nie traktować tego jako spam. Nie chcę tworzyć nowego wątku na tym forum, nie ma takiej potrzeby. Jest to mała propozycja i celem jest tylko wasza opinia, czy warto poświęcić weekend na takie figle z terenem Korei.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #422 dnia: Marca 03, 2012, 21:51:17 »
Czy to jest Twój pomysł czy z forum BMS4. Wiem, że ktoś tam poprawia teren Korei.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #423 dnia: Marca 04, 2012, 01:33:53 »
Pomysł bardzo fajny i jestem za. Co prawda powstaje już FLARE, które ma poprawić wszystkie tekstury ziemi, jednak nic nie wiadomo kiedy wyjdzie.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #424 dnia: Marca 07, 2012, 15:48:51 »
Rozpocząłem naukę ramp start. Mam problem z procedurą Start engine (GE 129).
W AF było kolejno:
1. JFS w poz.START 2
2. Po osiągnięciu 20% RPM przesunięcie przepustnicy na położenie około 50%
3. Wcisnąć dźwignię throttle idle detent, powrót przepustnicy do idle. RPM powinno osiągnąć 70%
4. Przełącznik magnetyczny powinien powrócić do położenia OFF.
W BMS4 jest podobnie z wyjątkiem p.2 Być może źle to interpretuję.
Czy mogę prosić o wyjaśnienie punktu 2 w BMS4.
2. THROTTLE      Advance to IDLE at 20% RPM minimum.
Jest też przy tym punkcie uwaga:
Idle Detent          Toggle (unless idle/cutoff code enabled in bmsconfig).
Ja mam w Falcon BMS Config okienko idle cutoff nie zaznaczone.
Przy okazji mam pytanie dotyczące idle cutoff. Czy ten przełącznik powoduje wyłączenie silnika?

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 07, 2012, 16:08:04 »
Po wciśnięciu idle detent, przesuń przepustnicę jeszcze trochę do przodu, aż silnik zacznie wchodzić na obroty i wtedy cofnij przepustnicę na idle.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 07, 2012, 18:48:46 »
Dzięki za radę Mekki, będę testował.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 11, 2012, 09:33:21 »
Falcon 4 BMS Tutorial Going Defensive, Missile + AAA Evasion and Defense

http://www.youtube.com/watch?v=AyCeAVsaDWs

Świetny film.
Mam pytanie. Z powodu takiego, że nie wiem dlaczego nie mogę zamieścić zdjęcia (wyskakuje mi, że moje zdjęcie lub awatar nie może być zapisany- nie mam pojęcia o co chodzi), chciałbym zapytać o następującą rzecz: podczas tego filmu, podczas ataku na cele naziemne i po dokonaniu już tego ataku po lewej stronie monitora wyskakuje tabelka, która przedstawia które cele zostały zniszczone. Czy da się coś takiego zrobić podczas gry, a jak tak to jak?

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 11, 2012, 12:20:05 »
Czy da się coś takiego zrobić podczas gry, a jak tak to jak?


Nie da się.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 12, 2012, 14:42:05 »
Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z nauki  ramp start zgodnie z misją treningową TE Ramp Start. Uwaga ogólna dotycząca procedur zawartych w tej misji. Są one zgodne w ogólnym zarysie z checklist - main volume. Ilość procedur robi wrażenie, ale zajmuje także dużo czasu. Moim głównym celem było zminimalizować te procedury tak aby wszystko działało i można było wystartować. Testowanie zajęło mi trochę czasu, ponieważ natrafiłem na pewne problemy.
Problem pierwszy jest związany z konstrukcją przepustnicy Cougara, która nie posiada dźwigni powodującej zadziałanie blokady trottle idle detent. Zrealizowałem to na przycisku tzn. przycisk udaje blokadę.
Pomimo działania zgodnie z procedurami czasami silnik wchodził na wyższe obroty i osiągał 70% RPM a czasami pozostawał na około 20% RPM. Po wielu próbach udało mi się znaleźć rozwiązanie tego problemu, mam taką nadzieję. Muszę trochę odczekać po osiągnięciu okolo 20% RPM oraz po przesunięciu przepustnicy na około 30% przed wciśnięciem przycisku idle detent. Może to zjawisko występuje tylko u mnie??
Miałem także mały problem z nagrzewaniem się żyroskopów w sensie zrozumienia problemu. Było to związane z procedurą związana z avionic power a konkretnie z przełącznikiem obrotowym z pozycjami INS Norm, Nav.
Chciałbym przy okazji podziękować Flankerowi za pomoc. Pozostał mi jeszcze problem zrozumienia procedury powodującej pojawienie się na MFD napisów : Bit Time Remaining is ......sec, version CO21 - IP00 - MR021.......Podejrzewam, że jakiś element potrzebuje czasu na nagrzanie.
I ostatnia sprawa to klocki blokujące kola. Podejrzewam, że znikają w momencie uzyskania zezwolenia na taxi, czy mam rację?

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #430 dnia: Marca 12, 2012, 14:57:55 »
To opóźnienie występuje i u mnie. Więc to raczej normalne.
Jeśli chodzi o klocki- wciskasz T i wybierasz "remove chocks".

Cała procedura od początku do taxi powinna trwać około 20 min, więc spokojnie masz czas na ustawienie się INSa i "nagrzanie" MFD.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #431 dnia: Marca 12, 2012, 16:39:59 »
Cytuj
To opóźnienie występuje i u mnie. Więc to raczej normalne.
To mnie uspokoiłeś. Zanim do tego doszedłem straciłem sporo czasu. Z tymi klockami masz rację, dopiero teraz zauważyłem tę komendę. Mam już zredukowaną listę procedur, które realizuję częściowo w fizycznym kokpicie a częściowo w wirtualnym. Chcę stopniowo rozszerzać listę procedur tych sprawdzajacych, ale muszę dorobić 2 panele. Damos kończy DMkeys, dlatego część paneli nie ma sterowania. Myślę, że mając fizyczny kokpit można się pobawić pozostałymi procedurami.

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #432 dnia: Marca 13, 2012, 04:48:59 »
Pozostał mi jeszcze problem zrozumienia procedury powodującej pojawienie się na MFD napisów : Bit Time Remaining is ......sec,

BIT (nie Bit) to skrót od Built In Test. BIT Time Remaining to po prostu odliczanie jak długo jeszcze potrwa ich wykonywanie.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #433 dnia: Marca 13, 2012, 06:41:36 »
Dzięki za wyjaśnienie. Przy okazji wykonywania procedur w Ramp start dochodzę do wniosku, że trzeba pogłębić wiedzę na temat budowy F16. Można oczywiście wykonywać procedury mechanicznie nie zastanawiając się co one wykonują.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #434 dnia: Marca 13, 2012, 16:10:49 »
Przy okazji wykonywania procedur w Ramp start dochodzę do wniosku, że trzeba pogłębić wiedzę na temat budowy F16.
Mi się wydaje że bardziej powinieneś zacząć latać bo o ile jesteś specem na forum jeśli chodzi o budowę wirtualnych kokpitów to zwykły RampStart jest dla ciebie zagadką.