Autor Wątek: BMS 4.X - ogólnie  (Przeczytany 103485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #525 dnia: Czerwca 21, 2012, 23:57:07 »
W ustawianiu parametrów DTE nie ma opcji ustawiania jasności świecenia HUD,

Jest taki parametr, można go sobie ustawić m.in. za pomocą WDP (http://www.weapondeliveryplanner.nl/index.html).
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #526 dnia: Czerwca 22, 2012, 07:06:51 »
Cytuj
Jest taki parametr, można go sobie ustawić m.in. za pomocą WDP
To wyjaśnia czemu tak się dzieje myślałem, że jest jakiś błąd. Z drugiej strony jest to trochę mylące, ponieważ DTC jest opcją BMS4 a WDP jest programem wspomagającym, który nie każdy stosuje.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #527 dnia: Czerwca 22, 2012, 14:55:35 »
Przeczytałem na forum  http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10906-Laser-Arm/page2
na temat laserowego namierzania, gdzie jest następujące stwierdzenie
Cytuj
- SNIPER & LITENING pods have WHOT, BHOT and TV camera images - LANTIRN has only WHOT and BHOT
Poszukałem w internecie informacji na temat Sniper XR oraz Litening. W zwiazku z czym mam pytanie dotyczące naszego symulatora BMS4, który ma dwa typy pod AN/AAQ-13 LANTIN pod oraz AN/AAQ-14 TARG pod. Czy w AN/AAQ-14 jest "SNIPER & LITENING"?

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #528 dnia: Czerwca 22, 2012, 16:45:28 »
LANTIRN składa się de facto z dwóch zasobników: AN/AAQ-13 który odpowiada za FLIR czy TFR oraz AN/AAQ-14 który jest popularnym targeting podem.

LITENING to inne podwieszenie, mimo że wygląda podobnie do AN/AAQ-14 to jest to nowsze cacko opracowane przez starozakonnych, oznaczenie jego to AN/AAQ-28.

SNIPER zaś, to chyba najnowsza zabawka z wyżej wymienionych zabawek. Jego wersję mamy w Polsce, pod nazwą PANTERA.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #529 dnia: Czerwca 22, 2012, 17:38:00 »
Cytuj
LANTIRN składa się de facto z dwóch zasobników: AN/AAQ-13 który odpowiada za FLIR czy TFR oraz AN/AAQ-14 który jest popularnym targeting podem.
To ma sens. Patrząc na zdjęcie podwieszonego zasobnika AN/AAQ-13 w tactical reference stores BMS4 mam wrażenie, że są to dwa zasobniki.

Offline mj

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #530 dnia: Czerwca 22, 2012, 23:00:11 »
Czy AGM-154 JSOW w rzeczywistości ma jakiś system śledzenia celu? W BMS praktycznie zachowuje się jak kasetowy Maverick o zwiększonym zasięgu. Myślałem, że jest to raczej bomba ustawiona na konkretne współrzędne GPS (jakby dalej lecący JDAM). Na forum BMS przeważają opinie, że JSOW jest nierealistycznie skuteczny i wręcz cheaterski. Chodzi mi o to, czy jest w miarę dobrze odwzorowany, czy lepiej sobie odpuścić i używać CBU-87 CEM.

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #531 dnia: Czerwca 22, 2012, 23:17:49 »
Odpuścić, JSOW w obecnym stanie to kompletna fikcja.
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #532 dnia: Lipca 07, 2012, 12:09:40 »
Czy komuś udało się przypisać sterowanie jasnością HMS do osi joysticka?

U mnie po zrobieniu przypisania pokrętłem nie da się więcej sterować myszką (czyli przypisanie jest właściwe), ale sterowanie osią też nie działa. Nie ważne który joystick i jaką oś przypiszę.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #533 dnia: Lipca 07, 2012, 12:16:18 »
Mam to samo... Testowałem wczoraj.

Offline mj

  • *
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #534 dnia: Lipca 07, 2012, 12:29:27 »
Próbowałeś najpierw włączyć HMS z klawiatury? Tam chyba powinien być enkoder z "wyłącznikiem" na początku.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #535 dnia: Lipca 07, 2012, 20:25:52 »
Ja to zrobiłem w kokpicie w następujący sposób. W panelu HUD mam zrobioną funkcję on/off HMS zamiast funkcji Test step (nie ma implementacji). W panelu ICP na prawym kółku mam podłączony enkoder z MJoy i to reguluje jasność świecenia.

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #536 dnia: Lipca 07, 2012, 22:54:24 »
Panowie, nie mylcie osi analogowych z enkoderami. HMS w Falconie nie funkcjonuje analogowo, działa podobnie jak zwykły przycisk +/-. To, że jest w opcjach Advanced nie znaczy, że można przypisać do potencjometrów. Można to zrobić odpowiednim skryptem np. w aplikacji  HSC- http://angus.foxnet.pl/fs/blog/, lub Foxy Hotas.
 Mocno wypadłem z tematu profili ale wiem, że to jest możliwe... :)

Przy okazji, Vito może zerkniesz na to?
http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?10821-Keyfile-editor-Alpha-Release!&highlight=keyfile+editor

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #537 dnia: Lipca 08, 2012, 10:38:48 »
Przejrzałem tylko wątek i myślę, że może to być przydatny program szczególnie dla tych, którzy nie chcą zagłębiać się w teorię. Przy okazji przetestuję ten program i napiszę co o tym myślę.
HMS w BMS4 używam dosyć często, dlatego zrobiłem przełącznik on/off w panelu HUD.

Offline B3rNO

  • *
  • B3 all day
    • http://www.youtube.com/user/b3rno
Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #538 dnia: Lipca 24, 2012, 15:44:51 »

Odp: BMS 4.X
« Odpowiedź #539 dnia: Sierpnia 09, 2012, 16:10:48 »
Po instalacji ostatniego upgrade mam pewne problemy z wingman. Może to jest tylko moje subiektywne odczucie. Nie potrafię zmusić skrzydłowego do zrzutu bomb na cel. Po komendzie "attack my target" odpowiada "that's a negative" niezależnie czy mam lock on czy nie. Na forum http://www.benchmarksims.org/forum/showthread.php?11495-where-i-can-find-detail-of-new-AI-command/page2 znalazłem wątpliwości dotyczace trzech komend : attack my target, weapons free oraz go shooter.
Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak zmusić skrzydłowego do ataku na cel oraz różnice dotyczące wspomnianych komend AI.