Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #90 dnia: Września 23, 2011, 17:31:11 »
Ciekawe, czy engine wspiera śmigłowce na pływakach od modderów...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #91 dnia: Września 23, 2011, 18:31:23 »
Mogliby poprawić efekty przy oddaniu ognia z Minigun'u. Na tę chwilę o takim efekcie to można jednak pomarzyć: http://www.youtube.com/watch?v=juUJdzFFORs&feature=related .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #92 dnia: Września 23, 2011, 21:32:32 »
Yoyek, Twoja produkcja zdobyła uznanie serwisów newsowych: http://www.ggmania.com/?smsid=31671 ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #93 dnia: Września 24, 2011, 00:01:13 »
Yoyek, Twoja produkcja zdobyła uznanie serwisów newsowych: http://www.ggmania.com/?smsid=31671 ;)
No to mogłem się lepiej postarać  :icon_redface: . Na razie stopuję, bo wypuszczę całą grę w postaci filmów i BIS mnie ukatrupi ;).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #94 dnia: Września 24, 2011, 00:25:25 »
Pierwsze kilka Community Preview działało wyłącznie na Operation Arrowhead, od wersji 83xxx działa na ARMA2 też.
To ciekawe, bo u mnie jakoś nie działa (ArmA II z CDA, wersja 1.10.80665). Instalując TkoH dostaję taki radosny komunikat:

Zgaduję, że to z braku OA?

S!

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #95 dnia: Września 24, 2011, 09:54:56 »
Niestety Community Preview z zeszłego miesiąca dodało obsługę ARMA2, ale nie czystej, a ARMA2:Reinforcements.

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #96 dnia: Września 24, 2011, 14:14:55 »
Ground effect w Community Preview:

http://www.youtube.com/watch?v=GT3_IXjV-gA

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #97 dnia: Września 24, 2011, 15:21:38 »
Ground effect w Community Preview:

http://www.youtube.com/watch?v=GT3_IXjV-gA
To już bardziej przypomina właśnie to co jest w ToH. Czasem ta poducha ratuje życie. Wierzcie mi. Jest to też moment gdy jak już ją wyczujemy to trzeba gwałtownie zredukować obroty, inaczej się "odbijemy" i manewr lądowania trzeba wykonać od nowa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

kwadrat

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #98 dnia: Września 24, 2011, 15:38:02 »
To może da się ktoś namówić na prezentacje lądowania autorotacyjnego ?

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #99 dnia: Września 24, 2011, 15:38:49 »
To już bardziej przypomina właśnie to co jest w ToH.

To JEST TakeOn.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #100 dnia: Września 24, 2011, 15:45:41 »
To nie jest Take On. To jest Community Preview stąd: http://takeonthegame.com/download/community-preview/. Czyli na bazie Army.
Wciąż mylone są dwie rzeczy. Mamy:
1/ Community Preview - czyli engine ARMA 2 http://www.arma2.com/agegate/agegate.html ,
2/ Preview Take On (przed beta) - to co ja mam (ArmA 3 preview). Tam nie takich stacji i budowli. Śmigłowiec w środku wygląda inaczej również. Backgruond FDM już dedykowany pod śmigłowiec.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #101 dnia: Września 24, 2011, 15:50:12 »
Yoyo, to właśnie Ty mieszasz te dwie rzeczy. W Community Preview jest wycinek bety którą masz - to znaczy engine gry, edytor, lekki smigłowiec i jego FM. Tylko mapy i obiekty są z Arma2. Poza mapami to nie ma nic wspólnego z Arma2.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #102 dnia: Września 24, 2011, 16:37:20 »
Yoyo, proszę Cię, przestań pisać do premiery, ok ?  :121:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #103 dnia: Września 24, 2011, 18:19:19 »
Yoyo, to właśnie Ty mieszasz te dwie rzeczy. W Community Preview jest wycinek bety którą masz - to znaczy engine gry, edytor, lekki smigłowiec i jego FM. Tylko mapy i obiekty są z Arma2. Poza mapami to nie ma nic wspólnego z Arma2.
Pytanie czy wnętrze merola robi z syrenki merola, czy dalej to tylko jednak syrenka ? Bo jak widzę to nie zrozumieliśmy się w nazewnictwie. Ok, tak to rozumię.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #104 dnia: Września 24, 2011, 18:42:53 »
Mnie bardziej ciekawi dlaczego Ty tam jeszcze Arma 3 wlepiłeś, skoro Take On z Arma 3 to już w ogóle nie ma nic wspólnego, bo tytuły te robią dwa niezależne teamy :D

(ArmA 3 preview)

Nie tyle się nie zrozumieliśmy, co po prostu nie śledzisz oficjalnego forum i nie wiesz co siedzi w becie i w community preview, w które zresztą nie grałeś.