No, to mamy Take On Helicopters v2.0
Nightstalker (znany głównie z Hovercontrol, ale ostatnio bardzo aktywnie udzielający się na oficjalnym forum BiS) wydał własnego patcha zmieniającego całkowicie fizykę modelu "light" (wersja treningowa tego samego helikoptera ponoć nie została zmieniona). Link:
http://dl.dropbox.com/u/588149/NightSta1ker%20ToH%20Light%20Heli%20Update.zipTo jednak nie koniec świetnych dla nas wieści. Użytkownik forum TOH b101_uk również zabrał się za ulepszanie FM, oto jego wersja (pozytywna opinia Nightstalkera):
http://www.mediafire.com/?8hhk4lalaenlp08W przyszłości Nightstalker planuje wypuścić kolejną poprawkę będącą połączeniem prac obydwu panów.
Na koniec moim zdaniem najlepszy news- autorzy oryginalnego modułu fizyki użytego przez BiS (nie pamiętam nazwy firmy, ani produktu) zwrócili się do NS z prośbą o pomoc w opracowaniu oficjalnego patcha 1.03 mającego ulepszyć model lotu. Myślę, że czas FSX dla miłośników helikopterów mija (ja już odinstalowałem i bardzo się cieszę, że kupiłem nowy komputer specjalnie dla TOH).
Moja ocena fizyki lotu z pierwszego linka- 9/ 10. Da się w końcu czerpać zabawę z latania. Brak opóźnień w pracy cyclic'a, bardziej wyczuwalny torque inducted yaw, zredukowany denerwujący ground effect i nareszcie wyczuwalny moment light on skids. Nadal jest miejsce na poprawę, ale ja już spędziłem sporo czasu trenując sobie autorotację (jak na razie 80knots przy glide, i rozpoczęcie flare na około 50ft pozwala mi na 75% skuteczność; większość porażek wynika z zbyt dużej przyczepności płoz przez co maszyna robi fikołka do przodu jeżeli nasza prędkość nie jest równa zeru). Chętnie pogram z użytkownikami forum przez neta, bo na razie tak na prawdę nie ma z kim latać online na publicznej liście serwerów (deathmatch'e mnie nie bawią).
Pozdrawiam!
EDIT:
oficjalny news z forum TOH
Patch 2
The major flight model tweaks have been pushed to Patch 3, because they are rather advanced and we need to time to do them properly (in cooperation with our partners). Instead, Patch 2 will have a lot more miscellaneous fixes to all areas of the game. We also intend to roll out a major upgrade to our scripting technology, which many of you will love, and which will provide another glimpse into the technology for A3. Stay tuned for more on the specifics.
Poważniejsze zmiany w modelu lotu zostały przeniesione do Patcha nr.3, ponieważ są one raczej zaawansowane i potrzeba nam czasu aby we współpracy z naszymi partnerami poprawnie je zaimplementować. Zamiast tego Patch nr.2 wprowadzi wiele różnych poprawek do wszystkich elementów gry. Ponadto planujemy mocno poprawić naszą technologię skryptowania która przypadnie wielu z wam do gustu i będzie stanowić kolejny wgląd w technologie które zostaną użyte w Arma 3. Więcej informacji niedługo.
Patch 3
A larger update in which we aim to do tweaks to the flight model, based on feedback and close cooperation with RTDynamics. These changes are not trivial and affect all gameplay, so we need to make sure it does not do more harm than good.
Większa poprawka w której postaramy się poprawić model lotu w oparciu o feedback i w bliskiej współpracy z RTDynamics (autorzy modułu FM użytego przez BiS w TOH). Zmiany będą poważne i będą miały wpływ na rozgrywkę, także musimy się upewnić, że nie wyrządzą więcej szkody niż pożytku.
Beta patches
Just like our previous games, we intend to set up a beta patch system. Those test pilots who wish to participate in these more experimental patches will help us make the game better, and get a sneak peak at upcoming changes and additions!
Keep playing, keep posting and cya in the air!
Bla bla bla. Nie ważne
