Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #390 dnia: Marca 19, 2012, 21:50:46 »
Czołgi mają dalmierze laserowe którymi mierzą dystans do celu a także jego prędkość itp. Potem leci pocisk podkalibrowy. :)

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #391 dnia: Marca 19, 2012, 21:57:57 »
Ja bym użył kumulacyjnego:P, podkalibrowiec to taka strzala, jak nie trafi w nic ważnego w śmiglowcu to przeleci na wylot robiac tylko małą dziurke.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #392 dnia: Marca 19, 2012, 22:49:37 »
Coś myślałem, że w tym tonie, celność mają coś za dobrą, pozostaje jedynie wtedy chyba ucieczka za jakąś zasłonę albo lot tuż nad ziemią.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #393 dnia: Marca 19, 2012, 23:12:21 »
Cytuj
Nie mogę się doczekać, aż w tym temacie wypowie się Cygan
Na_pewno się wypowiem. Niestety obecnie cierpię na deficyt czasu, który nie pozwala mi na jakiekolwiek latanie na simach.
Cytuj
efekt ten jest kompensowany automatycznie przez system SAU-W24-1
Spokojnie, spokojnie, w tym przypadku bardziej chodziło mi o tłumik pedałów, który nie pozwala na zbyt gwałtowne wychylanie orczyka. Jego brak może faktycznie spowodować nadwyrężenie konstrukcji. W rezultacie działania tego tłumika siła potrzebna do wychylenia orczyka jest na tyle duża, że zaskoczyła by was na_pewno. Ale nie aż tak duża jak wynikało z mojej rozmowy z Yoyo.
Co do samego dodatku, to przyznaję, że dużo testowałem śmiglaki w Arma 2 i faktem jest, że Mi-24 jest żywcem wrzucony do TOH po małym tuningu.
Ale to jedyne, co zauważyłem po screenach. Co do reszty przetestuję z czasem, jak będę miał okazję przetestować, ale do tego czasu chyba już sami go rozgryziecie.

Poprawki interpunkcyjno-ogonkowo-ortograficzne. Zfrr
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2012, 01:22:22 wysłana przez Zefirro »
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #394 dnia: Marca 20, 2012, 06:45:45 »
Na pewno się wypowiem. Niestety obecnie cierpię na deficyt czasu, który nie pozwala mi na jakiekolwiek latanie na simach.
Ha! Teraz wiesz jak ja się czuję  :020:

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #395 dnia: Marca 20, 2012, 21:18:08 »
Cytuj
Ha! Teraz wiesz jak ja się czuję
No, to zależy jak długi czas masz na myśli, bo na_dłuższą metę można wykitować. Nie mówiąc o samym lataniu.
A jak nie potrafisz wygospodarować czasu na TOH lub inny sim, to......(koniec offtop)

Int. + ort. Zfrr

« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2012, 22:50:23 wysłana przez Zefirro »
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #396 dnia: Marca 20, 2012, 23:51:32 »
Polataliśmy dziś trochę z YoYo (dzięki za postawienie serwera) i muszę cofnąć, co wcześniej napisałem - w Hindzie jest celownik teleskopowy. Kolejny plusik ode mnie dla tego DLC.

S!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #397 dnia: Marca 21, 2012, 07:16:02 »
No i sumując można naprawdę robić online fajne coop missions i do tego całkiem skuteczne ;). No chyba, że akurat jesteśmy mewą :D.

PS.
Bardzo fajny pomysł z tym kolejnym patchem i kompatybilnością modów do ArmA i TOKH. Zwłaszcza w związku z mapkami jakie powstały do ArmY.
Czy jest jakaś może przypominająca teren Polski?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #398 dnia: Marca 21, 2012, 12:13:57 »
Szukałem. Do starego OFP było coś takiego - mapka nazywała się Lechistan. Liczyłem, że przeportowali to do ArmY, ale niestety chyba nie ma. Za to są całkiem niezłe mapki Afganu. W sam raz dla polskich Hindów :D No i jeszcze dwa mody z Wietnamem. Jakby umownie wykorzystać tu uzbrojonego Lighta oraz Mediuma, to już byłaby możliwość fajnej zabawy.

S!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #399 dnia: Marca 22, 2012, 01:11:58 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #400 dnia: Marca 22, 2012, 01:18:20 »
Spoko. Teraz trzeba będzie sprawdzić, jak takie mody śmigają w multi ;)

S!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #401 dnia: Marca 23, 2012, 13:08:09 »
Wygląda nawet ciekawie, nowa misja do MP polegająca na eskorcie. jedyny bug to in French ;) :

http://www.force27.com/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=1649

Można potestować online. Jacyś chętni?



webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #402 dnia: Marca 23, 2012, 14:05:13 »
Ja chętnie.

S!

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #403 dnia: Marca 23, 2012, 14:21:24 »
Również chętny, mogę jakoś po 20, lub nieco później.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #404 dnia: Marca 23, 2012, 18:52:10 »
"...Można potestować online. Jacyś chętni?..."

Jakaś mała wskazówka jak to wrzucić w TOKH? Pójdzie bez Army?
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS