Autor Wątek: Pierwsze wrażenia  (Przeczytany 73200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 03, 2011, 16:54:34 »
Świetne jest to jak naturalnie i szybko mogę ogarnąć przyrządy, a jeszcze nie używałem
Tracka. W Iłku, choć bardzo chciałem korzystać tylko z zegarów, było mi z tym ciężko, i zawsze zostawiałem wyświetlanie parametrów w rogu ekranu (nie wiem, może ślepy jestem).

Nie wiem czego to zasługa, pozycji ''głowy'' w kokpicie, jakości wykonania modelu, czy wysokiej rozdzielczości tekstur (pewnie wszystkiego na raz), ale naprawdę bardzo mi się to podoba.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 03, 2011, 17:48:41 »
Kużwa ... żeby sie ta k##wa chociaż odpaliła, tak z 15 klatek, to bym latał nawet w 640x480.
A tutaj zapowiadają się cieżkie miesiące ...
Powiem tak - cieszcie się, ze mnie nie ma :-P

Ramm.

ps. I will be back .. someday :-D
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 03, 2011, 18:36:26 »
Prośba znów do moda . Prosze utworzyć wątek z konfiguracją sprzętu i conf.ini i przenieść posty, żeby wszystko bardziej przejrzyste było.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

JG300_Benito

  • Gość
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 03, 2011, 18:37:27 »
Ramm kombinuj kombinuj narazie nic nie tracisz bo multi raczej leży wczoraj wbiłem na jeden server to nie dało rady uzbroić Emila - startowałeś bez ammo także w sumie na ta chwile online się raczej nie lata. Wczoraj coś tam próbowali ale jeśli Blue mieli Me-110 bo ona miała o dziwo ammo a Red spita to się domyśl co się działo......  :banan tak tak tak wszyscy chcieli Red prawie nikt Blue :P

Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 03, 2011, 18:55:27 »
Ha ha ha!Normalnie panowie mam z was niezły polew.Widzę,że niektórzy nie mogą się pogodzić z tym,że zostali nabici w butelkę.Normalnie towarzystwo wzajemnej adoracji.Ten tytuł na tym etapie jest wogóle niegrywalny.To jest kupa przez duże K.Ja się czuje wyrolowany,poprostu przez twórców tej gry.Pewnie oczka im się śmieją widząc swój stan konta w banku i że tyle frajerów włącznie ze mną dało się nabrać na ten shit i sobie myślą ,ale gładko poszło.Ta gra na tym etapie wogóle nie powinna być wydana jako finalna wersja po tylu latach tworzenia .Moje pierwsze wrażenie? K...a ale wałek dziewięć dych w plecy.Wracam do starego iłka z UP 2.01.Żenada.Piszcie dalej o pozytywach tego shitu bo przynajmniej za 90 złotych mam niezły ubaw z was.Buuaahahaha!

[admin]Buuaahahaha! urlop. Mazak.[/admin]
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2011, 19:12:21 wysłana przez KosiMazaki »

JG300_Benito

  • Gość
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 03, 2011, 19:14:32 »
Kupowałem z pełną premedytacją, wiedząc wcześniej o wszystkich mankamentach, w związku z tym nie czuje się mówiąc kolokwialnie wydymany bo mam nadzieję że dorobią tego sima do końca i jeśli moje 79 plnów im w tym pomoże to dobrze. Jeśli nie pomoże  to stać mnie na to żeby w ten sposób stracić równowartość 5 paczek fajek czy 3 browarków w dobrym towarzystwie.
Wszyscy widzą że ta gra nie powinna w tym stanie wyjść ale moim zdaniem lepiej że wyszła tak z nadziejami że ją poprawią niż miałaby wcale nie wyjść.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 03, 2011, 19:30:53 »
Osobiście nie czuję się nabity w butelkę!!
Na sima czekamy od bardzo dawna więc dla mnie osobiście to żaden wydatek , odkładałem przez 6 lat, wyszło mnie 0,05 zł dziennie.... :karpik.

Jeśli dziś mi ktoś powie że za kolejne 5 lat wyda super sim i muszę już dziś na niego odkładać 0,10 zł też to zrobię i może liczyć na moje wsparcie.

Sim będzie grywalny na 100%, ma ogromny potencjał i to cieszy a to czy wydałem dziś 99 zł czy za 6 miechów 70 zł nie robi dla mnie żadnej różnicy. Kocham latać wirtualnie, czerpię z tego przyjemność i relaks, stać mnie na takie zabawki i jestem ogromnie szczęśliwy że są firmy które widzą w symulatorach kasę i robią je. Przetestowałem na własnej skórze, teraz ustalę jaki potrzebuję sprzęt aby latać bezproblemowo i choćbym miał wydać 6 patyków aby móc sobie na nim latać zrobię to bez względu na nie wiem jak wielkie próby obrzydzenia tego tytułu. A to że ktoś mi powie że jestem naiwny i wyruchany w d...pe nie wzrusza mnie w najmniejszym stopniu, będę latał, będę miał przyjemność....a inni niech dalej marudzą.

Offline ath

  • *
  • PurePC Team
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 03, 2011, 19:41:19 »
Także postanowiłem kupić chociaż cfg jakiś kozacki nie jest - i5 750, hd5770 (jutro zdam relację jak to chodzi). Potencjał jest ogromny, miejmy nadzieję, że to ładnie połatają i ludzie się przestawią na nowego ilka. Ja tam dałem szansę, lubię obserwować jak dany tytuł przechodzi przez stadium poczwarki aby później stać się pięknym motylem (albo i nie).
Poza tym nowość, hype itp. robi swoje, też chcę w tym uczestniczyć. :)

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 03, 2011, 21:06:49 »
Dokładnie tak jak pisał Noe - jeżeli ktoś bawi się w symulatory lotu - to wie, że wymagania sprzętowe będą spore zawsze i jest przygotowany na pewne wydatki z tym związane.  Wydanie 90 zeta na ten tytuł naprawdę nie spędza mi z oczu powiek. Jeżeli ktoś faktycznie napalił się na to i myślał ze to będzie cudo jakieś to ma problem.
Miłego urlopu :D.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 03, 2011, 21:13:20 »
Jest różnica pomiędzy sytuacją w której stawiani jesteśmy przed wysokimi wymaganiami sprzętowymi i widzimy dlaczego tak jest (Lock On, Longbow 2 itp), a sytuacją w której efekt nie usprawiedliwia wzrostu tych wymagań (FSX przed SP1, il2:CoD).


Chociaż w wypadku il2:CoD sytuacja wygląda jeszcze inaczej, bo gra działa źle na każdym sprzęcie i przy tej kompilacji nie będzie działać dobrze kiedykolwiek. Wymagane są gruntowne zmiany.


Koszmarny interface i oprawa audio wcale sprawy nie upraszczają.

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 04, 2011, 09:21:19 »
Sytuacja z CoDem jako żywo przypomina mi wtopę jaką zaliczyła BoB II: WoV. Gra miała jak na 2005 rok "prawie wszystko": najlepszą dynamiczną kampanię pod słońcem, w miarę grafikę (jako rozwinięcie BoB Rowanu), jako taki FM, klikalny kokpit, złożoną pogodę, setki maszyn w powietrzu itp. Zebrała sporo nagród, potencjał miała niesamowity. Ale nie miała Multi i co najgorsze była niezoptymalizowania, wywalała się często, cięła, szarpała, zwalniała, miała spore wymagania... Teraz, po 6 latach wciąż jest poprawiana (wersja 2.11, nowa grafika, nowe obiekty w grze, bardzo dobre AI, wymagający, jak dla mnie bardziej niż w Il-2 1946 FM), wygląda i działa inaczej (ładnie i płynnie, wzrosły jednak wymagania), ba nawet ma Multi (aczkolwiek nigdy w nie nie grałem) ale kto w nią gra? U nas kilka osób. Pech BoB II polegał na tym, że miał konkurencję, przede wszystkim w Multi, bo kampanie SP w grach Olega to kpina. CoD konkurencji w tematyce II WW nie ma, wiec powinno być dobrze. Tylko pytanie kiedy...
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Zefirro

  • Gość
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 04, 2011, 14:31:04 »
W 1C nie zorientowano się dopiero teraz, że mają problemy z optymalizacją, ale widziano o tym od dawna. Skoro to było wiadome, to dlaczego "poprawa optymalizacji" (jak duża?) może przyjść dopiero z końcem kwietnia? W tej chwili widać, że problem nie leży w jednym elemencie, który łatwo wyłączyć, ale jest bardziej złożony i być może wynikał z błędnych założeń i zbyt dużej rozrzutności przy projektowaniu różnych etapów symulatora, których później nie weryfikowano odpowiednio. Nieszczęśliwie się składa, że optymalizacja wymaga czasem napisania czegoś od nowa. Czy to oznacza, że w kilka tygodni radosna ekipa ze wschodu planuje przepisać pół symulatora? Ćwierć? 5%? Ciekawy jestem, czy choć przyczyna problemów została zdiagnozowana dokładnie. W każdym razie chciałbym spróbować ostudzić Wasze oczekiwania co do patchy, bo trudno mi uwierzyć w radykalną poprawę wydajności (żeby było normalnie, gdy teraz jest tragicznie). Do tego żeby to odbyło się bez kosztów w innych aspektach (głównie graficznych).

Wyobraźcie sobie, że kupiliście auto, które producent reklamował jako sportowe, szybkie, dużo elektroniki, różne czujniki itp... Powiedzmy, że sprzedawca mówił Wam: 6s do setki. Potem wsiadacie do auta, a to wyciąga ledwie 50km/h. Bo się sprzedawcy zapomniało dodać, że reklamowano wersję, którą napędza silnik 300KM, ale jeszcze nie dopasowali silnika, więc nie jest dostępna na rynku i dlatego tymczasowo wsadzają silniki z malucha. Optymista powie, że przynajmniej ma ładną karoserię i potencjał. Do tego będzie wmawiał wszystkim sąsiadom, że liczył się z jego wadami, które przecież nie mogą przesłonić tego, że ten samochód wcale nie ma konkurencji i dlatego jest jedyny, najlepszy. W ostateczności może się posunąć do kupna dodatkowego silnika, który uciągnie samochód. Realista zauważy, że został zwyczajnie w świecie oszukany i nie będzie usprawiedliwiał sprzedawcy, że gdyby nie popełnił oszustwa, to nie sprzedałby samochodu, a przez to nie mógłby produkować kolejnych. Będzie domagał się zwrotu pieniędzy. Jeśli jednak postanowi zostawić sobie przed domem ten egzemplarz, to zauważy, że raczej nikt nie wymieni mu już jego silnika na obiecane 300KM za darmo i ktoś za to zapłaci...

Przenosząc na nasze: Ubisoft na produkcie podaje konfigurację, która powinna pozwalać na uruchomienie symulatora, a poza tym konfigurację, która jest zalecana. Nie można powiedzieć, żeby program spełniał swoją funkcję, jeśli zacina się przy zalecanej konfiguracji w taki sposób! Owszem jedzie w konkretnych sytuacjach, ale jest to raczej jak to 50km/h, a z górki 70km/h (w naszym wypadku nad morzem). Wokół tego symulatora wyrosła taka góra oczekiwań, że ciężko będzie się pogodzić "nam" z tym, jaki poziom prezentuje wydany produkt. (Tylko, czy nasze środowisko nie jest przypadkiem jedynie niewielką częścią grupy, która kupi ten program?) Można próbować kupować sprzęt z najwyższej półki (ale i to nie gwarantuje tego, że produkt będzie grywalny - patrz: amunicja w multi). Można też zauważyć, że poza CoD istnieją inne symulatory, podobnie jak poza naszym sportowym samochodem (choć na swój sposób wyjątkowym) istnieją inne warte uwagi pojazdy. W ten sposób, będąc świadomym konsumentem wybrać solidny, choć inny produkt i swoimi pieniędzmi nie wspierać oszustów, ale rzetelnych producentów. W moim wypadku polega to na tym, że nie wydam pieniędzy na CoD, niezależnie do czego to doprowadzi studio Olega, albo jego następcy. Przeznaczę je raczej na następny samolot A2A do FSX (z tej samej epoki), a dzięki temu po pierwsze się nie zawiodę, a po drugie dam zarobić tym (ROB, some1, empeck), którzy z pewnością przygotują kolejne solidne produkty.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 04, 2011, 14:51:16 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Hub

  • *
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 04, 2011, 15:03:30 »
...
I to by było na tyle w sprawie tego gniota.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Pierwsze wrażenia
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 04, 2011, 15:04:20 »
Masz rację, ale ona do mnie nie przemawia. CoD dla mnie ma służyć do walki w multi, do zabijania przeciwników po drugiej stronie kabla. CoD to arena do walki, nie podziwiania jaką to fajną maszynę wydało A2A, tak jak lodowisko służy do gry w hokeja a nie do jazdy figurowej. Mam nadzieję że łapiesz moje podejście. Ja rozumiem Twoje, bo jako członek APA interesuje Cię chyba głównie akrobacja i latanie w szyku. Mnie nie.
Podzielam Twoje racje w kwestiach wydania gry i w odniesieniu do samochodu. Z premedytacją kupiłem samochód który ma silnik malucha zamiast Ferrari ale wygląda jak Ferrari. I ma miejsce na ten większy silnik a płacąc producentowi kasę liczę  (mam nadzieję) że on ten silnik mi wymieni, kwotę tej opłaty uznałem za do przyjęcia. Za RoF-a dałem 170 zł ( o ok. 30 $ za samoloty nie wspomnę) i wprawdzie działał zgodnie ze specyfikacją to jednak czułem dużo większy niedosyt przez pierwszy rok niż teraz za 84.99, dziś z RoFa jestem b. zadowolony. Niech teraz podrasuja mi ten silnik malucha do jako takich osiągów (mimo wszystko fajnie siedzieć w budzie Ferrari :) ) a za rok może wyjdzie dodatek płatny znów 80 dych gdzie będzie już wszystko w miarę cacy. Obie firmy dostały ode mnie kredyt kupiecki i sporo zaufania. W jednym przypadku się wywiazali, mam nadzieje że w drugim też.


ps. I nie, nie istnieją niestety poza CoD żadne symulatory drugowojenne oferujące to czego oczekuję a wyłuszczyłem powyżej.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM