Noe, przeskalowałeś screeny z dwa razy wyższej rozdzielczości. Odpowiada to AA Supersampling x4. Gdybyśmy w grach mogli włączyć ten tryb bez zabijania wydajności, to nie potrzebne byłyby wszelkie inne wynalazki typu multisampling, transparency AA, FXAA, MLAA itp.
Ale się nie da, chyba że w starych tytułach.
Rozumiem dlaczego AA nie działa ono tak jak w innych simach, ale i tak mi się to nie podoba. W symulatorze mamy dużo obiektów o dużym kontraście, ramki kabiny, przyrządy w kokpicie, samoloty na tle nieba, dużo detali, których nie da się ukryć za toną postefektów i rozmyciem tła jak w "zwykłych" grach. Niestety końcowy efekt wygląd słabo, zwłaszcza na większym ekranie.
Co do reszty, swojego zdania nie zmieniłem. Ameryki nie odkryłeś, już dawno pisałem, że wydajność na mocnym sprzęcie nie jest problemem, o ile ma się trochę szczęścia i odpowiednią konfigurację.