Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #150 dnia: Kwietnia 23, 2011, 14:51:51 »
Dziękuje że męczysz się za innych , ja mam dosyć wole jak mnie strącają w ROF .Poczekam 6 miesięcy i spróbuje ponownie.
Ktoś musi wartę pełnić :D ;)

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #151 dnia: Kwietnia 23, 2011, 14:59:29 »
Oby ci Olo w puczach to wynagrodził  :003:

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #152 dnia: Kwietnia 23, 2011, 17:13:01 »
Wygląda na to, że piątek będzie tradycyjnym dniem nieoficjalnych patchy :)

Patrząc na relacje, wydaje się że twórcy używają do wygenerowania listy zmian, metody z "Koła fortuny". Na kole są usprawnienia i spartolenia, po równi. Olo kręci, reszta notuje, na czym stanęła wskazówka i 'wdraża'.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #153 dnia: Kwietnia 23, 2011, 19:29:34 »
Co do zmian to teraz z kolei AI robi uniki znacznie wolniej przez co jest teraz zbyt łatwym celem IMHO. Strzela się do nich jak do kaczek. W poprzednim puczu znowu robili manewry jak TIE Fightery w Star Wars.

No nie wiem, po patchu spróbowałem doga w Hurricane vs Fiat G.50 i AI odstawiało taki sam kosmos jak do tej pory, albo i jeszcze gorzej. Robiło w zasadzie tylko 2 manewry: beczkę naddźwiękową i nożyce na wysuniętych klapach.

Po 1 dogu wyłączyłem grę i zająłem się czymś mniej frustrującym.

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #154 dnia: Kwietnia 23, 2011, 20:24:59 »
Jesteś pewny, że beta zainstalowała się poprawnie?

U mnie AI jest powolne jak w smole by latało.
Może to zależy od misji jaką się wybierze...

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #155 dnia: Kwietnia 24, 2011, 01:34:11 »
Bo Fiaty to Asy Przestworzy,  109 lata w kółko i wolno (łatwo spuścić), Spit - między 109 a Fiatem (ale też lata w kółko, nawet beczki nie wykręci)

PL_Leo

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #156 dnia: Kwietnia 24, 2011, 09:11:35 »
Nie przejmował bym się aż tak bardzo AI, zobaczcie jak łatwo zestrzelić samoloty AI w RoF. W dobie powszechnego dostępu do internetu i tak większość z nas lata przeważnie online? Osobiście traktuję walki z AI w każdym simie jako trening przed walkami z innymi ludźmi w sieci.

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #157 dnia: Kwietnia 24, 2011, 09:32:36 »
W dobie powszechnego dostępu do internetu i tak większość z nas lata przeważnie online?

Wg developerów (wywiad na SimHQ jakiś czas temu) ta większość to ok 25% graczy :)

PL_Leo

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #158 dnia: Kwietnia 24, 2011, 09:46:13 »
Oki, ale w RoF (poza trybem offline) i CloD bez posiadania łącza internetowego grać się nie da :003:

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #159 dnia: Kwietnia 24, 2011, 09:49:05 »
To prawda, ale to nie znaczy, że się gra online-multi :)

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #160 dnia: Kwietnia 24, 2011, 10:42:32 »
Nie przejmował bym się aż tak bardzo AI, zobaczcie jak łatwo zestrzelić samoloty AI w RoF. W dobie powszechnego dostępu do internetu i tak większość z nas lata przeważnie online? Osobiście traktuję walki z AI w każdym simie jako trening przed walkami z innymi ludźmi w sieci.

Raz, że tak jak Empeck napisał ta "większość" to mniejszość, dwa, że nawet w multi potrzebne są samoloty AI. Poza bezmyślnym dogiem oczywiście.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #161 dnia: Kwietnia 24, 2011, 11:17:21 »
Zgadza się z tym online. Nie pamiętam kiedy ostatnio grałem offline w Iłka czy inny sim. Tak czy inaczej - jakiś tam balans AI jest potrzebny moim zdaniem.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #162 dnia: Kwietnia 24, 2011, 12:43:21 »
.... dwa, że nawet w multi potrzebne są samoloty AI.

Nie. Najciekawsze misje są (były) wtedy kiedy w powietrzu nie ma żadnego AI. Nawet jeżeli skutuje to mniejszą ilościa maszyn w powietrzu.
Człowiek to człowiek. Nawet najlepsze AI da się po prostu "wkęcić" w ziemię.
Najlepsze misje online to takie w których AI po prostu nie ma.

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #163 dnia: Kwietnia 24, 2011, 14:30:30 »
Aha, i 2 bombowce na całą mapę.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #164 dnia: Kwietnia 24, 2011, 15:10:41 »
Aha, i 2 bombowce na całą mapę.

No tak, można się było takiej odpowiedzi spodziewać :004:
Nie dziwi mnie to wcale, ale postnowię sprawe wyjaśnić. W wielu misjach układ bombowy był taki : 8 x AI (B-25, Pe-2, A-20, póxniej w modach nawet B-17 czy B-24) + dwa bombowce typu "human". Strona przeciwna miała 8 x Fw-190 A8 czyli sprzęt jak najbardziej odpowiedni do takiej roboty.
Nie będę się rozpisywał na tema jak przebiegała misja, bo nie o to tutaj chodzi, ale wynik w 95% przypadków był taki sam - myśmy zarąbali AI a "humany" zbombili cel i poszli do domu. Rezultat : misja "w plecy". Pomijam kwestię tego, ze w "starym" strzelcy AI to snajperzy i często mysliwcy przeciwnika musieli tylko poczekać, aż bez połowy poszycia i dymiącym silnikiem, wiozac trzy lub cztery kile do domu, będę usiłował dociągnąć do bazy :004:
Misje online zdecydowanie różnią się od kampanii offline. Owszem i tu i tam klimat jest ważny - ale w tej formie hostowania z poziomu HL'a - po prostu nie dało zwerbować wiecej niż max 4 pilotów bomberów. Online liczy się bardziej cel misji i jego dalszy wpływ na sytuację frontową. W związku z tym dwa bombery "human" potrafią być znacznie groźniejsze niż banda 16-tu AI. Znam gościa który zarąbał na 110-tce 12 sztuk AI, Vicki na F2 zabił kiedyś 7 A-20, Kuba dopadł kiedyś 6 sześć MIgów-3 lecących jak po sznurku, sam zrąbałem 9 sztuk B-25. Wszystko AI. Ale ludzi którzy zestrzelili 7-miu i więcej "ludzi" online znam tylko dwóch. 
Dlatego uważam, ze AI jest absolutnie zbędne w rozgrywkach online. A przy formie rozgrywki online jaką mamy w CoD - czyli servery dedykowane - ilośc bombowców zalezy tylko i wyłącznie od liczby graczy. Czyli może ich być baaardzo duzo. I tylko od samych graczy zalezy czy się zorganizują i poleca w formacji (widziałem taką formację Pe-2 złożoną z 6-ciu sztuk na ADW), czy bedą robili za samotne wilki.

Ramm.
" only mad men fly there where angels afraid to step... "