Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #180 dnia: Kwietnia 26, 2011, 22:16:37 »
Też mi się tak wyaje. Na 6850 były zaciachy aż miło na 560Ti brak.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #181 dnia: Kwietnia 26, 2011, 22:46:17 »
Jak dla mnie zaścianek i dziadostwo. Mogli napisać w wymaganiach jedną i jedynie słuszną certyfikowaną konfigurację na której to działa + poprawki, zamiast takiej szopki. Dlatego podtrzymuję zdanie, że straszna "kobyła" z tego jest. Ponadto skoro w wymaganiach jest napisane:

Graphics: DirectX® 10 compliant, 1GB Video Card (See supported List*)

*SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE:
ATI®: 5830/5850/5770/5870/6870/6950/6970
NVidia®: 250/260/275/285/460/465/470/480

To na twoim 560TI też powinno nie działać, bo nie jest obsługiwana :118:. A ostatecznie sprzęt mam nie najgorszy... a z resztą w wymaganiach też nie ma obsługi procesorów i7 tylko i5 więc co ja się dziwię. Informacje brałem z parówki.

Stary Iłek miał preferencję na karty nVidii, więc jego młodszy braciszek CloD (właściwie to powinien się nazywać BoBek) też ma takie preferencje.

Całe życie Sturmowika przelatałem na Radeonach i owszem nie można było ustawić "uberwody" (przez focha Olega) ale gra chodziła normalnie poza tym z kartami z serii 8xxx też były cyrki z ich obsługą. W swoim czasie trzeba było podmieniać dllki. Stąd też nie zgodzę się z tym co piszesz.

Żeby nie było niedomówień. Zdaję sobie sprawę, że różnie są pisane gry ale takie ortodoksyjne pisanie silnika pod konkretne karty skończyło się mniej więcej w okresie Doom 3. Teraz już tak dużego rozrzutu nie ma i każdy szanujący się producent stara się aby ich gra działała na każdym sprzęcie w miarę normalnie nawet jeśli jest sponsorowany. Grono potencjalnych klientów trzeba sobie zwiększać, a nie sztucznie zmniejszać.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #182 dnia: Kwietnia 27, 2011, 09:17:27 »
Też mi się tak wyaje. Na 6850 były zaciachy aż miło na 560Ti brak.
Mam 6850, a w grze wszystko na high, drogi, cienie i drzewa na medium...zacięć brak.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #183 dnia: Kwietnia 27, 2011, 09:38:55 »
Mam 6850, a w grze wszystko na high, drogi, cienie i drzewa na medium...zacięć brak.
5850 reszta taka sama jak Shokiego. Ustawienia jak Shokiego.
Zacięć brak.
Ta gra po prostu albo kogoś lubi albo nie najwyraźniej.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #184 dnia: Kwietnia 27, 2011, 10:12:41 »
A może trop jest fałszywy? Może problem jest np. z kartami dźwiękowymi i tam są zaciachy? O coś takiego podejrzewam u siebie Race 07, a i ROF mi podejrzany jest, bo jak coś już w nim pada, to wcześniej dziwnie charczy w słuchawkach... (Mam dźwięk na płycie głównej, plus stara karta SB jako druga). Inna sprawa, że żenada... ale coż - PeCety to nie konsole, każdy inny...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #185 dnia: Kwietnia 27, 2011, 11:06:01 »
Nic takiego nie zauważyłem. Przed chwilą przełączyłem się z Xonara na dostarczoną z płytą kartę Supreme II X-Fi. Nie zaobserwowałem żadnej poprawy.
Pozdrawiam.
 

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #186 dnia: Kwietnia 27, 2011, 11:12:42 »
Moje obserwcje co do starego Iłka biorą się stąd, że kupiłem sobie kiedyś  kartę 4870 i iłek się na niej strasznie ciął oraz dawała (szczególnie nad miastami) niski framrate (pisałem o tym na forum  ze 2 lata temu). Po zamianie na GTS250 jak ręką odjął. Ale być może było to związane z płytą główną EVGA NForce 650i Ultra, która chyba "nie lubiła" Radeonów. Te same jaja miałem z 6850  na tej płycie (opisywałem to w innym  wątku na kaprysy nForca nałożyły się problemy z zasilaczem), Clod się ciął jak diabli. Po wstawieniu obu tych kart (4870 i 6850) do innego komputera działały jak złoto. Obecnie zmieniłem porawie cały komputer (zresztą zgodnie z Twoją Mazaku specyfikacją) i jest OK.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #187 dnia: Kwietnia 27, 2011, 14:18:24 »
Co ciekawe, otworzyłem FMB i załadowałem jakąś mała mapkę on-line i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zero przycięć. Wstawiłem 30 bombowców z ładunkiem i cały czas płynnie. Jedynie lekko zwolniło w czasie eksplozji wielu bomb.
Przypuszczam, że problemem u mnie jest moment dogrywania kolejnych elementów na mapie. Pytanie tylko co zmienić? Może dołożyć jeszcze 4GB pamięci, może starczy temu gniotowi ;) .
Pozdrawiam.
 

Offline Misiek

  • JG300
  • *
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #188 dnia: Kwietnia 27, 2011, 16:00:49 »
Czy juz wiadomo kiedy wyjdzie kolejny patch do CoD-a ? Nie wiem czy na majowke jechac na żagle czy grac :)

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 27, 2011, 16:12:44 »
Czy juz wiadomo kiedy wyjdzie kolejny patch do CoD-a ? Nie wiem czy na majowke jechac na żagle czy grac :)

Sorry za off-top ale :D:D:D:D

Be sure 2 weeks.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #190 dnia: Kwietnia 27, 2011, 18:27:54 »
Co ciekawe, otworzyłem FMB i załadowałem jakąś mała mapkę on-line i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zero przycięć. Wstawiłem 30 bombowców z ładunkiem i cały czas płynnie. Jedynie lekko zwolniło w czasie eksplozji wielu bomb.
Przypuszczam, że problemem u mnie jest moment dogrywania kolejnych elementów na mapie. Pytanie tylko co zmienić? Może dołożyć jeszcze 4GB pamięci, może starczy temu gniotowi ;) .

Podejrzewam, że jak dołożysz jeszcze z 50 bombowców to będzie dalej płynnie działać do momentu jakichś wybuchów  :001: Tak jak napisałem wcześniej silnik CoD'a mnie intryguje - bo nie wiadomo o co mu tak naprawdę chodzi...

Co do RAM'u, to chyba nie warto, ja dołożyłem do 4 GB jeszcze 2 GB i bo ja wiem, za bardzo jakieś różnicy to nie poczułem (ale zmieniłem w tym samym czasie też starego radka na nowszego - i wydaję mi się że to pomogło o wiele bardziej). Chociaż z drugiej strony ponoć rozmiary tekstur są ogromne więc z perspektywy "ewentualnej optymalizacji w przyszłości" może pomóc... chociaż wydaje mi się, że nie - bo na pewno tekstury ew. wybuchów nie przekraczają rozmiarem Londynu a skoro nad Londynem jakoś specjalnie nie doczytuje np. na niższych ustawieniach, to tym bardziej nie powinien doczytywać przy wybuchach - ale jest właśnie odwrotnie  :118: ....

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #191 dnia: Kwietnia 27, 2011, 20:53:34 »
Właśnie wyszedł nowy beta patch http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=22238.
Motto obrony plot.: najpierw zestrzel - poukładasz sobie już na ziemi.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #192 dnia: Kwietnia 27, 2011, 21:17:49 »
Cytuj
Updates to AI, FM and plane performance figures are in the works

No to się zaczęło.  :020:
Pozdrawiam.
 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 27, 2011, 21:50:17 »
Ojtamojtam, zacznie się be sure two weeks after holidays.
Na razie w tym patchu naprawiają to co napsuli w poprzednim.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 27, 2011, 23:38:57 »
Na razie w tym patchu naprawiają to co napsuli w poprzednim.
Nie, no ... z krzesła spadłem   :002:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym