Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123614 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

poko24

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #210 dnia: Maja 19, 2011, 19:36:19 »
Strasznie długa reanimacja. Jeszcze dwa miesiące... Czy Dr House jest na miejscu?

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #211 dnia: Maja 19, 2011, 21:18:33 »
Pacjent nadal nie wykazuje funkcji życiowych.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #212 dnia: Maja 19, 2011, 23:29:20 »
To prawda. Niby piszą, że coś tam poprawiają z wydajnością, ale tak na prawdę to się nic nie zmienia. No chyba że się ma 6xGTX580 pod maską zamiast 9600GT. Nawiasem mówiąc śmieszne są komentarze gości z 1C forum, jak cudownie to wszystko chodzi, mając takie sprzęty. Jak to było w takim fajnym filmie: " panowie, za wcześnie aby się cmokać po fiutkach" :020:

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #213 dnia: Maja 20, 2011, 09:30:18 »
Otóż to.
Gra chodzi znośnie ale tylko na mocnym sprzęcie i >.  Podkreślam znośnie, gdyż o pełnej satysfakcji z płynności nie można mówić.
Owszem - jest o niebo lepiej niż na początku, ale nadal niezadowalająco (bo czy 15 - 25 klatek nad ziemia przy większych potyczkach może zadowolić?). Co niepokoi to fakt, że prawdopodobnie co można było zoptymalizować to zoptymalizowano i ja osobiście straciłem już nadzieję, że ta gra będzie chodziła lepiej.
Wprawdzie mógłbym zejść z detali, ale nie do tego mnie ostatnie nowości na rynku gier przyzwyczaiły.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #214 dnia: Maja 20, 2011, 16:45:23 »
Jako test optymalizacji przyjąłem przelot nad miastem w Północnej Francji - szybka misja w Bf109E. Na wysokości kominów cały czas mam 8-9 FPS. To miejsce jest bardziej obciążające komputer niż Londyn. Cierpliwie poczekam do premiery w USA, bo wieżę wierzę,że coś się musi zmienić. Jak nie to gra pójdzie do betoniary. Wydana stówka... dołączy do drugiej stówki - tej u Cyganki co mi powróżyła kiedyś we Wrocławiu.

[admin]Ort. Mazak :).[/admin]
« Ostatnia zmiana: Maja 20, 2011, 18:18:39 wysłana przez KosiMazaki »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #215 dnia: Maja 23, 2011, 17:56:31 »
Aż nie chce mi się ściągać tego pucza, ale dobra, niech zaliczę kolejnego zgrzyta, a jak :D.
Może zrobić tę grę na nowym silniku i każdy łyknie po 4Gb przez Steam :D.

1.01.14588 - teraz mam taką wersję. Nie wiem po co tyle tych cyferek w tych łatkach. Żeby nie spamiętać czy jak i zawsze móc powiedzieć "bo masz złą wersje"?  :118:

edit: pomimo dużych FPS mikroprzycięcia mam dalej. Dalej zatem CoD idzie na półkę.
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2011, 21:43:06 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #216 dnia: Maja 23, 2011, 18:49:57 »
Numeracja jest jak najbardziej poprawna. Ostatnia sekcja to ilość poprawionych błędów  :002:.
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwca 01, 2011, 08:21:43 »
Ja tu może z innej beczki. Nie będę zakładał nowego tematu bo zagadnienie jest świeże i mało materiałów jeszcze.

Wpadłem na pewne niepokojące objawy. Co niektórzy moderzy z ił1946 zaczęli grzebać w kodzie CLODa a to mnie trochę nie pokoi jako zatwardziałego fana modów ale jednocześnie cieszy. Smuci z tego powodu że będę jednak musiał kupić lepszy sprzęt i przesiąść się na CLODa a cieszy że jest szansa dla tego wielce nieudanego tytułu, bo kto inny jak moderzy naprawią to coś....????

Oto kilka efektów ich prac które warto zobaczyć i usłyszeć.

Sound 1
http://www.youtube.com/watch?v=5Uwsv3IpCLM

Sound 2
http://www.youtube.com/watch?v=8RceYGkKM-Y

Sound 3
http://www.youtube.com/watch?v=ldD69NFUEpY

Sound 4
http://www.youtube.com/watch?v=h_HVgsCCNRE

Nigdzie nie znalazłem informacji jak zmienić sobie dźwięki w CLODzie. Przyznajcie że ciekawie to brzmi i napawa lekką nadzieja na dobry rozwój sima mimo jego wielu niedociągnięć.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwca 01, 2011, 08:33:00 »
Wreszcie brzmi to jakoś sensownie.

Trzeba jednak przyznać, że akurat jeśli chodzi o dźwięki, moderzy mają ułatwione zadanie. Mogą kopiować i ripować sample gdzie popadnie, a pytania o "legalność" źródeł zbyć milczeniem. Producent gry nie ma takiego luksusu. Ale mimo wszystko obecne dźwięki w grze to dno.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwca 02, 2011, 12:14:01 »
Mnie dziwi łatwość z jaką moderzy zaczęli się bawić z grą. Tytuł niedawno miał premierę, a tu już mamy pierwsze testy by podmienić dźwięki lub poprawić wydajność. Zupełnie tak jakby twórcy zostawili otwarte drzwi dla moderów.

Ale mimo wszystko obecne dźwięki w grze to dno.
Dokładnie. To tak jakby się cofnąć o 9-10 lat do tyłu i odpalić starego IL2, myślę, że różnica nie byłaby aż tak duża.
Pozdrawiam.
 

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwca 02, 2011, 13:56:41 »
Mnie dziwi łatwość z jaką moderzy zaczęli się bawić z grą. Tytuł niedawno miał premierę, a tu już mamy pierwsze testy by podmienić dźwięki lub poprawić wydajność. Zupełnie tak jakby twórcy zostawili otwarte drzwi dla moderów.

A tam furtkę. Spakowali to w ten sam sposób, tymi samymi narzędziami co starego Szturmowika, a moderzy głupi nie są :), czasu mieli wystarczająco dużo aby nauczyć się na starym pacjencie. Gdyby działanie było celowe znając Ola i spółkę ostro by o tym trąbili wcześniej jako nowy "ficzer" w tym best sim ever.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwca 06, 2011, 11:33:18 »
"Hi everyone,

We've been hard at work on a whole bunch of stuff here. Quicker fixes are now a thing of the past; we're working on larger more complex stuff and so patches, updates and improvements will be coming at a slower pace.

Our next BETA patch is tentatively scheduled for two weeks from now for Friday the 17th, and the release version of it is scheduled for the Friday after that, June 24th.

The next patch will contain:

* Improved streamlined multiplayer GUI
* Other multiplayer improvements - more stability, all plane settings like convergence and paintscheme working at all times, less rare bugs, etc.
* Various graphical improvements. The distant clouds are finally back - i.e. the flat representations of clouds you saw on beta screenshots with pretty sunlit borders. Finally fixed the landscape stripes bug, etc.
* Improvements to FM and DM and various cockpit systems, as usual - long list there.
* AI improvements, including at least the majority, if not all, of the order system working.
* A new warship!

Other things that are in the pipeline:

* Sound. This is probably the biggest issue we're facing. We're taking a very drastic approach to the issue and pretty much redoing our sound from scratch. This means you won't see the new sound for a few more months.
* FPS. The final remaining performance issues, which fortunately are comparatively minor, lie very deep in the engine, and require us to do a significant amount of work. Probably at least 2 months of it.
* Online stability, more anti-cheating controls, and server and aircraft SDK - also a few months out. Dedicated Server SDK and documentation is probably going to be done the quickest.

NOTE: this isn't an exhaustive list, but rather the main bullet points.

So stay tuned for more patch info next week. I'll try to do more regular weekly Friday updates from now on. "

Wygląda na to, że goście ciężko pracują byśmy jeszcze przed amerykańska premierą doczekali się dedykowanego serwera i zabezpieczeń antycheatowych.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwca 06, 2011, 12:32:16 »
Ręce opadają!!. Jak się widzi (słyszy) co mogą moderzy.. a co zrobili twórcy gry to mnie krew zalewa. Nawet gdyby musieli zapłacić za prawa autorskie czy co tam aby wykorzystać dźwięki, to przecież biorą za to pieniądz od nas graczy. To jest jakaś ignorancja, brak szacunku dla klienta żeby powiedzieć delikatnie. A przede wszystkim to nie szanują siebie.
Koniec.
P.S
Czy w dzisiejszych czasach , komputerach, instrumentach, technologiach nie można wygenerować całkiem od podstaw dźwięku silników? Nie muszą by idealne ale żeby chociaż były inne dla każdego samolotu.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwca 06, 2011, 12:56:50 »
No tak. Olać serwer dedykowany, olać płynność i stabilność gry bo trzeba nowe dźwięki dać. Ciekawe tylko dla ilu z posiadaczy gry brak "realistycznego" dźwięku jest powodem braku zainteresowania grą?

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #224 dnia: Czerwca 06, 2011, 13:46:27 »
Dźwięk nie stanowi o symulacji, ale chodzi mi o to że jeśli można zrobić dobrze dźwięki chałupniczym sposobem to dlaczego profesjonaliści tego nie zrobili?  Grafika i dźwięk to, to co pierwsze rzuca się w oczy /uszy  i w pierwszej  fazie to właśnie one są wizytówką gry.  To chyba zdradza podejście do tematu. I tylko tyle. To tylko moje prywatne zdanie.