Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123953 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 05, 2011, 15:02:02 »
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 05, 2011, 18:07:45 »
Jak na mój gust spory byk. Jak wychylam ster w prawo to pociski powinny układać się zdecydowanie z
lewej strony celownika , powiem więcej może nawet tak bardzo z lewej że wychodzić powinny obok celownika
z lewej strony. Cała sytuacja wygląda tak jakby to co widzimy w celowniku to byłby wektor ruchu samolotu tak
jak w samochodzie kiedy w zakręt wchodzimy na hamulcu ręcznym, samochód jedzie jeszcze prosto mimo że
wektor puszczony wzdłuż osi samochodu jest już odchylony o kilka dziesiąt stopni od wektora ruchu samochodu przez
pewien moment.
       A karabiny są zgrane z wektorem wzdłuż osi samolotu, dla tego gdy wychylam ster w prawo to wychodzą
w prawo od celownika bo do zmiennych zostały podane złe wektory.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 05, 2011, 20:17:37 »
A czemu się tak dziwicie ? Przecież od dawna wiadomo, że to lasery  :118:
Na poważnie, ja już się załamałem czytając wyłapane przez was bugi, a to zapewne nie koniec.  :005:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 05, 2011, 20:28:45 »
Innymi bugami (licznymi) są błędy tekstur. Dzisiaj po wodowaniu woda zalała kokpit, tuż przy ściance kokpitu miałem różową jednolitą teksturę. Inną sprawą są rozciągnięte tekstury przy ostrym obniżeniu terenu, lub też tory biegnące środkiem jeziora. Najbardziej rzucającym się w oczy niedociągnięciem jest tor czy też droga (teraz nie pamiętam) biegnąca nad klifem, później po plaży. Szlak urywa się na górze klifu i zaczyna na dole wychodząc bezpośrednio z niego. Jednak przy wszystkich innych niedoróbkach to można uznać to za drobiazg ;) .
Pozdrawiam.
 

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 05, 2011, 21:24:41 »
Dochodzę do wniosku, że na dzisiaj wąskim gardłem w grze jest karta graficzna, a nie procesor, który jednak powinien być "odpowiedniej mocy" by wycisnąć na grafie możliwe maximum.
Moja konfiguracja to C2Q 9650@4GHz, 8 GB DDR2 OCZ Blade 1200 (5-5-5-15), GF 285 BFG 1GB RAM (niepodkręcany), Windows 7 64. Ponieważ posiadam klawiaturkę Logitecha G19, mam w trakcie gry na podglądzie panela LCD jak pracują wszystkie rdzenie. Otóż bez względu na ustawienie parametru ProcessAffinityMask w conf.ini (bez niego lub =15) tak naprawdę pracuje tylko pierwszy rdzeń i to maksymalnie w misjach pojedynczych jest wykorzystany do 40%, w misjach z wiekszą ilością samolotów 50% średnio. Pozostałe rdzenie obciążone max 10% podczas latania, tylko podczas ładowania misji wszystkie 4 rdzenie są prawie jednakowo obciążone.
Jeszcze jedno spostrzeżenie - przy rozdziałce 1920x1200 zarówno ustawienia video maksymalne jak i wyskie lub średnie nie zmieniają wogóle procentu obciążenia rdzeni!
Niestety FPSy spadają drastycznie im więcej szczegółów, co świadczy, że gra morduje kartę graficzną i zaniedbuje procesor.
Wykorzystanie pamięci karty graficznej (w moim przypadku tylko mam 1GB) jest caly czas maksymalne, przy większej ilości pamięci napewno bedzę wiecej tych FPS, podobnie jak w ROF.
Chcąc więc zagrać w CoD obecnie, na wysokich ustawieniach i płynnie (nie patrząc na sporą ilość blędów), trzeba by kupić nową grafę z najwyższej pólki za ponad 2800 zł.  Ech!!!!
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 05, 2011, 21:34:07 »
To może też świadczyć o tym, że nie umiano poradzić sobie z kwestią rozłożenia symulacji na wszystkie dostępne rdzenie to raz. Dwa : obecnie parametr ProcessAffinityMask nie działa w Ił2:COD.
Na forum UBI jest też sporo wątków o złym wykorzystaniu VRAMU przez grę. Problemem jest więc streaming danych do i z karty.

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 05, 2011, 21:42:27 »
Dzisiaj bądź jutro ma pojawić się mały paczyk poprawiający to i owo. Jeśli ktoś go wypatrzy - strzelać bez ostrzeżenia. Ma mieć status BETA.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 05, 2011, 21:59:00 »
Co znaczy wypatrzy? Steam aplikuje patch'a i już, nieprawdaż?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 05, 2011, 22:03:15 »
O to chodzi w tej zapyziałej parówie (tm) że ponoć ma to być beta i jako taka może być instalowana tylko z palca. Dopiero w piątek (o ile się paczuś :) sprawdzi ) wyjdzie na świat (Steam).

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 06, 2011, 07:09:58 »

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 06, 2011, 14:54:40 »
Czyli jeżeli dobrze rozumiem łatka ukaże się dzisiaj.
Z tego co napisali zapowiada się ciekawie.
Pozdrawiam.
 

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 06, 2011, 20:55:11 »
I co ? Be sure two weeks? :D

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 06, 2011, 22:00:58 »
Patrząc na tempo prac nad puczami i ich mape drogową, stwierdzam nieskromnie iz nie pomyliłem się - pisząc wcześniej - w tym, że fakt iż w Ameryce gra wychodzi dopiero pod koniec kwietnia, ma związek z tym, że jesteśmy darmowymi ( a właściwie płatnymi - tylko że to my płacimy :D ) testerami. Na tego 19 czy 26 kwietnia kansasboys bedą juz mieli jako taką grę. Dlatego też użyję tu amerykańskiego zwrotu na podsumowanie tej sytuacji: fuck you UBI!
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 07, 2011, 09:58:42 »
I co ? Be sure two weeks? :D

Jak na razie na forum 1C jest napisane, że będzie po południu. Pozostaje tylko czekać.
Pozdrawiam.
 

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Przyszłe poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 07, 2011, 12:01:13 »