Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123611 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #90 dnia: Kwietnia 14, 2011, 17:08:49 »
Weźcie pod uwagę, że efekt tego typu jest już od dawna robiony statycznie na teksturach. Może nie zawsze da się z tego skorzystać (w przypadku reużywania tekstur, kilku obiektów obok siebie, albo animacji), ale w większości przypadków wygląda nawet lepiej.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #91 dnia: Kwietnia 14, 2011, 21:41:07 »
Korekta do mojej ostatniej wypowiedzi. Luthier napisał, że banować będą tylko za mody FM/DM :001:

Cytat: Luthier
Before I get more into the patch, I want to discuss the sfs – mod situation a bit. First of all, the data you’re accessing was never intended to be hidden from the user, but rather accessible as part of our larger plans for SDKs and user mods and expansions. It’s just we planned to open it up ourselves eventually, once the SDK was ready, but our enterprising fans found a way to do it earlier.

Most importantly, I need to mention something about Valve anti-cheat. Valve has their standard feature running on top of multiplayer, and we have some of our own additional checks. The way it works is not an automatic immediate server ban, but rather a data-gathering and review process resulting in eventual account ban from all multiplayer for the game.

So while many of you may enjoy playing around with game content, please do so offline. We do not yet have the user interface for switching between modified and stock files, nor do we have the server GUI to allow/disallow custom content so that makes things a little more difficult for the players. We’re probably going to ignore any infractions before today, but we’ll become more aggressive in the coming days. Please be warned. There will be a wide-scale account ban once we identify a large number of culprits. Everyone will be banned simultaneously, with no prior warning or chance for redemption. If you do not wish to be made an example of, please do not use ANY modified files in any online matches.

After all, cracking the game is against the EULA and theoretically we could ban everyone who has ever tried any mod, but that of course would serve no purpose. Once again, we do not mind you fiddling with your own game on your own machine, as long as you don’t use that ability to try to give yourself an unfair advantage online


W sumie to możesz mieć rację. Luthier wyraźnie w pierwszej części wypowiedzi mówi o sfs files.
Ale później to wszystko zbacza w stronę każdej modyfikacji. I nie mówią o jedym banie - tylko o multibananach :-P
A znając ich podejście do modów - mogą spróbować zniechęcić ludzi do ich używania, szczególnie, że jak na razie steam nie pozwala na instalację "drugiej" wersji gry.

Pytanie.
Czy Valve jako zabezpieczenie nie bedzie się "burzyc" przy grze offline z modami skoro cały czas jesteśmy podpięci do steam'a ?

Ramm.

" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Odp: Poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #92 dnia: Kwietnia 14, 2011, 22:01:22 »
Później luthier sprostował, że:

Cytuj
We won't ban you for SSAO, but we will ban you for FM / DM modifications, transparent textures, etc.

Czyli wygląda, że rozgrzeszają za tego moda na wydajność.

Z drugiej strony całość brzmi dość obiecująco:

Cytuj
We do not yet have the user interface for switching between modified and stock files, nor do we have the server GUI to allow/disallow custom content so that makes things a little more difficult for the players.

Ja przez to rozumiem, że właśnie nie mają zamiaru bardzo się czepiać modowania a raczej chcą wszystko trochę uprościć i uporządkować. Zresztą widać to w zapowiedziach do późniejszych puczy:

Cytuj
Future plans and roadmap:

 1. SLI / Crossfire support (had to temporarily halt development due to ongoing work on FPS and texture manager)
 2. Improvements to the campaign engine, including a rank and awards system.
 3. Changes to multiplayer interface to better deal with the mods
 4. More FM and DM tuning
 5. Finally, documentation on dedicated server and campaign interface that should allow more meaningful 3rd party content!

Prawdę mówiąc bardzo bym się ucieszył widząc jakiś rodzaj stardardyzacji, uporządkowania i możliwości zarządzania modami z poziomu gry. Nie zawsze mam czas na latanie i jestem leniwy, a w 1946 z modami można się pogubić. Wolałbym po dłuższej przerwie w lataniu w miarę szybko odpalić grę online zamiast spędzać czas na orientowaniu się który obecznie mod obowiązuje na jakim serwerze i jak go zainstalować. W sumie może to pobożne życzenia...
Русский военный корабль, иди нахуй

qrdl

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #93 dnia: Kwietnia 14, 2011, 22:10:44 »
Ja myślę, że oni piszą "Changes to multiplayer interface to better deal with the mods", a mają na myśli płatne DLC :-) Od tego ona jest, od tego jest ona [parówka]. :-)

Odp: Poprawki do IL2:CoD.
« Odpowiedź #94 dnia: Kwietnia 14, 2011, 22:22:40 »
Ech, rozmarzyłem się. Pamiętam jak za starych dobrych czasów grywałem chyba właśnie w CoD (Call of Duty) i gra sama automatycznie ściągała wszystko co potrzebne przy wchodzeniu na serwer. Z drugiej strony może faktycznie kiedyś dojdzie do tego, że trzeba będzie sobie samemu dokupić na przykład gunpody a później już nawet paliwo i amunicję do Mietka ;)
Русский военный корабль, иди нахуй

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #95 dnia: Kwietnia 15, 2011, 16:03:05 »
Częścią tego o czym pisze piotru miało być CoD (a właściwie SoW). Oleg przecież marzył by połączyć PT Boats (morze) z SoW (powietrze i ląd) z jedna fizyka "Świata" Jak widzimy chyba mu się nie udało, prawdopodobnie z braku kasy.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #96 dnia: Kwietnia 15, 2011, 17:11:56 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #97 dnia: Kwietnia 15, 2011, 17:20:34 »
CloD bardzo nieprzyjemnie się kojarzy, już lepiej clodo.  :021:  W Call of Duty nie grałem od dwójki to nie mam takich skojarzeń  :118:

Cokolwiek byle nie CoD. Większość tematów co przeglądałem to było CloD stąd moja propozycja.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #98 dnia: Kwietnia 15, 2011, 18:03:20 »
W kontekście poprawek wiekszych lub mniejszych dzis przeczytałem ciekawy wywód:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/8071032709/m/5181035919

 Z onegoż postu wynikałoby że .. bez względu na wysiłek wkładany w  łatanie tego cudu  efekty bedą nadzwyczaj mizerne. :karpik
Alkohol zabija komórki nerwowe ...zostawiając spokojne.

empeck

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #99 dnia: Kwietnia 15, 2011, 18:13:38 »
Z nowym betapuczem zaczynam widzieć światełko w tunelu. 6 Hurricane vs 9 Heinkli nad Kanałem i mam stabilne 50 fps. Nad lądem solo mam od 50 do 25 zależnie od wysokości, ale już nie wszystko mam na low :D, bez trawy można się obejść, ale bez cieni nie. Dodałem budynki na medium i jest całkiem spoko. SSAO wyłączyłem, zmniejszyłem też rozdzielczość tekstur (da się to zrobić w opcjach).

Zniknęły też przyhaczenia, teraz już lata się całkiem przyjemnie. Może jednak coś z tego tytułu będzie.

Sprzęt: i5 2500K, GF275GTX, 4GB DDR3, Vista 64bit.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 15, 2011, 18:56:11 »
A mi jakoś po tym ręcznym udpejcie w ogóle się nie odpala (może to w związku z tym, że jest w innym katalogu niż steamowy, a patch był patchem ręcznym). Chyba poczekam do poniedziałku na oficjalny update.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 15, 2011, 21:26:04 »
U mnie poprawiło się bardzo. Nareszcie mogę włączyć trawę. Przy lotach nie ma to większego znaczenia ale przy kołowaniu ... zupełnie inny "gatunek literacki".

piotru

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 15, 2011, 22:46:24 »
U mnie jak dzień do nocy. Tamten patch pomógł .Ten pomógł dużo bardziej. Mogę latać na maks detalach prawie, bez SSAO. Zaciachy są dużo mniejsze (choć nadal występują).  :banan

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 16, 2011, 00:45:59 »
Jestem w takiej samej sytuacji, co Yoyo.
Gra po aplikacji patcha się nie uruchamia, również mam Steama zainstalowanego w innym, niż domyślne miejscu (w błędzie przy uruchomieniu jest coś napisane o lokalizacji, więc tym bardziej to może być przyczyną). A szkoda, bo podobno wydajność rośnie mocno. Akurat w weekend bym sobie pooglądał widoczki, a tu lipa :/

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 16, 2011, 02:11:43 »
Nie mam możliwości edycji powyższego posta, więc napiszę nowy:
W moim przypadku problem nieuruchamiania się gry po wgraniu tego 'nieoficjalnego' patcha rozwiązało...skasowanie (kompletne, wszystkiego) gry i jej plików i ponowna instalacja, oraz oczywiście instalacja patcha. Działa! Tak więc, Yoyo, jeżeli Ci się chce, to czyść komputer z Cliffsów i na nowo reinstaluj :)

Wrażenia:
Różnica jest kosmiczna. Da się bez problemu latać nad lądem. Jeszcze nie sprawdzałem, jak i czy rozgrywkę spowalnia obecność przeciwników. Niemniej już teraz widzę, że do lotu nad miastami z włączonymi wysokimi szczegółami moja karta graficzna (GTX275) niezbyt się nadaje. Nie winię reszty sprzętu, gdyż powinien być ok (i7 920@3.7GHz, 12GB ram itd).