Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123722 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #225 dnia: Czerwca 06, 2011, 14:16:23 »
"FPS. The final remaining performance issues, which fortunately are comparatively minor, lie very deep in the engine, and require us to do a significant amount of work. Probably at least 2 months of it."

Czytaj : silnik jest mocno skopany i od początku nie nadawał się pod tą produkcję. Musimy teraz linia po linii przeglądać i optymalizować, albo wręcz od nowa napisać pewne fragmenty kodu, przetestować od nowa, potem to zmerdżować itp itd.
Poza tym skoro to takie "minor issiues" to czemu gra na mocnych kompach chodzi po 30 - 40 klatek/s a nie po 60 - 90 jak inne tytuły, nie oferując praktycznie niczego w zamian co tłumaczyło by te wymagania?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #226 dnia: Czerwca 06, 2011, 14:24:55 »
Dźwięk nie stanowi o symulacji, ale chodzi mi o to że jeśli można zrobić dobrze dźwięki chałupniczym sposobem to dlaczego profesjonaliści tego nie zrobili?  Grafika i dźwięk to, to co pierwsze rzuca się w oczy /uszy  i w pierwszej  fazie to właśnie one są wizytówką gry.  To chyba zdradza podejście do tematu. I tylko tyle. To tylko moje prywatne zdanie.

Some1 nieco wyżej odpowiedział na twoje pytanie :). Natomiast to co IL2 ogólnie zrobił z dźwiękami to żenua od zawsze było tylko, że w 2000 roku jakoś to się trzymało kupy ale dzisiaj jest to już nie do przyjęcia.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #227 dnia: Czerwca 06, 2011, 16:15:12 »
Dźwięk, rzecz gustu, i mniejszego priorytetu. Nie słyszałem tamtych silników, nie słyszałem strzelających km'ów, a poza tym jestem częściowo głuchy. :)

Brak zawieszania się, widok lądu na LOW woła o pomstę do nieba, szczególnie porównując ze starym Il'2, nie mówiąc o ROF'ie u mnie na LOW, problemy z wchodzeniem na serwery do gry online, a jak się wejdzie, to 109 losowo startuje silnik... Za to jak się wystartuje, to jest pięknie w locie, szczególnie, jak się coś w silniku zepsuje. ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Rammjager

  • ZB
  • *
  • ex-JG300 pilot.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #228 dnia: Czerwca 06, 2011, 20:01:26 »
... dźwięk to, to co pierwsze rzuca się w oczy /uszy  i w pierwszej  fazie to właśnie one są wizytówką gry.  To chyba zdradza podejście do tematu. I tylko tyle. To tylko moje prywatne zdanie.

Szanuje Twoje prywatne zdanie.
Ale siedziałes kiedyś w odległości metra za takim silnikiem ? Silnikiem który potrafił mieć od 1000 do 2000  koni ?
Jeżeli tak  - to powinieneś wiedziec, że pilot oprócz odgłosów silnika nie słyszy nic. Kompletnie nic. Żadnych zewnętrznych dzwieków, oprócz tych pochodzących z parulitrowego potwora przed nim. Żadnych dzwięków kaemów, działek, przelatujących mew i innych statków powietrznych.
Dlatego nie zawracałbym sobie głowy takimi pierdołami jak dzwieki, szczególnie, że połowa (albo i więcej) z nas nie może posłuchać tych dzwięków z tej prostej przyczyny, ze ma problemy z takimi banalnymi rzeczami jak przyciachy grafy, uruchomienie i ustawienie gry - że o graniu online nie wspomnę.
Reasumując - dzwięki są na bardzo dalekim miejscu, jesli chodzi o moje priorytety zmian w grze. O ile wogóle bym je zmieniał.

Ramm.

" only mad men fly there where angels afraid to step... "

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #229 dnia: Czerwca 06, 2011, 20:11:59 »
Ramm nie ważne na jak dalekim u każdego są priorytecie, po prostu fakt jest faktem, że te przypominające mikser (np. na widoku zewnętrznym) są żałosne na dzień dzisiejszy są żałosne. A akurat te dwa samoloty miały dość charakterystyczny dźwięk i mimo wszystko w symulatorze nie powinno go zabraknąć. Tym bardziej, że wystarczy wrzucić tylko odpowiednie sample i temat z głowy, nie trzeba nad tym siedzieć dniami i nocami. Ja uważam to nawet za żałosne, że szczycą się zaawansowanym zarządzaniem silnikiem, a nie potrafią dać porządnego dźwięku. Idąc w tym kierunku można zrezygnować z tekstur ziemi, drzewek, budynków itp. rzeczy bo one do latania nie są potrzebne. Gra powinna trzymać pewien równy poziom, a nie ze skrajności w skrajność. Nie zrozum mnie źle, mi wcale nie chodzi o to aby olać całą resztę i skupić się tylko na jednym ale niestety teraz tak jest i wiemy co wyszło.

Zobacz o ile przyjemniej się lata w IL2 kiedy słychać  dźwięk sprężarki w Mieczysławie albo łopaty śmigła. Tudziez działanie hydrauliki czy strzały z działek albo aktualne trafienia.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwca 06, 2011, 20:57:57 »
Amerykańska premiera jest na koniec miesiąca, tak? Żadnych ponownych przeniesień? W takim razie podany wyżej opis patch'a to lista zmian do ostatniego patch'a przed amerykańskim release'm. Nie wiem, czy to dużo, czy mało, opis jest znikomy przez brak szczegółów...

Inna sprawa, iż wygląda na to, że developerzy mają kolejne zmiany/patche w schedule'u na następnych parę miesięcy. Ktoś za to płaci. W pewnym sensie bardzo dobra wiadomość. :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #231 dnia: Czerwca 06, 2011, 21:29:03 »
Amerykańska premiera jest na koniec miesiąca, tak?
Nie, 19 LIPCA.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwca 06, 2011, 22:00:08 »
O matko, racja, było 2 strony temu... 19 lipca... Jakby się zastanowić, to w mojej firmie też zdarzyła się taka obsuwa wydania wersji, z tym, że była efektem wzmożonych działań z zakresu kontroli jakości, a nie jej całkowitego braku. :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline PikAs

  • *
  • Check Your 6!
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwca 09, 2011, 19:48:48 »
Nie wiem jakie jest wasze zdanie, ale uważam że w CloD pociski smugowe wystrzeliwane z ka-ów odbiegają od realnego efektu.
Patrz tu -->  http://www.youtube.com/watch?v=LH5fZvYmR9c

W CloD nie ma warkoczów smug, które powinny się tworzyć za pociskami, przynajmniej ja widzę tylko białe przerywane linie.
Trochę mnie to irytuje :005:

                PER ASPERA AD ASTRA
                               RAZOR-6

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwca 10, 2011, 23:04:37 »
Własnie przed chwilą mi i Qrdlowi Steam wciągnął jakąś aktualizację do Cloda - 18MB (na dysku 11,8MB).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwca 10, 2011, 23:56:57 »
A u mnie nic, nie ma żadnej aktualizacji. Przecież to "automat" ze Steam'a... O co kaman? Jaki macie teraz numer wersji?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwca 11, 2011, 00:48:38 »
Wersja 1.01.14588.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #237 dnia: Czerwca 11, 2011, 00:54:59 »
Up za tydzień, a oficjalny na steam za 2 tygodnie.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwca 11, 2011, 11:12:48 »
Tak czy siak coś wczoraj Steam wciągnął do kłody.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwca 11, 2011, 20:56:16 »
Ciekawa sprawa, mam tę właśnie wersję gry, ale aktualizacja nastąpiła już dawno temu. Jeżeli to trzeci update w kolejności od początku, to 20 maja.