Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #345 dnia: Października 18, 2011, 12:04:47 »
Boże chroń nas przed kolejną odsłoną iłka.
Patrząc na drogę, którą podąża ta gra to jej kolejna odsłona będzie wymagała do grania sprzętu za co najmniej 20k.

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #346 dnia: Października 18, 2011, 14:14:29 »
No wszystko idzie do przodu. Każda gra ma coraz większe wymagania choćby BF3:

Konfiguracja zalecana BF3
* System: Windows 7 64-bit
* Procesor: Quad Core CPU
* Pamięć: 4GB RAM
* Dysk: 20GB
* Grafika: kompatybilna z DirectX 11 z 1024MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 lub ATI Radeon 6950)


Swoją drogą łatka w moim przypadku nie zmieniła zbyt wiele w porównaniu z betą. Klatek troszeczkę spadło ale to przez odblaski w kokpitach (szkła zegarów, w becie nie było).
Płynnie i całkiem przyjemnie się lata. Błędy nadal są ale cierpliwie czekam na ich sukcesywne usuwanie bawiąc się, i poznając nowego sima.
Fajnie się lata.
Po tygodniu testów, lotów na COD wsiadłem do starego poczciwego iłka. Jedno co mnie uderzyło to płaskość jakaś w nim, wąskie widoki w kokpitach... jednym słowem do dobrego szybko się człowiek przyzwyczaja.

Warto po instalacji wykonać spójność plików w steam. Po uporządkowaniu plików przez to narzędzie zauważyłem przyśpieszenie. Miałem 24 pliki niezgodne.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #347 dnia: Października 18, 2011, 15:28:36 »
Dalej chodzi jak kupa. Wymagania BF3 przy tym co oferuje to majstersztyk.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #348 dnia: Października 18, 2011, 23:01:13 »
Widać, że idzie to w dobrym kierunku, ale jeszcze daleka droga przed nimi.
....
Otóż to. Doprowadzono tytuł do wersji beta. Daję mu jeszcze rok i będzie pewnie można już coś myśleć o lataniu.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #349 dnia: Października 19, 2011, 21:16:15 »
Jak się wykonuje tą spójność plików Steam.

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #350 dnia: Października 19, 2011, 21:19:27 »
Prawoklik na grze w Bibliotece > Właściwości > Pliki Lokalne > Sprawdź spójność plików gry

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #351 dnia: Października 20, 2011, 22:38:20 »

  Twardym trzeba być , a nie miętkim  :003:.


Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #352 dnia: Października 20, 2011, 23:29:39 »
Proszę bardzo:


z FSX Log Book


Oba spity A2A z Accu-Sim, po update zmieniona była nazwa w logach, stąd jest i pod EXPERIMENTAL i Supermarine. Wole to niż Clodową wersję.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #353 dnia: Października 20, 2011, 23:50:19 »
Cytuj
Twardym trzeba być , a nie miętkim  .

Przepraszam 65 godzin dobrej zabawy  :001: czy frustracji  :015: ?
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #354 dnia: Października 21, 2011, 00:34:40 »
Proszę bardzo:

http://img805.imageshack.us/img805/4512/fsxlogbook.jpg
z FSX Log Book


Oba spity A2A z Accu-Sim, po update zmieniona była nazwa w logach, stąd jest i pod EXPERIMENTAL i Supermarine. Wole to niż Clodową wersję.

Skąd masz coś takiego ? Fajna sprawa.
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2011, 08:01:38 wysłana przez KosiMazaki »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #355 dnia: Października 21, 2011, 01:15:16 »
Noe tak żarliwie i gorąco zachęcał do Kloda, że..... uległem i kupiłem nowe graty mając przed oczami jego posty  :021:. Wcześniej miałem Q9550, teraz... hmmm... coś szybszego co chodzi w okolicach 4.5GHz i co spowodowało od +- stycznia wysyp overclockerów z bożej łaski :-), do tego 2x6850CF, 8 GB. Zapuściłem Kloda, po poprawkach z parówki, i na szybką akcję. Oczy przecieram, nad wodą klasa, bez mikro przycięć.... jedyny mankament, że oprócz wody, mnie i nieba nie ma nikogo. Ok, to może sławetny Lodnon, zapuściłem i.... czar prysł jak bąbelek siku w pisuarze. Klod dalej się mikro tnie... koniec kropka. Nieco się załamałem, bo gruba kasa poszła w graty, a tu nic, a przynajmniej nie tyle, ile oczekiwałem uwiedziony syrenim śpiewem Noego. Dla odmiany i odstresowania postanowiłem zapuścić RoFa. Gęba mi się sama rozjaśniła - o ile wcześniej miałem dobrze, to teraz w RoFa mam rewelacyjnie. Tak więc Drodzy Koledzy, Szanowny Noe, jeśli faktycznie obracasz się na linii Klod-Ił, to, za przeproszeniem, siedzisz w odłączonym wagonie. U mnie nowe graty dały kopa wszystkiemu od DCS:BS, przez DCS:A10 do RoFa, który teraz jest przecudny (o FSX się nie wypowiadam, bo to gra jak dla mnie za wolna i za rozlazła...).
Krótko: po zmianie gratów dalej Klod woła o pomstę do nieba, nawet brute force mało pomaga.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #356 dnia: Października 21, 2011, 05:36:19 »
Jako syren muszę zabrać głos w sprawie.
Chcesz mi powiedzieć że teraz na takim sprzęcie mając 40 klatek, nad Londynem myślę że nie mniej niż 30, nie da się w to latać bo czasem pojawi się mały zaciach?
Jak z iłkiem pamiętam wszyscy walczyli z uber wodą i jakie podniety szły że fajna woda i klatkek 20 mieliśmy to nikomu to nie przeszkadzało.
Rozumiem że Ci się nie podoba ten sim i będzie ok, ale nie mów nam że mając wypasiony sprzęt i 40 klatek nie da się latać.
Swoją drogą mam mapę na iłku (słowację Słowację) z masą AI i klatki na niej momentami spadają z 80 do 15. Myślę że nie tylko ja mam takie spadki a taki spadek to nic innego jak mikro zaciach.



Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2011, 08:04:13 wysłana przez KosiMazaki »

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #358 dnia: Października 21, 2011, 08:21:41 »
Ponieważ nie instalowałem beta-patchy porzuciłem tytuł na kilka miesięcy i muszę przyznać, że ostatnie poprawki robią dobre wrażenie.  :001: Da się latać pomimo drobnych zacięć. Wreszcie zmienili sposób wyświetlania terenu.  :020:  Nie pojawia się on już kawałkami co psuło ogólny efekt. Ogólnie widać, że gra na pewno ma potencjał ale przy tym tempie zmian może nie przetrwać na rynku. Po takim okresie czasu firma powinna informować o wydaniu dalszych części a nie przedstawiać długofalowy plan naprawy. :015:
Pozdrawiam wszystkich i życzę aby moje przypuszczenia się nie sprawdziły.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #359 dnia: Października 21, 2011, 08:39:31 »
bo czasem pojawi się mały zaciach?

Jak z iłkiem pamiętam wszyscy walczyli z uber wodą i jakie podniety szły że fajna woda i klatkek 20 mieliśmy to nikomu to nie przeszkadzało.

ale nie mów nam że mając wypasiony sprzęt i 40 klatek nie da się latać.



Daj już spokój z tymi MY, NAMI, NAM, WSZYSCY - tak WSZYSCY piszą, że gra jest dalej skopana jeśli mamy tak rozmawiać.
1/ jakie czasem zaciachy? Są one non stop, może Ty nie masz więc powodzenia, poczytaj posty powyżej i słowo WSZYSTKIM zmień na MI i osobom z MOJEGO serwera - tak będzie lepiej
2/ z wodą i iłku mów za siebie, znów WSZYSCY. Nigdy nie miałem problemów z grafą w iłku i płynnością. W porównaniu do kłody iłek to pod tym wzg. mistrzostwo.
3/ tak, mając i 100 klatek i to co wyżej nie da się latać

4/ i ulubione - brak AA i Anizo - a mamy taką opcję w menu, pytam się po co?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl