Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #735 dnia: Października 22, 2012, 11:50:51 »
Po ostatniej poprawce zblokowaną mam manetkę dozowania mieszanki w Hurricane. Natomiast na Spitfire ten problem nie występuje. Bez znaczenie czy próbuje sterować na przypisanej osi przepustnicy, czy za pomocą kursora myszy w kokpicie. Wajcha jest nie do ruszenia. Latam na realnych ustawieniach z pełną kontrolą silnika. Może ktoś sprawdzić czy u niego ten problem występuje?   
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #736 dnia: Października 22, 2012, 13:59:32 »
Który Hurricane?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #737 dnia: Października 22, 2012, 14:28:34 »
Sprawdziłem manetki w Hurricanach i u mnie działa dźwignia mieszanki. Inna sprawa że nie wiem jak się nią posługiwać. To znaczy kiedy i w której pozycji. Czy mógł by ktoś mi to wytłumaczyć, bo jak latam to zawsze jestem w ogonie  ;). Gra działa całkiem ok, nie podobają mi się te cienie na ziemi :|.
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #738 dnia: Października 22, 2012, 16:39:07 »
Sprawdziłem manetki w Hurricanach i u mnie działa dźwignia mieszanki. Inna sprawa że nie wiem jak się nią posługiwać. To znaczy kiedy i w której pozycji. Czy mógł by ktoś mi to wytłumaczyć, bo jak latam to zawsze jestem w ogonie  ;). Gra działa całkiem ok, nie podobają mi się te cienie na ziemi :|.
Sprawdziłem spójność plików poprzez Steam i przypadłość nieruchomej dźwigni mieszanki ustąpiła. A wyglądało to bardzo dziwnie, człowiek sprawdza przypisane funkcję joya, wszystko jest jak należy w ustawieniach – a w kokpicie lipa.

Jeśli chodzi o sprawne szybkie latanie, to dość indywidualna kwestia dla poszczególnych maszyn. Przykładowo w Hurricane podczas lotu skok śmigła w pozycji tak aby jak najbardziej obciążyć silnik, manetka gazu wychylona maksymalnie przy założeniu aby na wskaźniku ciśnienia kolektora silnika być poza czerwonym polem. Do tego baczna kontrola temperatury poprzez regulacje chłodnicy, oraz mieszanka dopasowana do wysokości lotu. Naprawdę można przy równym locie nabrać sporej prędkości. Jest szansa że człowiek nie zostanie z tyłu za innymi.  ;)     
"Być bohaterem przez minutę, godzinę jest o wiele łatwiej niż znosić trud codzienny w cichym heroizmie." Fiodor Dostojewski

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #739 dnia: Października 22, 2012, 18:01:13 »
Gra działa całkiem ok, nie podobają mi się te cienie na ziemi :|.

   Dokładnie , gdyby nie te cienie to byłoby git .Jest też drugi kłopot  którego nie było po ostatnich betach , te słynne mikro przypięcia, czy aby przed sprawdzaniem  spójności nie trzeba było czegoś kasować w katalogu gry?
  Coś gdzieś było już na Forum , tylko nie mogę znaleźć.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #740 dnia: Października 22, 2012, 21:34:47 »
Przed pozniejszym uruchomieniem gry ew. warto wykasowac sobie cache.

Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover\cache



PS.
Londyn i Su-26, szybki quick test: http://www.youtube.com/watch?v=RDIK41oPDEY
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #741 dnia: Października 22, 2012, 22:47:28 »
YoYo mógłbyś się pochwalić ustawieniami graficznymi w grze?
Albo jest tam jakiś "myk", którego nie rozgryzłem, albo GTX 570 z jej 1.2 GB nie wystarcza do płynnego odtwarzania animacji - co z tego, że mam sporo fps skoro w grze tego po prostu nie widać...

Mój zestaw to m.in:
i7 3770K@4.5
16 GB
MSI GTX 570 Twin Froz II PE OC

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #742 dnia: Października 23, 2012, 07:14:31 »
Caldur, Yoyo ma o generację młodszą kartę grafiki. Sporo wydajniejszą od Twojej i to robi dużą różnicę - CloD obciąża przede wszystkim GPU.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #743 dnia: Października 23, 2012, 07:53:21 »
YoYo mógłbyś się pochwalić ustawieniami graficznymi w grze?
Albo jest tam jakiś "myk", którego nie rozgryzłem, albo GTX 570 z jej 1.2 GB nie wystarcza do płynnego odtwarzania animacji - co z tego, że mam sporo fps skoro w grze tego po prostu nie widać...

Mój zestaw to m.in:
i7 3770K@4.5
16 GB
MSI GTX 570 Twin Froz II PE OC
-sami a jednak płynności nie widać:-)
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #744 dnia: Października 23, 2012, 09:16:48 »
@RashbaNor
Wiem, że ma jakąś 3GB kartę bodajże od ATI, ale z ciekawości chciałem porównać ustawienia. Wychodzi na to, że "silnik" DCS:World jest jednak lepiej zoptymalizowany ;-)

@adamk9
Nie rozumiem komentarza.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #745 dnia: Października 23, 2012, 09:26:40 »
Wychodzi na to, że "silnik" DCS:World jest jednak lepiej zoptymalizowany ;)
Wszystko jest lepiej zoptymalizowane niż silnik CloD.  ;)

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #746 dnia: Października 23, 2012, 09:38:10 »
Yoyo ma kartę AMD ASUS HD7970.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #747 dnia: Października 23, 2012, 09:55:03 »
CoD to chyba jedyna znana mi obecnie gra (wcześniej jeszcze DCS:World), która przy 50+ fps-ach działa jakby miała poniżej 30 - wiem, że eureki nie odkryłem, bo przy betach też tak chodziła, ale skoro to jest efekt rocznej pracy programistów, to nawet ED nie jest takie ordynarne ;-) Już widzę te recenzje po premierze BoM. 

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #748 dnia: Października 23, 2012, 10:33:04 »
50+ wskazuje wewnętrzny licznik. Jaki jest realny frame rate któż to wie. Pamiętam, że na początku ROF też się  tak zachowywał i ludzie narzekali na płynność przy 30FPS. BF3, dla przykładu, przy 30+ jest w pełnik płynny dla mojego oka.

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #749 dnia: Października 23, 2012, 10:49:58 »
Z tego co wiem są różne szkoły - niektórzy uważają, że wbudowane liczniki fps-ów są najlepsze, z kolei inni twierdzą, że należy korzystać z zewnętrznych typu FRAPS...Wiem tylko tyle, że różnica w płynności przy relatywnie tych samych ilościach klatek na sekundę pomiędzy CoD, RoF czy DCS jest olbrzymia. Po prostu w CoD-ie widzę jak skokowo przesuwa się teren, nawet nad wodą coś takiego występuje - o chmurach, które jak się w nie wleci o 60% obcinają ilość klatek już nie wspominam (w RoF i DCS jakoś dało się to zoptymalizować).
Dobra, koniec marudzenia, na szczęście są jeszcze inne gry ;-)