Autor Wątek: Odpalanie Mavericka z Hoga  (Przeczytany 47013 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #135 dnia: Maja 12, 2016, 10:57:54 »
Masz też 3 czy 4 celowniki działka, zobacz w manualu, pokazują one dokładnie gdzie padną strzały jak i rozrzut pocisków stosownie do odległości. 
Nie pokazuje dokładnego rozrzutu ponieważ w DCS rozrzut jest większy niż w realu, a te "celowniki" są skalibrowane pod realne parametry.
Nadmierny rozrzut w DCS to jedna z większych wad. Można ją skorygować edytując plik, ale wtedy nie pograsz w MP.

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 05, 2019, 23:01:02 »
Dzięki
A teraz dalej- lecę namierzam cel przez TGP, potem lookuję przez MAV , ale muszę schować się za górami za nim dolecę na odpowiednią odległość , żeby odpalić mav. Wynurzając się za góry cel na TGP i na MAV już się zgubił. Czy jest jakiś sposób żeby się nie gubił? Zeby cały czas były zalookowane koordynaty punktu (celu) i po wynurzeniu się zza góry cały czas był namierzony?
Mam ten problem, Jak zbyt mocno zrobię skręt lub cel schowa się za budynkiem to zostaje zgubiony. Czy to normalne?

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 06, 2019, 07:43:20 »
Tak,  MAV zgubi, TGP przy gwałtownych manewrach też gubi ale czy to już jest normalne to nie wiem. Możesz wcześniej swój cel zapisać jako "markpoint", po takim zapisie wystarczy tylko reset pozycji TGP i jesteś ponownie na celu bez długiego szukania.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 06, 2019, 20:35:51 »
No tak, ale to już nie dokładnie na celu tylko w pobliżu. Chyba, że coś źle robię. "Markpoint" powinien być dokładnie na celu po zapisaniu?

Poko

  • Gość
Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 06, 2019, 20:49:46 »


Musisz mieć włączony laser - wtedy zrobisz markpoint na pozycji A według rysunku. Bez lasera zrobisz markpoint w pozycji B.

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 07, 2019, 20:36:06 »
Mam włączony Laser. Robię markpoint A, a po mocnych zwrotach i tak go gubi. Czy tak może być czy jednak coś nie tak robię?

Poko

  • Gość
Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 07, 2019, 20:42:47 »
Po długim przytrzymaniu China Hat do przodu na przepustnicy TGP/MAV nie wraca na ten markpoint/SPI? Powinien.

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 07, 2019, 21:03:50 »
Przy szybkich zwrotach TGP nie wyrabia z obracaniem się i utrzymywaniem celu, co dopiero MAV. A-10C to nie myśliwiec :) . Resetujesz namierzanie TGP  China Hat -em, chyba krótko do siebie a potem długo do przodu. TGP powinien ponownie chwycić zapisany cel lock, przechodzisz na MAV-a  i po robocie.
Mnie też chłopaki uczyli, teraz już robię to nie zwracając wcale na to uwagi, w ciągu 15s można wystrzelić do 6 celów i zapomnieć o robocie :) . Jeśli tylko dobrze sobie przygotujesz mark points-y i w dobrej kolejności.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 08, 2019, 21:05:21 »
Nadal nie. Zapisany markpoint. Ostre manewry, chowanie się za górami, a i tak po wejściu w odpowiednią odległość i TGP znajduje się nie dokładnie w celu tylko obok.
 Co ja robię nie tak?
A jesteście pewni, że po ostrych manewrach markpoint powinien być zawsze na celu?
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2019, 21:10:31 wysłana przez elgyd »

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 08, 2019, 21:11:27 »
LASER, czy jak zapisujesz cel to na HUD literka "L" miga, czy świeci się na stałe?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 08, 2019, 21:28:33 »
Na stałe.
?

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 08, 2019, 21:36:46 »
To znaczy,_że nie podświetlasz celu laserem, nie wystarczy go włączyć, trzeba jeszcze sobie podświetlać, bo laser nie świeci na wciąż. Dla bomb laserowych ustawia się go tak,  aby się włączał się automatycznie na ustalony czas przed uderzeniem  (około 10-12s). Przy namierzaniu celu trzeba sobie go włączyć ręcznie. Robisz to tym samym przyciskiem co ba ziemi włączasz sterowanie mocniejsze przednim kołem - (klawisz INSERT) Literka "L" zaczyna migać na HUD, to znak, że podświetlenie laserem działa. Trzeba pamiętać by FLAPY były podniesione, laser nie będzie podświetlał gdy FLAPY są opuszczone.
Są lekcje na stronie YOYO sim dla A-10C  napisane przez YOYO, poczytaj, naucz się i będzie gitara.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2019, 13:03:26 wysłana przez KosiMazaki »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 08, 2019, 21:41:16 »
Ok, włączyłem laser. Miga przez 3 sekundy, robię w tm czasie marpoint, a i tak po dolocie na odpowiednią odległość, manewrach gubię cel.
Dodam jeszcze , że przy mniejszych skrętach nie mam problemu z utrzymaniem celu.
Na MFD pokazuje mi się jeszcze GCAS BREAK X- nie wiem co oznacza.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2019, 21:56:31 wysłana przez elgyd »

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 09, 2019, 08:01:15 »
Oznacza, że latasz za nisko z wajchą od podwozia w górze albo jak Wieprz stwierdzi, że przepałowałeś i chce natychmiastowego wyrównania lotu i zaciągnięcia drąga na jaja.
Do zaciągania drąga powinna Cię też wtedy namawiać pewna pani o głosie strażniczki z Auschwitz.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Odpalanie Mavericka z Hoga
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 09, 2019, 10:55:25 »
Przy małych wysokościach i gwałtownych manewrach TGP zawsze zgubi cel ( zwłaszcza w górzystym terenie), z laserem oznaczasz cel, zapisujesz jako "markpoits" i jak zgubisz cel to resetem za pomocą "China Hat"  odnajdujesz go na powrót, lokujesz i jazda. No i trzeba nauczyć się panować nad maszyną.
Dobra rada, Prosiak może długo przebywać w powietrzy, ma zajebiaszcze zbiorniki paliwa i ekonomiczne silniki. Do większości misji wystarczy Ci 40-45% paliwa w zbiornikach.  Samolot jest o wiele stabilniejszy przy manewrowaniu, co pomoże Ci w opanowaniu tego brzydala.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)