Autor Wątek: DCS: Combined Arms  (Przeczytany 20235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 17, 2012, 08:32:41 »
Hehe, no co? Nie jestem ministrem obrony USA, żeby przejął się moimi drobniakami. :)

Przepraszam za OT.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 17, 2012, 10:03:23 »
Nowa lufa do wyrwania, Zimny i LOgos będą mieli się czym znowu wygłupiać :D

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1508154&postcount=1
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #47 dnia: Lipca 17, 2012, 20:16:42 »
Nowa lufa do wyrwania, Zimny i LOgos będą mieli się czym znowu wygłupiać :D

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1508154&postcount=1
"No cocpit included"?   8)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #48 dnia: Lipca 17, 2012, 21:11:01 »
"No cocpit included"?   8)

Z natury pojazdów opancerzonych, czy też w szczególności MTB, nie wynika, żeby miały kokpity.... są wizjery, peryskopy, ewentualnie można wychylić się z wieżyczki/otworzyć właz. CA upraszcza temat, bo w zasadzie mamy do dyspozycji tylko widok z peryskopu działonowego. Do tego są dorzucone schematy, które mają nam uzmysłowić położenie czołgu względem położenia lufy (widoku). Tak więc nasz widok to uproszczony widok działonowego z elementami pozwalającym na zorientowanie się w położeniu przestrzennym. Jednak nie jest to widok analny, z którym mamy do czynieniach w gierkach pokroju M$ Flight. Dodam, że w symulacjach pancernych najważniejsza jest balistyka i odwzorowanie możliwości pancerza, to takie coś jak FM i DM w symulatorach samolotów.

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #49 dnia: Lipca 17, 2012, 23:12:36 »
Jednak nie jest to widok analny, z którym mamy do czynieniach w gierkach pokroju M$ Flight.
?
Jak dla mnie ciężko się jeździ pojazdami, bo widok mamy "związany" z armatą albo karabinem...... więc bez widoku zewnętrznego nie potrafię jeździć, bo nie wiem gdzie jadę.
No cocpit? A proszę Cię bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=wq81sWJFBos
Wg. mnie właśnie tak to powinno wyglądać.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #50 dnia: Lipca 17, 2012, 23:44:44 »
?No cocpit? A proszę Cię bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=wq81sWJFBos
Wg. mnie właśnie tak to powinno wyglądać.


A masz SB Pro PE? Grałeś w to, czy wyrobiłeś sobie zdanie na podstawie filmików z YT? Bo jeśli nie grałeś, to tego typu film nie ma nic wspólnego z rzeczywistym graniem (symulacją), tym bardziej walką. To nie jest tak jak w arkadówkach samolotowych, że strzelasz z półobrotu patrząc z widoku analnego. Zresztą, nie chcąc robić OT na dalszą dyskusję o "kokpitach" w sprzęcie pancernym zapraszam na tanksim.pl .

Tako rzecze,
Zaratustra

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #51 dnia: Lipca 17, 2012, 23:50:09 »
Ale Qrdlu, temat tu jest jak najbardziej ok. Nie chodzi mi o symulację, tutaj jestem pewny, że jest trochę, albo nawet bardziej temat liźnięty, ale np. mnie to co mogłoby ew. przekonać do tego addona to właśnie wykonanie wnętrz pojazdów jak w SB albo ArmA, zatem nie powiesz, że źle piszę, że "no cocpit included", symulacja to inna sprawa.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #52 dnia: Lipca 18, 2012, 00:11:30 »
Może się trochę źle zrozumieliśmy :-). Moje skromne doświadczenie z pancernymi symulacjami wskazuje na to, że akurat kokpit, czy też wnętrze pojazdu, ma najmniejsze znaczenie dla zasady zabawy lub symulacji. O ile w samolotach w kokpicie jest mnóstwo różnych i ważnych wskaźników, ekranów, pstryczków, to pod pancerzem ma się oczy "przylepione" do peryskopu w oczekiwaniu na wykrycie wroga. Od wykrycia do strzału czasami mija mniej niż 3-4 sekundy, a to oznacza, że nie ma zauważenia, podejścia, wypracowania jakiejś taktyki czy coś w tym stylu - pod tym względem walki w powietrzu to dłużyzna :- ;D.... jeśli ty widzisz wroga, to zakładaj, że i on cię i widzi, a pocisk już może leci do ciebie. Tak więc kokpit w CA to drugoplanowa sprawa. Zdecydowanie ważniejsza jest balistyka pocisków i ich możliwości penetracyjne - przynajmniej jak dla mnie :-).

Tako rzecze,
Zaratustra

PS. A widok analny, to widok na ogon samolotu zza niego.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #53 dnia: Lipca 18, 2012, 00:50:57 »
Ja tam się na symulacjach czołgów za wiele nie znam, ale wiem jedno - kokpity dają wrażenie immersion, w CA tak sobie to wygląda. Zresztą daleko tu jeszcze do dobrej zabawy czołgowej, AI widzi przez budynki, a lasy są "przezroczyste".

_michal

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #54 dnia: Lipca 18, 2012, 09:36:39 »
addona to właśnie wykonanie wnętrz pojazdów jak w SB albo ArmA
Heloł. W Armie większość czołgów nie ma kabin z tego co pamiętam.

Poza tym CA to dużo więcej niż tylko 'szczelanie' z czogłów, to jest tylko jedna z opcji tego dodatku i to celowo zrobiona w formie mocno 'generic'.

Ja narazie nie sprawdzę, bo Viper na forum ED kazał mi czekać do przeceny. :D

qrdl

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #55 dnia: Lipca 18, 2012, 15:56:07 »

Ja narazie nie sprawdzę, bo Viper na forum ED kazał mi czekać do przeceny. :D

A ta przecena to niby kiedy..... w grudniu po południu? :-) ED nie słynie z przecen....

_michal

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #56 dnia: Lipca 18, 2012, 16:01:54 »
A ta przecena to niby kiedy..... w grudniu po południu? :-) ED nie słynie z przecen....

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=1505862#post1505862

Ten post i następne dwa. Viper powiedział, to się słucham. :P

Przy całym szacunku dla ED i ich pracy, to nastawienie moderatorów na oficjalnym forum jest po prostu do dupy. Na marketingu to oni znają się tak samo jak Luthier i BlackSix z bananowego forum, tylko programistów mają lepszych. :)

qrdl

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #57 dnia: Lipca 18, 2012, 16:17:57 »
Hmmmm, ja to odczytałem jako "jak masz problem z ceną i tym, że ktoś kupił taniej, to sobie czekaj w przyszłości na wyprzedaż, zamiast kupować od ręki"  :003: .... a już miałem nadzieję  :cry:.

Tako rzecze,
Zaratustra

_michal

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #58 dnia: Lipca 18, 2012, 16:33:41 »
Nie, tu chodziło o klientów lepszej i gorszej jakości, czyli tych którzy kupili BS2 full, albo BS2 upgrade. A nastawienie Vipera i kilku innych EDmodów przekonało mnie, że ED ma się tak dobrze, że moich preorderów nie potrzebuje. Także ja sobie będę czekać na obniżki, a kasę oddam devom addonów do FSX lub ekipie 777. Albo w końcu kupię SB.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Combined Arms
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 20, 2012, 09:51:13 »
Całkiem fajny, szybki i czytelny tutorial jak poprawnie bawić kontrolera naprowadzania JTAC w DCS Combine Arms (niestety w języku angielskim) pojawił się na SIMHQ:
http://simhq.com/_air14/air_535a.html

Ważne, by opanować 9-line – dziewięcioliniowy ciąg informacji, który przekazujemy jednostkom wsparcia w powietrzu:

9-line:

        1. Punkt odniesienia (lub Battle Point dla smigłowców): np. “IP Charlie...”

        2. Kierunek od punktu IP: np. “2-1-0 degrees...”

        3. Odległosc od punktu IP: np. “1-1 miles...”

        4. Cel na wysokosci n.p.m.: np. “at 4-2-5 ft MSL...”

        5. Opis celu: np. “4 stationary artillery vehicles...”

        6. Współrzędne celu (w systemie "Lat long" lub "MGRS"): np. “north 4-3 5-4 point 4-1-6, east 0-4-2 4-2 point 7-0-0...”

        7. Sposób oznaczenia celu: np. “marked by orange smoke...”

        8. Pozycja naszych jednostek w pobliżu: np. “friendlies 4 miles west...”

        9. Kierunek wyjscia: np. “egress west”