Autor Wątek: DCS: UH-1H  (Przeczytany 56466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #195 dnia: Maja 17, 2013, 09:42:18 »
No, ale oni de facto wypuścili w końcu betę z obarczonym sporym błędem modelem lotu.

Nie no nie przesadzaj, FM po premierze nie był obarczony jakimś strasznie olbrzymim błędem. Kwestia umiejętności, ćwiczeń i pewnie drąga. Jedynie to co zmienili i jest obecnie jakoś bardziej zauważalne to to bujanie przy locie jak wahadełko.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #196 dnia: Maja 17, 2013, 09:58:20 »
Brak zaimplementowanego stabilizatora, przesadzony VRS, brak uwzględnienia sił aerodynamicznych na kadłubie...  ;)

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #197 dnia: Maja 17, 2013, 12:46:07 »
Ja cały czas się zastanawiam, czy to na pewno był VRS, a nie przesadnie zredukowana efektywność wirników na skutek ground effect- zawsze wystarczyło podnieść dźwignię skoku ogólnego żeby uratować maszynę. W przypadku VRS w ten sposób pogarsza się tylko sytuację...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #198 dnia: Maja 21, 2013, 08:54:51 »
Po patchu z 20.05 (DCS 1.2.4.12547) wyleciały w kosmos dźwięki z wnętrza kabiny :\ z Hjuejka (np. nie ma ostrzeżenia o niskim RPM itp.)

Tutaj czasowy fix ew. jak to przywrócić: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1764727&postcount=1
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #199 dnia: Maja 21, 2013, 12:15:29 »
Ta, co patch to coś zepsują, strasznie to potrafi człowieka zniechęcić. Wychodzi na to, że te łątki są chyba bez testów wypuszczane, bo przecież coś takiego idzie od razu zauważyć.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #200 dnia: Maja 21, 2013, 13:16:29 »
Ta, co patch to coś zepsują, strasznie to potrafi człowieka zniechęcić.
No dokładnie. Ja już dawno zniechęciłem się do tej serii z tego właśnie powodu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #201 dnia: Maja 22, 2013, 00:29:33 »
Z jednej strony tak, zawsze jest coś, że coś zrobią, a co innego zwalą. To już chyba tradycja od czasów LO i FC1. Daleko nawet nie ma co sięgać - przedostatni patch i betonowe samoloty. W pośpiechu sklecili hot fixa. Z drugiej strony DCS to na tyle złożony sim, że to ich trochę usprawiedliwia, ale też fakt - powinno być więcej beta testerów by wyłapywać takie rzeczy, którzy testują za każdym razem dokładnie takie same scenariusze, żeby wyłapać co nie gra.

Na plus, bo jakoś nie było tego w changelogach - wreszcie działa należycie blokada na drążku i zwolnienie tego trymu. Fajna opcja, zastępująca tego dodanego (i wymyślonego) autopilota dla Hueya.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #202 dnia: Maja 28, 2013, 18:54:55 »
Spora poprawa po ostatnim patchu jeżeli chodzi o zachowanie się maszyny przy kraksach - już znacznie rzadziej maszyna eksploduje przy każdej okazji, a częściej zamienia się po prostu we wrak i sobie leży.

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #203 dnia: Lutego 19, 2014, 23:59:14 »
Czy w ostatnim 1.2.7 v1 działa Wam już wyrzutnik flar - bo jakoś nie mogę go odpalić a pulpit jest już funkcjonalny...

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 04, 2014, 19:40:32 »
Co zrobić, żeby wydech pozbawiony był tego klozetu kierującego gazy wylotowe na wirnik?

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 04, 2014, 20:39:36 »
W której wersji? Bo od 1.2.7 zauważyłem, że wersje cywilne mają deflektor spalin i płyty chroniące silnik, zaś wersje wojskowe nie mają tych dodatków, za to są wyposażone w wyrzutnik flar oraz yyy... nie wiem jaka jest polska nazwa, ale chodzi o Wire Strike Protection System. Czyli te ficzery są powiązane z skinem, który wybiera się w edytorze misji. Podejrzewam, że można to wyedytować w którymś pliku lua odpowiadającym za "zawartość" skina, ale niech ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczy, gdzie tego szukać :)

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 04, 2014, 21:24:07 »
Dzięki, teraz rozumiem o co chodzi:D

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 05, 2014, 00:18:45 »
W edytorze misji w obok zakładek z edycją śmigłowca jego uzbrojenia itp. ostatnia zawiera opcja "exhaust IR suppresors" ...odptaszkować i dysza jest bez "klozetu . Można tam "zdjąć" też opancerzenie z silników. I chyba tez pozostałą żywotność silnika, ale tego nie jestem pewny czy dokładnie do tego służy - nie sprawdzałem.
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 05, 2014, 07:15:28 »
... płyty chroniące silnik...
To też jest element pasywnego systemu ochrony przed MANPADS. Te płyty oraz ta znajdująca się pod kuprem maszyny przy chłodnicy oleju zasłaniają normalnie rozgrzane przez silnik elementy płatowca.

Be Your Own Inspector #241

Odp: DCS: UH-1H
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 05, 2014, 11:35:29 »
Można tam "zdjąć" też opancerzenie z silników. I chyba tez pozostałą żywotność silnika, ale tego nie jestem pewny czy dokładnie do tego służy - nie sprawdzałem.
Sprawdziłem na szybko kilka malowań i rzeczywiście można tam zdjąć "klozet", nie mam tam jednak innych opcji. Wersja 1.2.7. W sumie to mało ważne, bo właśnie deflektor i "external hardpoints" były dla mnie elementami okropnie szpecącymi moje śmigło.
EDIT:
Sundowner- PDF cudny!:D