Autor Wątek: Star Citizen  (Przeczytany 63178 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 10, 2014, 11:38:13 »
Ile czasu zajmuje uruchomienie się SC u Was?  U mnie po ostatnim patchu rusza już godzinę - i nic... Wcześniej było OK :(

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 10, 2014, 12:02:08 »
Specjalnie dla Ciebie uruchomiłem. :)
Moje wyniki:
Od wciśnięcia przycisku LAUNCH do hangaru 1 minuta 40 sek
Uruchomienie Drone Sim 40 sek (nie mam dostępu do Multi)
Przykro mi ale coś Ci się posypało i pewnie musiałbyś całość przeinstalować ... :x


ps.
Na ten moment gra u mnie leży bo czekam na obsługę TrackIR-a, mapowanie Hotas-a i pewnie wrócę do niej za jakiś czas ...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 10, 2014, 17:03:43 »
ps.
Na ten moment gra u mnie leży bo czekam na obsługę TrackIR-a, mapowanie Hotas-a i pewnie wrócę do niej za jakiś czas ...

To samo, ale nawet jak to będzie to i tak nie mam tego multi a jedynie tę quick mission więc do roboty za wiele tu nie ma, jedynie VFR wśród gwiazd (ograniczone do tego).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #93 dnia: Września 02, 2014, 18:04:42 »
Do 5 września można wypróbować SC za darmo. Trzeba się tu https://robertsspaceindustries.com/promotions/dragoncon-2014 zalogować i podać to hasło: DRAGONFLIGHT2K14. Właśnie pobieram klienta, waży 12 GB

Qbeesh

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #94 dnia: Września 02, 2014, 18:38:56 »
Straciłem "lekko" wiarę w ten tytuł. Gołym okiem widać, w którą stronę to poszło (w jak najbardziej naturalny sposób z resztą i czego można było się spodziewać). Skoro wystarczy dłubać kolejne modele stateczków, żeby gruby bilon kosić...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #95 dnia: Września 02, 2014, 18:40:02 »
A da sie juz zaprogramowac wszystkie kontrolery? Dziala juz Track IR?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #96 dnia: Września 02, 2014, 19:07:03 »
U mnie nie. Najbardziej mnie wkurza to, że aby używać Warthoga muszę po każdym uruchomieniu wpisywać ręcznie ścieżkę dostępu. Rozumiem że to wczesna alfa, beta czy delta ale skoro już teraz kasują za to niezłą kasę to mogliby to uprościć :(

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #97 dnia: Września 02, 2014, 19:09:37 »
Właśnie czy ja wiem, czy taka wczesna? To już chyba mija rok. Basic powinien być od samego początku. Leży u mnie na dysku, ale jakoś nie chce mi się nawet odpalać dopóki tego nie zrobią.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #98 dnia: Września 02, 2014, 19:32:45 »
Polatałem 20 minut i SC wyparował już z dysku. Musiałem wypiąć pad i pedały, żeby gra raczyła zauważyć, że mam jeszcze joystick (x52). Yoyo pytał o track ira, tu niestety nie wiem, używam free tracka i nie działa.  Wrażenia z samego lotu, porównując do Elite: Dangerous, też raczej słabe. Jedyne co mnie mile zaskoczyło to wydajność. Na wysokich ustawieniach grało się płynnie a mój sprzęt (szczególnie procesor) do najnowszych już nie należy.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #99 dnia: Września 02, 2014, 23:47:38 »
Musiałem wypiąć pad i pedały, żeby gra raczyła zauważyć, że mam jeszcze joystick (x52)....

Ehhh, dokładnie, jak mnie to wnerwia. W X Rebirth było to samo. Czy ktoś tam wie, że żyje w XXI wieku i ludzie posiadają więcej niż jeden zropowaciały joystick Logitecha za 50zł i że jest coś takiego jak osobna przepustnica, orczyk itp.?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #100 dnia: Września 03, 2014, 07:26:12 »
Bohemia Interactive nie wie z kolei, że joysticki mogą mieć więcej niż 16 przycisków ;) Więc w takiej Arma 3, TH Cougar jest w połowie nieobsługiwany. Nie wiem z czego się to bierze, pamiętam, że w takim Mechwarrior 2: Mercenaries można było walczyć z dwoma joystickami w garści :)


Gry cofnęły się w rozwoju po wojnie klonów konsolowych (Call of Duty i spółka).

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #101 dnia: Października 20, 2014, 11:10:52 »
Konkretne, treściwe porównanie aktualnych wersji Star Citizen i Elite: Dangerous.

http://www.youtube.com/watch?v=WT589peK4jk
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2014, 12:09:03 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #102 dnia: Października 24, 2014, 08:58:45 »
Jeśli ktoś chciałby tanio kupić tanio Star Citizen i już dziś ją testować to może:
1. Kupić kartę AMD R7 lub R9 https://www.amd4u.com/radeonrewards/
2. Postąpić inaczej (wymaga to trochę zachodu ale może warto) link do mojego poradnika jak to zrobić (może ktoś skorzysta):
http://forums.frontier.co.uk/showpost.php?p=896045&postcount=51

Qbeesh

  • Gość
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #103 dnia: Października 24, 2014, 10:25:11 »
Konkretne, treściwe porównanie aktualnych wersji Star Citizen i Elite: Dangerous.

http://www.youtube.com/watch?v=WT589peK4jk

Moim zdaniem główna różnica jest taka, że ED pomalutku, ale stale się rozwija w sensownym i w miarę określonym kierunku, a chłopcy z SC zobaczyli, że można kosić gruby bilon sprzedając stateczki, które zdolny designer zaprojektuje w tydzień-dwa. SC jest w totalnych powijakach na najbardziej bazowym poziomie, co przy takim hajsie jaki zgarnęli i czasie jaki mają do dyspozycji trochę dziwi.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Star Citizen
« Odpowiedź #104 dnia: Października 24, 2014, 13:03:14 »
Działa już Track IR i dowolne przypisanie kontrolerów?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl