Autor Wątek: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!  (Przeczytany 103984 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:08:18 »
Skąd ta pewność? Wszystkie screeny jakie do tej pory 1C pokazał dotyczyły Stalingradu na engine CoD'a właśnie.

O Battle over Moscow możesz zapomnieć. Tego tytułu już nie będzie. Stalingrad tworzony przez 777 to kompletnie nowy tytuł, poza nazwą i wydawcą 1C nie ma nic wspólnego z produktami Maddox Games.

http://forum.il2sturmovik.net/index.php?showtopic=6

Cytuj
Q. Why was the Digital Nature engine chosen instead of the CLOD engine?

A. The Digital Nature engine is an advanced game engine that has been developed over several years and powers ROF with great results. Besides being relatively bug free and well-functioning, it has advanced physics, realistic flight-modeling, progressive damage modeling, complex ballistics, detailed environmental modeling, detailed terrain modeling and superb graphics rendering. Above all else it is more modular and flexible than the CLOD engine. It can even support different types of player vehicles from main battle tanks to giant robots. Using the Digital Nature engine will provide users with a well-functioning product at launch that can be brought to market fairly quickly. It can still be further enhanced in the future as needed.

Jak coś piszę, to staram się zawsze sięgać źródeł, by nie pisać bzdur. Wielbłądem też nie jestem, ale tego już nie będę udowadniać. ;)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:12:32 »
O Battle over Moscow możesz zapomnieć. Tego tytułu już nie będzie. Stalingrad tworzony przez 777 to kompletnie nowy tytuł, poza nazwą i wydawcą 1C nie ma nic wspólnego z produktami Maddox Games.

Ten screen, który podałem właśnie przedstawia Stalingrad, ale zgadza się już znalazłem:

Q. Why was the Digital Nature engine chosen instead of the CLOD engine?
A. The Digital Nature engine is an advanced game engine that has been developed over several years and powers ROF with great results.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:13:13 »
Przecież to właśnie zacytowałem powyżej. :D

Jeszcze taka ciekawostka, zespoły 777 i ekipa od Cliffs of Dover to teraz jeden team.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:31:12 »
Przecież to właśnie zacytowałem powyżej. :D

Jeszcze taka ciekawostka, zespoły 777 i ekipa od Cliffs of Dover to teraz jeden team.

W 1C nie ma już kto pracować właściwie. Z drugiej strony przed wakacjami 1C zapowiadał wydanie BoM i jeszcze czegoś bardziej do zabawy online. Ciekawe, czy chodziło właśnie o to, czy też jednak BoM będzie w jakimś sensie kontynuowany (beta - czytaj full wersja ; D miała wyjść w 1-2Q 2013) i niby wtedy miała wyjść kolejna łata do Cod'a. Nieco się pomieszało, ale wiadomość ogólnie oceniam jako rewelacyjną.

Szkoda tylko, że (RoF):
"The Channel Map, two seaplanes and two early-war scouts are still in development and scheduled for release end of 2012 and the beginning of 2013."
Czyli raczej obstawiam na wodnistą mapę na 2013.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 11, 2012, 22:41:48 »
Uraaa... Dla mnie to wspaniały news. Po prostu bisty, jak mówi moja córa...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 12, 2012, 00:39:07 »
Jest gigantczny plus silnika RoFa - losowy performance maszyn. Czyli samolot może być w lepszym i gorszym stanie technicznym, to daje nadzieję, na realistyczne odwzorowanie maszyn radzieckich.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 12, 2012, 07:02:57 »
A niemieckie to zawsze po serwisie ? Poza tym stan techniczny to nie wszystko, żeby odwzorować tamte czasy. Bo chyba nie oczekujecie, że starzy frontowi wyjadacze bedą latać jak nooby(mam na myśli VFy). A to jest jeden z małych aspektów symulatora. Zresztą to czego oczekujemy było tu wałkowane.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 12, 2012, 09:52:01 »
Świetna wiadomość, choć, nie ukrywam, bardziej liczyłem na jakiś alians z Gaijin'em. Spieszę wyjaśnić o co mi chodzi. Tak jak, np. ofensywa powietrzna na zachodzie działa się wysoko, tak Stalingrad, czy w ogóle front wschodni to jednak, w dużej mierze, koszenie trawy. Szturmowiki, Slachtfliegerzy, kurz, brud, krew, błoto i wielkie masy ludzkie i sprzętowe wspierane przez to co spadało z nieba. A tutaj, moim zdaniem wygrywa silnik War Thunder, ponieważ świetnie radzi sobie z generowaniem terenu, efektów, a najważniejsze, że to wszystko śmiga bardzo płynnie, a w RoF-ie, na ziemi, jest raczej pustawo.

Mam jednak nadzieję, że są tego świadomi i będą rozwijać silnik mając na uwadze specyfikę frontu wschodniego. Tak czy siak, cieszę się jak dziecko, bo znów mam na co czekać, tym bardziej, że tym razem na pewno wyjdzie z tego coś dobrego.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 12, 2012, 10:05:10 »
No dobra, chciałbym sie przygotować do gry w nowym simie. Któremu powinienem poświęcić więcej czasu? Zanzaczam że nawet gdybym wziął co najlepsze z obydwu i połączył nie dostanę tego co w iłku było najlepsze i niepowtarzalne do dziś. I nie widzę szans na otrzymanie tego w nowej grze. To czym się podniecać? Na dziś bawią mnie połowicznie oba simy i jakoś trwam przy nich jak syn pułku bo nie mam się gdzie podziać.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline Leon

  • Global Moderator
  • *****
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 12, 2012, 10:10:00 »
Stan techniczny to oczywiscie nie wszystko ale tez cieszy. Stan sowieckich samolotow zmienial sie w czasie, z drugiej strony mamy niemieckie maszyny z 1945 r. W Il-2 irytowalo mnie tabelkowe odwzorowanie maszyn, bez (do ostatnich puczy) w miare realistycznego odwzorowania chlodzenia silnika. Bo to, ze Jak-1 mial zamontowana o 20% zbyt malo wydajna chlodnice wody (!) to w literaturze nie nowosc. W grze, coz.... Temat rzeka.

A sama gra, extra info. Niech powstaje jak najszybciej. Niech cos sie na rynku ruszy w koncu... A jak sobie poradza z odwzorowaniem realiow, czy engine bedzie dla niskich czy znacznych wysokosci, to zobaczymy. Wazne zeby bylo w co grac i o czym gadac.
Marcin Widomski

Pealuuga lipp, Surnupealuuga lipp, Tundmuste tipp, Sinu tundmuste tipp, See on ju vabadus hüperboloid, Insener Garini hüperboloid...

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 12, 2012, 10:16:03 »
Jeżeli będzie tak dobrze, jak w RoF, to sukces mają właściwie gwarantowany.
Ja ze swojej strony trzymam kciuki za projekt.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 12, 2012, 14:19:49 »
Z drugiej strony ja rozumiem, że ROF to wspaniałe FM, DM i inne takie, wierzę na słowo, ale symulator samolotów z czasów DWŚ musi mieć dużo, dużo więcej. Sama obsługa silnika jest N razy bardziej skomplikowana, niż w tych "szmatolotach". A wszędzie czyhają watahy hejterów, narzekający, że Ła za szybko lata, Me za wolno a P za słabo strzela pestkami...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 12, 2012, 15:03:58 »
Akurat o obsługę silnika to bym się raczej nie bał. Rof ma ją bardziej skomplikowaną i realistyczną jak iłek i clod razem wzięte. Nie mówię oczywiście o ilości pokręteł, ale o ich rzeczywistym wpływie na osiągi i żywotność silnika.

mmaruda

  • Gość
Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 12, 2012, 15:10:47 »
Tak na dobrą sprawę wszelkie spekulacje na temat odwzorowania maszyn, map, rodzaju starć można sobie darować do czasu wyjścia jakiejś bety (czyli pewnie za jakiś rok najwcześniej). Na chwilę obecną mamy sensacyjną wiadomość, bo "coś się ruszyło" i zamieszani są w to ludzie, którzy dali nam się poznać z bardzo dobrej strony (RoF).

To jaki będzie to symulator nie ma naprawdę znaczenia w tej chwili - jeśli tylko nie będzie festiwalem bugów jak CloD, to wszyscy się na niego rzucimy. Pewnie będą dyskusje na temat osiągów, mieszanek, chłodnic, AI i całej reszty, pewnie sporo czasu od premiery minie zanim gra osiągnie dojrzałość, ale to wszystko przed nami. :)

Odp: IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad by 777!
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 12, 2012, 16:21:37 »
Na dobrą sprawę to mnie osobiście zastanawia co to połączenie oznacza pod kątem powiązania ubishit z serią iłka? Czy nadal zostaje wydawcą, a oba zespoły będą po prostu szykować grę dla tego niego, czy może oznacza to całkowite odcięcie ubisyfu od tytułu?