Świetna wiadomość, choć, nie ukrywam, bardziej liczyłem na jakiś alians z Gaijin'em. Spieszę wyjaśnić o co mi chodzi. Tak jak, np. ofensywa powietrzna na zachodzie działa się wysoko, tak Stalingrad, czy w ogóle front wschodni to jednak, w dużej mierze, koszenie trawy. Szturmowiki, Slachtfliegerzy, kurz, brud, krew, błoto i wielkie masy ludzkie i sprzętowe wspierane przez to co spadało z nieba. A tutaj, moim zdaniem wygrywa silnik War Thunder, ponieważ świetnie radzi sobie z generowaniem terenu, efektów, a najważniejsze, że to wszystko śmiga bardzo płynnie, a w RoF-ie, na ziemi, jest raczej pustawo.
Mam jednak nadzieję, że są tego świadomi i będą rozwijać silnik mając na uwadze specyfikę frontu wschodniego. Tak czy siak, cieszę się jak dziecko, bo znów mam na co czekać, tym bardziej, że tym razem na pewno wyjdzie z tego coś dobrego.