Autor Wątek: ARMA 3  (Przeczytany 65165 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #225 dnia: Listopada 05, 2014, 22:52:11 »
...i sling load.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #226 dnia: Listopada 05, 2014, 23:04:16 »
Niestety nie naprawiono błędu, lądowanie na budynku na płozach (jak na filmie) skutkuje crash-em.

http://www.youtube.com/watch?v=ZRY2WPmdAKg
http://www.youtube.com/watch?v=OTcL_Ekat2g

Na starym modelu lotu nie było tego problemu:

http://youtu.be/SGoBsm2v0hw?t=2m58s
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #227 dnia: Listopada 05, 2014, 23:19:35 »
Co więcej, nawet przy spokojnym poprawnym lądowaniu potrafią dziać się cuda. Tak było pół godziny temu, kiedy obserwowałem z ziemi lądowanie JacD na UH-60, kilka sekund po przyziemieniu w terenie przygodnym nastąpił wybuch... skąd? co? jak?. Wygląda na to, że trzeba będzie w ustawieniach opcję "rough landing" zmienić na wył. Jak dla mnie przekłamuje to ewidentnie fizykę lądowania nawet w defultowym MH-6.
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2014, 08:20:44 wysłana przez KosiMazaki »
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #228 dnia: Listopada 05, 2014, 23:19:57 »
...i sling load.
Sling load dostają także gracze nie posiadający DLC.
https://www.youtube.com/watch?v=-miNL8dDa04 @ JacD- dziwne. Masz wersję "zwykłą", czy dev? Na tej drugiej nie powinno być problemu, także i zwykłą na pewno naprawią.
EDIT" Z forum BiS "The collision detection had been improved right before the stable patch was rolled out. Afaict you shouldn't be able to enter the building's geometry with the skids/wheels anymore (and get a fatal physx response for that). It's still possible with the other parts of the helicopter (e.g. nose). Improvements here are still subject to investigation."

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #229 dnia: Listopada 05, 2014, 23:28:09 »
JacD ma dev , ja ma zwykłą . Efekt z kraksą ten sam. Szczerze, to porównując swoje doświadczenia jak i  z tym co można zobaczyć na poglądowych materiałach wideo  z tym co jest w DLC to chyba trochę przekombinowali . Zrozumiałbym jeśli coś uległo by częściowemu uszkodzeniu pozwalając na kontynuowanie lotu. No, ale kula ognia po poprawnym lądowaniu lub przyziemieniu na dachu w sposób pokazany na filmikach podlinkowanych przez JacD to temat do poprawienia. Cała reszta to jak na razie miłe zaskoczenie.

Cytuj
Afaict you shouldn't be able to enter the building's geometry with the skids/wheels anymore (and get a fatal physx response for that). It's still possible with the other parts of the helicopter (e.g. nose).."
Pffff...... obecny stan rzeczy jest podobny do sytuacji z czułością orczyka na ich Mi-24 do TOH czyli po prostu błędny.
Cytuj
Improvements here are still subject to investigation
Mój angielski mnie w tym momencie ogranicza ..... naprawią to czy nie?
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #230 dnia: Listopada 05, 2014, 23:35:28 »
Tak:)
EDIT: Tzn inaczej- badają sprawę, ale ja to rozumiem w ten sposób, że naprawią. Nie wierzę, że po tak znaczących zmianach nie poprawią tak oczywistego błędu tym bardziej, że wiedzą już o jego istnieniu i nawet go łatają (nie zgrali wydania stabilnej wersji aktualizacji z fixem naprawiającym błędy w detekcji kolizji).

Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #231 dnia: Listopada 05, 2014, 23:49:22 »
Cytuj
Sling load dostają także gracze nie posiadający DLC.

A to fajnie, nie wiedziałem.
O ile zawartość dlc nie zachęca mnie specjalnie do kupna, o tyle aktualizacje darmowe są całkiem fajne. Mam jednak wrażenie, że większość rzeczy została umieszczona praktycznie niepoprawiona z ToH, np. obsługa przepustnicy dalej kuleje, a lekkie helikoptery latają jakby miały dopalacz.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #232 dnia: Listopada 06, 2014, 13:43:18 »
Arma 3 w cdp.pl za 29,99 pln:

https://cdp.pl/gry/arma-3
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #233 dnia: Listopada 06, 2014, 14:28:06 »
Arma 3 w cdp.pl za 29,99 pln:

https://cdp.pl/gry/arma-3

Ciepłe bułki tak szybko nie schodzą.
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #234 dnia: Listopada 06, 2014, 17:22:56 »
Sprawdzałeś aż 45 minut później, czego się spodziewać. Normalnie jak promocje w Neonetach, Euro-RTV-AGD itp. Niby są, ale ich nigdy nie ma ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwca 15, 2015, 10:00:24 »
Pojawił się ostatnio fajny mod dla fanów śmigieł, jest co prawda w fazie "early beta" ale warty zainteresowania:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?192279-MELB-Mission-Enhanced-Little-Bird

Warto również wspomnieć o większym projekcie, który zapewne jeszcze bardziej uatrakcyjni rozgrywkę pilotom Army 3:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?177098-1stBN-160th-SOAR-Mod-ArmA-III-WIP
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #236 dnia: Listopada 02, 2015, 18:36:58 »
Kolejny śmigłowiec godny polecenia do rozgrywek w A3 czyli AH-64D. Nie jest to w dalszym ciągu wysoki poziom zaawansowania "klawiszologii" jak w DCS-ie ale już wykracza poza stereotypowy pogląd o śmigłowcach rodem z A3:

http://www.armaholic.com/page.php?id=28474
https://forums.bistudio.com/topic/179983-lowlandswarrior-rnlaf-ah-64d-apache-a2-port/
Manual:
http://mechmodels.com/mas/downloads/ah64v2/manual/ah64dv2_manual.html

BTW, Panowie może są na forum chętni do polatania śmigłowcami w większej zorganizowanej grupie, jak 7 Wirtualna Eskadra Działań Specjalnych, zapewniamy "wikt i opierunek" a także sporo ciekawych wrażeń i wyzwań w czasie muliplayerowych rozgrywek z grupami w A3. Oczywiście jeśli będzie taka potrzeba służymy z Cyganem dobrymi radami i doświadczeniem z dotychczasowej działalności eskadry.
Arma3, w opcjach A3-AFM, joystick, orczyk, TrackIR, chęci i zaangażowanie byłyby idealnym zestawem pilota(*).

(*) posiadanie orczyka i TrackIR-a nie jest obowiązkowe aczkolwiek do latania bardzo pomocne ;)
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #237 dnia: Maja 14, 2016, 16:59:17 »
Jak widać niema amatorów na Arma3 na tym forum ...a szkoda. Mimo to bedziemy tu czasem pisać i jeśli są chętni dołączyć na "etat" zapraszamy.
AFM może to nie DCS, ale na pewno nie gorszy, a czasem lepszy niż w FSX z większości dodatków. Przede wszystkim sceneria i współpraca z żywym graczem jest przednia, której nie uraczymy niestety w DCS.
Po wiosennych porządkach jest nasze forum, które pełni role zaplecza informacyjno-technicznego dla obecnych - oraz jeśli pojawia się chętni - przyszłych członków eskadry, a także podstawowe informacje o samej eskadrze. Dla wszystkich którym podoba się nasza działalność nadal najlepszym miejscem gdzie będziemy publikować efekty naszych działań jest FB.

A z bieżących informacji nadal wykonujemy loty treningowe i operacyjne.Tu nic się nie zmieniło.
https://www.youtube.com/watch?v=gU_9e62JTo8

Natomiast tu pierwsze próby współpracy z JTAC z grupą COSA.
https://www.youtube.com/watch?v=TQUHml5ZCmw
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #238 dnia: Czerwca 10, 2016, 23:47:07 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: ARMA 3
« Odpowiedź #239 dnia: Czerwca 11, 2016, 12:39:06 »
Gości trochę fantazja poniosła zwłaszcza jeśli chodzi o sprzęt latający.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"