Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #30 dnia: Września 06, 2013, 08:02:42 »
Te 100k$ nie jest dużą kwotą. Raczej się nastawiają, że po prostu musi to wyjść bo szukają roboty i chłopy podczepili się pod ED. W niecały jeden dzień zebrali 20k więc raczej idzie to całkiem nieźle.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #31 dnia: Września 08, 2013, 12:19:19 »
Z części dotyczącej ryzyka:

Cytuj
The multiplayer module is in fact so unpredictable that we've taken it out of the kickstarter completely. We're going to work on it, but we'd rather not tie the overall schedule to it.

To nie brzmi dobrze. Bez multiplayer'a, który był wzmiankowany parę razy jako bardzo ważny komponent, jego potencjalny brak to byłby spory cios.


Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #32 dnia: Września 08, 2013, 12:36:01 »
Tym razem moze wypalić. Na filmie z kikstartera (minuta 3:34) wyraznie widac ze Pan Oleg M został stygmatykiem.
W kolejnych ujęciach z imperialnym tronem, stygmaty znikają co mozna potraktować jako dobry omen.  8)

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #33 dnia: Września 08, 2013, 13:13:38 »
Mogę się założyć, że na starcie nie będzie w multi nic ponadto to co jest obecnie w DCS:World - tym bardziej, że pewnie nawet nie dotrą z finansowaniem do progu 300K $

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #34 dnia: Września 08, 2013, 15:26:40 »
Idzie jak burza, już mają 40% po 3 dniach na 30 Kickstartera. Skuszę się na 10$. To pierwsza opcja z dostępem beta na maj 2014, chociaż tak naprawdę ciężko dojść co oznacza ta beta. Mapy, czy modułów, czy jeszcze coś innego?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #35 dnia: Września 08, 2013, 16:26:41 »
Redaktorze szanowny - napisz - co mam Ci obiecać, żebyś podarował mi np 100$?  :evil:
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #36 dnia: Września 08, 2013, 18:47:31 »
Zastanawiam się czy oni dadzą rade dotrzeć do 100k, tendencja jest ostro spadkowa.
Najwięcej osób było w ciągu pierwszych 24h, a z każdym następnym dniem będzie raczej
mniej.
Osobiście myślę że na pewno nie dotrą do 375k, trzymam za projekt kciuki i sam bym
zaryzykował i rzucił 40$ ale niemożna płacić przez PayPal a powiedziałem że kartą nigdy
nie zapłacę przez internet.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #37 dnia: Września 08, 2013, 19:23:15 »
(...) powiedziałem że kartą nigdy nie zapłacę przez internet.

Można zapytać dlaczego?

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #38 dnia: Września 08, 2013, 21:20:34 »
Strach.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #39 dnia: Września 08, 2013, 21:26:55 »
Są karty prepaidowe do płacenia przez sieć, możesz przelać na nią określoną ilość gotówki, tyle ile w danym momencie potrzebujesz.

Na przykład:

http://prepaid.bzwbk.pl/karty-internetowe/karty-internetowe.html

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #40 dnia: Września 08, 2013, 21:54:18 »
Cytuj
Są karty prepaidowe do płacenia przez sieć, możesz przelać na nią określoną ilość gotówki, tyle ile w danym momencie potrzebujesz.
Brzmi interesująco, faktycznie jest to dobry pomysł na moje ograniczone zaufaniu do płacenia
kartą przez internet.
Myślę że dużo wiem a codziennie dowiaduje się czegoś nowego.
Chyba się skuszę na ten pomysł bo to rozwiązuje mój problem, thx Michał.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #41 dnia: Września 08, 2013, 22:06:56 »
Mnie ten projekt będzie interesował jedynie z uwagi na nową mapę. Od zawsze siedzę w wiatrakach, ale w starego iłka trochę latałem. CoD zupełnie do mnie nie przemawiał i nie wgłębiałem się zupełnie w relacje producentów i graczy, wasza skrócona relacja bardzo mnie dziwi. Nie jestem przyzwyczajony do takiego traktowania klienteli. Ostatnio takie nastawienie wobec community zaprezentowali ludzie od WarZ i ta gra teraz praktycznie umiera. Co ciekawe, studio też z Rosji, także może tam takie obyczaje panują w tym biznesie;)

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #42 dnia: Września 08, 2013, 22:35:50 »
Teraz chyba wszystko, co lata, to od Ruskich... Takie wrażenie...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #43 dnia: Września 08, 2013, 22:52:53 »
Pomysł z 10$ na wczesny dostęp nie jest taki zły, ale pod warunkiem, że będzie to system podobny do tego z Army3. Mam na myśli jakąś podstawową część gry na starcie, a następie dodawanie do tego stopniowo dalszych elementów, aż do samej premiery gry. Z drugiej strony istnieje duże prawdopodobieństwo, że taka wczesna wersja gry będzie równie niegrywalna co swego czasu DCS:World, już nawet nie wspominam o bugach, bo to normalne.
Jak dam 30$ to dostanę dodatkowo "Mustanga" i "Dorę" po dziesięć dolarów co nie jest takim złym interesem skoro ma już być nad czym latać i do czego strzelać ;-)... brzmi jak kupowanie samolotów w WT :-)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #44 dnia: Września 09, 2013, 08:27:58 »
Zastanawiam się czy oni dadzą rade dotrzeć do 100k, tendencja jest ostro spadkowa.

Jaka ostro spadkowa? ? ? Mają już prawie 50% celu pierwszego, a czas na zebranie kasy to 1 miesiąc. Trend jest można powiedzieć bardzo dobry:



Redaktorze szanowny - napisz - co mam Ci obiecać, żebyś podarował mi np 100$?  :evil:

Ale to nie jest podarunek :P. Kickstarter chyba tak działa, że kwota jest wymagalna jeśli uzbiera się kasa co raczej powinno być równoznaczne z odpaleniem projektu, chociaż gwarancji nie ma, a do blamażu chłopaki są przyzwyczajeni be sure. 10$ damy radę, stówy bym nie dał. Plus może taki, że za engine nie odpowiadają, a jedynie za pomysł i dodatki. Tu powinni dać radę nawet jak na swoją, po części zawszoną historię z Kłodą. A niech mają, idźmy do przodu. Ciekawe tylko, czy ta data się sprawdzi - maj 2014, bo Kłodę przecież 7 lat robili ;-D haha.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl