Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70922 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #60 dnia: Września 13, 2013, 12:04:17 »
To znaczy? Te tytuły nie miały być kompatybilne na poziomie kodu i licencji? To znaczy, że miała być możliwość wrzucenia Spita do DCS World na przykład, wycofali się z tego?

To co napisałem dotyczy Mustanga i Dory. Odnośnie reszty bez zmian, ale kto ich tam wie.

"We are also adding DCS World licenses to kickstarter rewards. You will receive the P-51D and the FW.190D with DCS WWII; but if you select the appropriate reward, you will also receive those licenses for DCS World. The P-51D license will be issued after the kickstarter project successfully funds. The Dora license will give the backers the option to beta test the aircraft once it enters closed beta some time this winter."

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #61 dnia: Września 13, 2013, 12:08:54 »
Mapkę to pewnie wezmą z Kłody ;)  Sporo pracy w to poszło, się (chyba) nie zmarnuje.

Nie wezmą, bo Kłoda należy do 1C. Poza tym to inny silnik przecież.

@Caldur - dzięki.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #62 dnia: Września 13, 2013, 14:05:18 »
A kto ich tam wie? Robienie mapki to pewnie w 75% research, materiały etc. etc. a dopiero potem jakiś grafik i programista dodają od siebie swoje co nieco... Mogli wynieść trochę dokumentów ;)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #63 dnia: Września 13, 2013, 14:25:46 »
A kto ich tam wie? Robienie mapki to pewnie w 75% research, materiały etc. etc. a dopiero potem jakiś grafik i programista dodają od siebie swoje co nieco... Mogli wynieść trochę dokumentów ;)

Pewnie, to samo się na komputerze robi. ;)

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #64 dnia: Września 13, 2013, 20:11:54 »
Jak PM z praktyką powiem, że klepać kod i obrazki wielu umie, ale dobrą dokumentację zrobić to nie każdy. ;)   Jakby mogli wziąć tamtą robotę, to by wzięli. 

Mają już prawie 70 tysięcy dolarów i niecały 1000 wspierających osób. Zobaczymy co dalej...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #65 dnia: Września 13, 2013, 20:22:36 »
Jak PM z praktyką powiem, że klepać kod i obrazki wielu umie, ale dobrą dokumentację zrobić to nie każdy. ;)

To można powiedzieć o praktycznie każdej dziedzinie, także o PMach. ;)

Klepać kod i obrazki to może i wielu umie, ale zrobić do dobrze to już nie tak wielu. Wątpię by mogli wziąć dokumentację jeśli była zlecona przez 1C. Know-how to co innego oczywiście.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #66 dnia: Września 14, 2013, 08:52:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=tylMZPZeozQ&feature=youtu.be

No i nowe video, tym razem wkraczamy w plenery wiejsko-sielskie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #67 dnia: Września 14, 2013, 10:51:20 »
Może to oni pracują nad Nevadą? :-)
Nie wiem jak określić firmę, która komercyjnie projektuje mapy i system wyświetlania grafiki terenu, ale nie jest w stanie pokazać nawet małego wycinka dopracowanej mapy dla celów promocyjnych.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #68 dnia: Września 14, 2013, 11:05:08 »
Może to oni pracują nad Nevadą? :-)
Nie wiem jak określić firmę, która komercyjnie projektuje mapy i system wyświetlania grafiki terenu, ale nie jest w stanie pokazać nawet małego wycinka dopracowanej mapy dla celów promocyjnych.

Krętacze?
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #69 dnia: Września 14, 2013, 11:09:53 »
Może to oni pracują nad Nevadą? :)
Nie wiem jak określić firmę, która komercyjnie projektuje mapy i system wyświetlania grafiki terenu, ale nie jest w stanie pokazać nawet małego wycinka dopracowanej mapy dla celów promocyjnych.

Bardzo starają się nie sprzedać tego projektu.


Może Kłoda to jednak nie był problem Ubi i 1C? Jakoś Il2: BoS pod 1C się rozwija.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #70 dnia: Września 14, 2013, 13:56:11 »
Miałem im dorzucić cegiełkę, ale lepiej będzie kupić sobie P-51 na kolejnej wyprzedaży.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #71 dnia: Września 20, 2013, 12:48:10 »

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #72 dnia: Września 20, 2013, 13:05:42 »
Chincz, zamknęli Cię na miesiąc w komórce ze szczotkami? Bo myśmy tu na forum juz to omówili i prawie zdążyli zapomnieć.  ;)
http://il2forum.pl/index.php/topic,15920.0.html

miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #73 dnia: Września 20, 2013, 22:17:40 »
http://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe-1944/posts/605176?ref=email&show_token=b8371806836be596

Kolejne wyciąganie łapy ;) . Jest za to kilka małych screenów, ciekawe czy to już z jakiś prac, czy z jakiejś dawnej mapki...

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #74 dnia: Września 22, 2013, 21:02:06 »
Fragment wypowiedzi Ilyi z jednego z postów kampanii KS:

Cytuj
There's definitely more than 2,000 dedicated fans that we hope to please. The sales numbers for the P-51 alone tell a different story. We thought, perhaps foolishly, that if we could excite every flight simmer who bought the P-51 into supporting DCS WWII, we'd be able to hit most if not all of the stretch goals. We obviously did not. There are a lot more people buying DCS products than are supporting this kickstarter; and our hope is that having a good, comprehensive, realistic entry-level free product will attract more people to DCS.

To trochę tłumaczy takie, a nie inne decyzje wydawnicze ED ;-)