Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #75 dnia: Września 23, 2013, 08:32:21 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #76 dnia: Września 23, 2013, 12:02:42 »
Właśnie przekroczyli 100k nic tylko pogratulować oby dobrze je wykorzystali!
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #77 dnia: Września 23, 2013, 12:11:24 »
Właśnie przekroczyli 100k nic tylko pogratulować oby dobrze je wykorzystali!

Raczej to mocna słabizna na 2/3 trwania miesięcznego Kickstartera. Owszem to nie gra typu Star Citizen, który zebrał kilkanaście baniek zdaje się, ale na pewno liczyli na więcej. Te 100 tysi to takie założenie, żeby na 99,9% projekt po prostu wypalił i by obaj Panowie mieli pracę, a w przeliczeniu na nasze, to w sumie ponad 300.000 zł. Te 150k $ po dołożeniu 262 jest nawet też realne.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #78 dnia: Września 23, 2013, 12:33:37 »
$100k w stanach to wypłata dla dwóch takich-sobie programistów i wynajem małego lokum na rok czasu. Za mało żeby robić grę.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #79 dnia: Września 23, 2013, 12:44:48 »
Nie ma takiej rzeczy której Ci polityk nie obieca przed wyborami i Oleg na Kickstarterze za kasę :P

Ale niech robią, to jest ich być albo nie być w Świecie symulatorów, albo coś z tego będzie albo Oleg pozostanie przy fotografii. Tak i tak będzie dobrze :)
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #80 dnia: Września 23, 2013, 13:31:29 »
Cytuj
Raczej to mocna słabizna na 2/3 trwania miesięcznego Kickstartera. Owszem to nie gra typu Star Citizen, który zebrał kilkanaście baniek zdaje się, ale na pewno liczyli na więcej. Te 100 tysi to takie założenie, żeby na 99,9% projekt po prostu wypalił i by obaj Panowie mieli pracę, a w przeliczeniu na nasze, to w sumie ponad 300.000 zł. Te 150k $ po dołożeniu 262 jest nawet też realne.
Nie wiem czy taka słabizna biorąc pod uwagę że mocno zawiedli z kłodą i zaufanie raczej trudno
odzyskać.
Co do 150k to zgadzam się jest jeszcze na nie szansa.
Myślę że budżet nie opiera się tylko na tym co dostaną z Kisckstarter a i programiści i graficy w
Rosji są gorzej opłacani niż w USA czy Europie.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #81 dnia: Września 23, 2013, 13:43:04 »
Nie ma takiej rzeczy której Ci polityk nie obieca przed wyborami i Oleg na Kickstarterze za kasę :P

Ale niech robią, to jest ich być albo nie być w Świecie symulatorów, albo coś z tego będzie albo Oleg pozostanie przy fotografii. Tak i tak będzie dobrze :)

Serio uważasz, że Oleg coś tam robi poza siedzeniem przy kominku?

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #82 dnia: Września 23, 2013, 14:16:30 »
Dał swoją twarz, mało ważnych osób ze światka symulatorów znamy po nazwisku i z facjaty, co nie? Fakt iz go wzieli do tego, znaczy że jego marka według nich nadal coś znaczy.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

_michal

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #83 dnia: Września 23, 2013, 14:54:26 »
Dał swoją twarz, mało ważnych osób ze światka symulatorów znamy po nazwisku i z facjaty, co nie? Fakt iz go wzieli do tego, znaczy że jego marka według nich nadal coś znaczy.

Właśnie o tym mówię. To tylko twarz, celebryta simowy, a nie faktyczny dev tego projektu.

Zresztą, pojawienie się Olega w tym kickstarterze to miecz obosieczny wg mnie. Ja go nie uważam za zbawcę i wizjonera gatunku (nie umniejszam jego zasług w przeszłości oczywiście) i mnie jego występ bardziej zniesmaczył niż zachęcił do rzucania w nich kasą.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #84 dnia: Września 23, 2013, 14:57:52 »
To co jak myślicie dać im tego dolara?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #85 dnia: Września 23, 2013, 17:00:52 »
Jak ci się pić nie chce, to możesz dać im "na piwo". ;)  Jeden dolar nie pieniądz. Ale-ale, zdaje się PayPal odpada, to jakoś przez kartę trzeba. Jednego dolara można tak? Nie będzie drugiego dolara opłat? ;)

Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #86 dnia: Września 23, 2013, 20:24:01 »
 
To co jak myślicie dać im tego dolara?
Coby wpisać się w duch wątku... Ja bym dał. Jak będzie miał więcej zebranych pieniędzy, to będzie lepszy powód do tego, żeby mu dowalić, jak mu nie wyjdzie (na którymkolwiek etapie) ;)

Ode mnie - za dużo daje za darmo. Nawet po uwzględnieniu dochodów mieszkańców na wschód od odry i dalej. Co do samego projektu, nie martwię się o realizację samych maszynek, a o ułomności DCS'a. Z tym nic nie zrobią, choćby na uszach stanęli. Nie wyobrażam sobie, żeby było "Dobra, to my kończymy robotę, a wy tu teraz możecie zostać i popracować nad AI w naszym DCS. Tylko zgaście później światło!". I tak na poprawki do maszynek będziemy czekali krótko, a na byle poprawkę, którą trzeba wprowadzić w DCS - całe wieki.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #87 dnia: Września 23, 2013, 20:56:28 »
Belsimtek pracuje nad transportem podwieszanych pod śmigłowiec ładunków, współdzielonym kokpitem i transportem piechoty wraz z animacjami. Może i RRG wniesie jakieś nowości.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #88 dnia: Września 23, 2013, 21:01:16 »
No właśnie, czy na tą mapę co robią dla "Europe 1944" będę mógł zapakować swoje zabawki, czyli np: A-10C lub Mi-8?
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #89 dnia: Września 23, 2013, 21:03:51 »
Belsimtek pracuje nad transportem podwieszanych pod śmigłowiec ładunków, współdzielonym kokpitem i transportem piechoty wraz z animacjami. Może i RRG wniesie jakieś nowości.
A masz jakieś linki potwierdzające, że to trafi do samego DCS albo przynajmniej jest robione nie-chałupniczo?