Autor Wątek: DCS WWII: Europe 1944  (Przeczytany 70869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #180 dnia: Stycznia 25, 2014, 21:55:00 »
Pojawił się kolejny update od luthiera i okazuje się, ze mmaruda już za niedługo polata sobie ukochaną foką ;-)

https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/001/562/851/484e0a86d2f4f5bd27092ab7ba007ea3_large.jpg?1390681018

luthier kończy przygotowywanie manuala do FW, który zostanie ukończony jako pierwszy. Następnie w kolejce są 109, P-47, 262 i na końcu Spit.

Cytuj
The order in which the planes will be completed is as follows. The FW.190D-9, in the development of which our team is also taking part, will be completed first (no ETA, not up to me too announce). The Bf.109K-4 will come next. Then the P-47. Then the Me.262. Then the Spitfire. The plan is still to release these piece-meal to all alpha-access backers as they are being done.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #181 dnia: Stycznia 26, 2014, 00:33:13 »
Mam tylko nadzieję, że Foka nie będzie tylko dla backerów, bo inaczej sobie najwyżej popatrzę jak inni latają. :(

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #182 dnia: Stycznia 26, 2014, 09:10:35 »
Mam tylko nadzieję, że Foka nie będzie tylko dla backerów, bo inaczej sobie najwyżej popatrzę jak inni latają. :(
Foka wyjdzie najpierw jako moduł DCS World, czyli jak zapłacisz to latasz nad Gruzją ;-). Natomiast osobnym pytaniem, na które na razie nie ma odpowiedzi, jest to mianowicie, czy żeby polatać Foką lub Mustangiem w DCS WW II mając go już kupionego trzeba będzie po raz kolejny wykupić licencję.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #184 dnia: Stycznia 31, 2014, 19:46:30 »
I tu i tu (http://forum.il2sturmovik.com/topic/168-developer-diary/page-2#entry82526) coś mocno przeżywają dziś pogodę ; > .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Troghv

  • Gość
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 11, 2014, 12:13:21 »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 11, 2014, 12:27:11 »
Trochę przekombinowali z obłokiem dymu w trakcie strzelania w 36 sekundzie. W każdym razie najpierw niech wydadzą tego DCS, a potem niech wychodzą dodatki ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #187 dnia: Lutego 11, 2014, 12:41:05 »
F4U to fanowski moduł jednego autora - nie wiem co by miał robić w DCS WWII.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #188 dnia: Lutego 11, 2014, 14:39:21 »
F4U to fanowski moduł jednego autora - nie wiem co by miał robić w DCS WWII.

Po prostu by był ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #189 dnia: Lutego 11, 2014, 17:28:05 »
W tamtym czasie był u "herbatników" na lotniskowcach, więc od biedy się nada 8)

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #190 dnia: Lutego 11, 2014, 17:37:17 »
Na którym teatrze działań te lotniskowce działały?

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #191 dnia: Lutego 12, 2014, 16:26:35 »
Na europejskim. F4U brały udział między innymi w nalocie (jego osłonie) na Tirpiza w 44.

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #192 dnia: Marca 21, 2014, 21:11:30 »
Coraz gorzej i gorzej dzieje się w DCS WWII: Europe 1944. Zamiast obiecanych zdjęć, filmów itp. (o braku odpowiedzi na pytania ze strony społeczności, czy niewysłanych kluczach to już nawet szkoda wspominać) kolejne problemy. Szczerze mówiąc to powątpiewam nawet w "alfe" w połowie roku, a co tu dopiero mówić o "becie", czy pełnej wersji.

Cytując z ostatniej informacji - https://www.kickstarter.com/projects/508681281/dcs-wwii-europe-1944/posts

"Frustrating couple of weeks.

The entire office spent all of last week trying to figure out what was up with the 109. Kind of a standard thing with all DCS planes when they suddenly begin doing something absolutely unexpected. Our 109 flight model started as a copy of the P-51, and then we began slowly replacing all systems and all data with Messerschmitt stuff. Well, after another round of replacements something somewhere happened with something that made the 109 decide to crabwalk through the sky rather than fly straight like the Mustang. Check each new system. Nothing. Replace each P-51 system with each new 109 system individually. Nothing. Replace all together in conjunction – screech!

This is the kind of stuff we really can’t afford to be spending so much time on at this stage of the project, especially as it really looked to everyone that we really put more than enough time for the unexpected into the project in the first place. Still, the 109 still doesn’t want to fly right, and it’s not the question of our skills or experience. Like I said, the entire office, including all ED veterans, spent this whole time trying to figure it out alongside our programmers. If anything, their experience had a slightly calming effect. We want to pull our hair out, while they chuckle and say “yup, happens every time.”

To make matters worse, the P-47 is documented so much worse than the P-51, and, surprisingly, even worse than the Bf 109.(...)"

[Ciekawe w takim razie jak poradziło sobie Accu-Sim z ich modelem P-47?]

Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #193 dnia: Marca 21, 2014, 22:38:21 »
Może powinni zatrudnić ludzi z Team Fusion... ED i third party związane z DCS od ładnych kilku miesięcy sprawia wrażenie, jakby kompletnie nie panowało nad sytacją. Konia z rzędem temu kto tak naprawdę wie nad czym teraz pracują, jaki jest stan zaawansowania projektów, które były zapowiedziane wieki temu. Komunikacja ze społecznością woła o pomstę do nieba. Wags wrzuca co dwa tygodnie po dwa screeny, które przedstawiają coś, ale nikt nie wie co, a posty z domysłami ciągną się po kilkanaście stron. Brak konkretów, dokładnego określenia terminów i zadań, skupienia się na jednej rzeczy i jej porządnym dokończeniu. Dla ED dopisek Beta przy nazwie produktu, stał się wymówką do wypuszczania rzeczy niedokończonych i niekompletnych. EDGE - taaa, jest super tylko nikt go (poza kilkoma obrazkami i prezentacjami z edytora(!))na oczy nie widział. Nie wiadomo co potrafi, jak poradzą z nim sobie nasze komputery. Nevada - be sure two weeks, data wydania razem z EDGE, czyli znowu nikt nie wie nic. Huey i zapowiedziane przy wydaniu funkcje np. transport piechoty, ładunki podwieszane, mulicrew - ponownie brak informacji. Mi-8 czyli kolejna beta bez częsci działających systemów. MiG-21 miał wrócić w wielkim stylu, a zapowiada się kolejny odcinek z cyklu 'niekoncząca się opowieść'. O projekcie 1944, Hornecie itp. wolę nawet nie wspominać. Panowie z ED i spółka usiądźcie, zastanówcie się nad sensem ciągnięcia tego w takiej formie. Rozjechało się to wszystko niemiłosiernie, DCS w obecnej formie wg mnie dogorywa, i jeśli w najbliższym czasie nie nastąpi zdecydowana poprawa, to słabo to widzę.
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS WWII: Europe 1944
« Odpowiedź #194 dnia: Marca 21, 2014, 22:48:34 »
Przypominam, że ED ma swoje forum gdzie można wylewać wszystkie żale. Nie ma sensu przy każdej okazji, w każdym temacie o tym przypominać. A skoro są inne, ciekawsze produkty to można iść sobie w nie pograć zamiast się denerwować.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"