Autor Wątek: DCS: Bf 109 K-4  (Przeczytany 39857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 06, 2017, 12:23:02 »
Mnie się raczej przypomina że w styczniu czy lutym gdy pierwszy raz latałem MP w DCS to właśnie Bf kroiłem co się dało w w instant mission. BF vs P51, Bf vs Bf, Bf vs Dora. A teraz  to wygląda tak, że to komp raczej ze mną przegrywa niż ja z "nim" wygrywam. Fakt jest też, że w styczniu miałem MSFF2 ale poza DCS mi się nie sprawdził i poszedł ... Teraz wróciłem do świniaka i może nie mam znowu czucia (albo nigdy go nie miałem).

Qbeesh

  • Gość
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 06, 2017, 15:01:13 »
Co sim, to taka sama maszyna lata kompletnie inaczej,

Kiedyś porównywałem Mustanga w DCS i A2A w FSX. Z tego co pamiętam, wyszło, że nawet podobnie się zachowują. Zwłaszcza przy starcie.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 07, 2017, 09:18:58 »
Sprawdziłem sobie w 1,5 w instant action mimo totalnego braku oblatania jestem w stanie po dwóch, trzech jojach poszatkować P51. Nawet w drugim locie pozwoliłem IA wejść mi na ogon i dopiero zacząłem latać, i większych problemów nie było by go zdjąć. W 2.0 raczej walczę z Bfem żeby nie spadł. Nie wiem, może to tak ma być, a może mam coś podpięte pod samolotem. Takie rzeczy jak paliwo i dodatkowe duperele to się zmienia z poziomu mission editora?

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 07, 2017, 09:40:50 »
Tak jak mówisz, w DCS 2.1 Mesiek ma spore problemy z lataniem, tak jak by latał na dużej wysokości.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 07, 2017, 10:32:05 »
Tak jak mówisz, w DCS 2.1 Mesiek ma spore problemy z lataniem, tak jak by latał na dużej wysokości.

Umówmy się Mietki z serii "K" ogólnie miały spore problemy z lataniem, o ile w ogóle latały ;).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 07, 2017, 12:39:49 »
Czyli za 50$ mam samolot, który ma rzeczywisty model lotu. W tym przypadku model "nielotu"...

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 07, 2017, 14:30:31 »
Przesadzacie trochę. Mi się Mietkiem w 2.1 całkiem dobrze lata. Nawet lądowanie poprawne zaliczyłem za pierwszym razem. Nadal jest szybki, a zwłaszcza w nurkowaniu. Jedynie co mi się nie podoba to celowanie i strzelanie. Smug w ogóle nie widać (błąd gry ?) a waląc nawet z bliska nie jest się pewnym trafień. Ale dotyczy to wszystkich maszyn WW2.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 07, 2017, 17:59:42 »
Możliwe, że przesadzam ale jest coś do dupy i to raczej więcej niż mniej...
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 07, 2017, 19:30:34 »
Można to kiedyś przedyskutować na ubitym gnoju..... po to się w sumie do was zapisałem... te Migi i Su i inne Efy mnie przerażają?

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 08, 2017, 00:56:37 »
Jeśli model lotu zmienia się z poprawki na poprawkę, lub co gorzej, z wersji na wersję, bez głębokiego merytorycznego naświetlenia sprawy, to albo ED nie kontroluje swojego produktu, albo ma w głębokim poważaniu coś co się szumnie zwie realizmem. A to czy po danej poprawce bliżej modelowi do oryginału, czy nie, można podsumować słowami "trafiło się ślepej kurze ziarno."

Tako rzecze,
Zaratustra
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2017, 07:58:30 wysłana przez =OPS=boski qrdl logos »

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 09, 2017, 23:26:23 »
Oj ja obstawiam, że albo zmian w modelu lotu Mieczysława nie było wielkich, lub nie było wcale i niektórym kolegom mocno udziela się syndrom "placebo poapdejtowego", albo na Normandii pogoda jakoś bardziej wpływa na zachowanie tegoż (w sumie przed pierwsza poprawką do 2.1 był podobno jakiś kwas z modelowaniem temperatury na dużych wysokościach, teraz już naprawiony).

Rzeczonej mapy nie posiadam, więc z ciekawości porównałem sobie dziś 1.5.6 tylko z 2.1 Nevadą i w obu 109 lata tak samo. Dla eksperymentu ustawiłem na obu taką samą pogodę, temperaturę i zapas paliwa, a potem sprawdziłem największą rozwijaną prędkość przy 1.35 ATA na dwóch i ośmiu kilometrach npm. (wyszła taka sama +/- 2 km/h) oraz czas wznoszenia między tymi wysokościami dla takich samych zadanych parametrów silnika i prędkości wznoszenia, na tyle na ile jest to możliwe w praktycznie nietrymowalnym samolocie (mierzone stoperem wyszło 10 sekund różnicy - w granicy błędu moim zdaniem, bo i przejścia do wznoszenia dokładnie tak samo powtórzyć nie sposób).

Nie mówiąc już o tym, że zarówno plik FMoptions.lua, jak i wszystkie poza jednym pliki w katalogu FM/Data są z lat ubiegłych i takie same w obu wersjach. Co zmieniło się w tym jednym tego nie wiem, ale jak na mój gust, na osiągi nie zdaje się on wpływać.

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 12, 2017, 09:09:01 »
Na "placebo poapdejtowego" na to chyba zapadają wytrawni latacze. Ja to zielony jestem, więc piszę tylko o porównaniu dwóch walk Bf vs Spity i Bf vs P-51. Teraz i pół roku temu. U mnie może jeszcze odgrywać rolę ustawienie "Instant Mission". Nie sprawdzałem w idealnych warunkach. Nigdy też nie byłem do tego stopnia ścisłowcem by sprawdzać ile co leci i ile się wznosi. Piszę tylko co czuję i to może być bardzo subiektywne. Lądowanie też o dziwo wyszło mi ślicznie do póki nie nacisnąłem przy końcu dobiegu na hamulce i okazało się, że prawego nie mam.

Strzelać mi się też lepiej do P-51 strzelało, ale to inny chyba kierownik jest niż w misji z Dorą, bo wystawia się pięknie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2017, 09:52:18 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 13, 2017, 09:19:57 »
No dobrze panowie, jak Mietek lata, czy lepiej czy gorzej to już inna sprawa, ale jak jest w tym ustrojstwie z celowaniem i strzelaniem? W Iłku ustawia się zbieżność, strzela się oczywiście z wyprzedzeniem. Jednak w DCS jest dla mnie jakaś katastrofa, nie wiem jak ustawione są KM-y, kombinuję z wyprzedzeniem na różniaste sposoby a i tak nic z tego. Jak nie jestem 100m za wrogiem w prostej linii, to za nic nie mogę trafić. Oczywiście nie mówię o dziłku 30mm, ktrórego prędkość początkowa jest  mizerna i to broń raczej na bombowce niż myśliwce. Jakieś 7-8 miesięcy temu strzelanie i trafianie nie było z Mietka takie "trudne", potem coś zmienili i jest kiszka. Może ktoś opisać ten temat, wertowałem manual ale nie znam angielskiego prawie wcale, a to co wyczytałem o celowniku i celowaniu jest tam dość lakoniczne.  :-[
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 13, 2017, 09:30:52 »
Kwestia jest taka, że zbieżności w DCS nie da się ustawić, a jest to jedna z ważniejszych rzeczy w samolotach z czasów DWŚ i w zależności od stylu latania.
Dodatkowo 30tka tu nie ma żadnych smugaczy, co jest błędem (chyba, że jest opcja by pociski smugowe zapakować, mało latałem Bf).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: Bf 109 K-4
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 13, 2017, 09:41:28 »
Zdecydowanie wiekszość zestrzeleń jakie widziałem w necie, to cel wypełnia cały celownik, a i tak nie zawsze coś  w niego trafia, mimo że cel leci prosto i nie wykonyje manewrów. Coś jest skopane... No i brak możliwości ustawienia działek to masakra. Nie wiem czy na forum ED-ków ktoś coś o tym pisał...? Sprawdzę jeszcze w menadżerze czy jest taka możliwość, ale to powinno być  możliwe na stojance przed startem... Jednak taka regulacja pewnie by usadzuła ED na dobre, maja problemy ze szystkim więc tu już by polegli na bank.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)