Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #930 dnia: Lipca 09, 2016, 08:22:18 »
Jedyna wada tego HeadTracker.dll co ty go masz. To to że rozglądać się możesz tylko za pomocą FreeTrack-a, ruch widokiem za pomocą myszki lub klawiszy jest zablokowany. Czy u Ciebie jest tak samo ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #931 dnia: Lipca 15, 2016, 17:36:27 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #932 dnia: Lipca 29, 2016, 18:29:14 »
Dziś wyszła Nevada 2.0.3 z dodanym Tygrysem.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #933 dnia: Lipca 29, 2016, 20:29:22 »
Oczywiście polatałem chwilę i jest ok w singlu.
W multi serwery strasznie lagowały.
Może to być kwestia braku ich aktualizacji.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #934 dnia: Sierpnia 05, 2016, 15:51:59 »

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #935 dnia: Sierpnia 06, 2016, 00:21:20 »
... oraz nieoficjalny (jeszcze) hotfix do ołówka wprowadzający wreszcie białe oraz burdelowe światełko w kokpicie. Sprawdzone, działa, na nastrojowy wieczór w sam raz :D :

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2866650&postcount=1

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #936 dnia: Sierpnia 06, 2016, 22:14:42 »
Najnowsza aktualizacja dla wersji regularnej oraz bety to jakiś żart. Podczas dzisiejszego treningu zespołowej akrobacji na Mustangach, najpierw jeden z pilotów zauważył, że nagle przestała działać kompletnie klawiatura, u mnie to samo. Pomogło alt+tab i ponowne otwarcie okienka z DCSem. Po starcie, przy próbie wykonania pętli w formacji 5-ciu samolotów, nagle maszyna lidera zaczęła przechylać się gwałtownie i szybko na lewo i na prawo. Ja prowadziłem formację i nic takiego z mojej perspektywy nie widziałem, żeby z moim Mustangiem było coś nie tak. Pomyśleliśmy, że to lag i wystartowaliśmy od nowa. Ponownie, przy próbie wykonania pętli mieliśmy ten sam problem, zwróciłem wtedy uwagę też na inne samoloty, które wszystkie również zaczęły się "rzucać" na boki, jakby dostawały jakieś kopnięcia, co nieuchronnie prowadziło do rozpadu formacji. Jak już wcześniej wspomniałem, patrząc z kokpitu czy też z F2 na swój własny samolot, nie widzi się tego błędu, widzi się go na samolotach kolegów. Na początku pomyślałem, że może to być jakiś nowy, nieudany efekt śmigła (tworzący zawirowania w powietrzu) drugiego samolotu, który leci blisko, więc spróbowaliśmy tej figury w różnych konfiguracjach (bez zamykającego formację, później nawet solo) i efekt wciąż występował. Aby potwierdzić, że to nie jest błąd naszego serwera, dołączyliśmy do innego, nie naszego. Na początku mieliśmy problem z tym, że nie mogliśmy zamknąć okienka z chatem. Doszliśmy tylko do tego, że po przytrzymaniu klawisza tab przez około 2 sekundy znikało samo okienko, jednak tekst cały czas zostawał na ekranie i nie udało nam się z tym nic więcej zrobić. W powietrzu ten sam problem, co na naszym prywatnym serwerze. Jak wiadomo, replay bardzo często źle działa, na powtórce mój samolot się rozbija itp, jednak resztę odtwarza normalnie, dlatego podczas naszych lotów mamy podłączony osobny komputer (my go nazywamy Black Boxem), który "nagrywa" nasze treningi i później możemy je poprawnie odtwarzać. Oglądając powtórkę z Black Boxa z dzisiejszego lotu, również widać ten problem z "kopnięciem" wszystkich samolotów podczas pętli.
Rozumiem jeszcze jakby takie błędy były w wersji beta, ale dać update do wersji regularnej z tak banalnym błędem, jak błąd chatu? Oni w ogóle testują to, co mają wypuścić publicznie?  :x

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #937 dnia: Sierpnia 06, 2016, 23:01:21 »
Z czatem to raczej nie jest bug, tylko ficzer... w 2.0 jest to samo. Dopiero jakiś dobry człowiek podpowiedział, co zrobić żeby okienko dało się zamknąć. Jak chcesz, żeby przestała się wyświetlać również treść czatu, to należy przytrzymać Lshift+tab, wtedy zniknie. co do dziwnego zachowania samolotów w formacji, na ichnim forum było obszerny wątek na ten temat. Nie chce mi się już teraz tego szukać, ale chodziło o to, że podczas lotu w formacji występowały jakieś mikro przeskoki(?) widoczne z sąsiednich maszyn, i nie wiadomo było, czy to problem z kodem sieciowym, czy też faktycznie jest to efekt strumienia zaśmigłowego. Zdaje się, że w najnowszej łacie zaimplementowano jakiś jeszcze nowszy kod. (O ile dobrze zrozumiałem) :D

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #938 dnia: Sierpnia 06, 2016, 23:03:45 »
Co do tego "kopania" samolotów, jeden z "ficzerów" głosi: "Multiplayer. Improved aircraft motion algorithms."

Tak bardzo "improved" że zapewne "fuc**d up".

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #939 dnia: Sierpnia 06, 2016, 23:45:38 »
Ale te kopnięcia nie są mikro. Po ostatniej aktualizacji nie da się wykonać pętli w formacji, ponieważ wszystkie inne samoloty przesuwają się względem siebie/dostają "kopnięcia" tak silnego, że cała formacja się rozpada. Wcześniej to było dla nas normalne, że np. w szyku, w którym wszystkie samoloty są pod sobą (jeden pod drugim), lecąc zbyt blisko siebie, ten lecący nade mną zaczynał "pływać". Z tym chatem też wymyślili, chcę go szybko schować podczas lotu i nie mogę.  :x

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #940 dnia: Sierpnia 06, 2016, 23:55:31 »
Z chatem to jest bug a nie celowe działanie, nie ma nic o tym w changelog'u że wprowadzili taki "ficzer".

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #941 dnia: Sierpnia 07, 2016, 00:42:16 »
Poprawki w kodzie obsługującym wielu graczy w wersji 1.5.4 doprowadziły, że tytuł przestał być grywalny. Przypominam, że =OPS= od początku zmian zauważył istotne pogorszenie skuteczności rakiet, które nie widzą samolotów, a jak widać, teraz jest jeszcze śmieszniej, bo dotknęło to samolotów. Interesujące czy na 2.0 jest tak samo, czy jeszcze nie zdążyli implementować `udoskonaleń`...

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #942 dnia: Sierpnia 07, 2016, 10:09:05 »
Wedle changelogu, do 2.0.3 weszła pierwsza wersja "mołszyn ficzera", tego owszem, o którym piloci akrobacyjni zaczęli alarmować zaraz po wejściu 1.5.4 w pierwszej kompilacji. Mniemam zatem, że teraz albo też jest źle, albo jeszcze gorzej (bo nie latając formacji, nie wiem w którą stronę poprawka do poprawki wprowadziła zmiany) :D.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #943 dnia: Sierpnia 07, 2016, 13:55:50 »
Czyli co, lepiej nie instaliwać ostatniej poprawki ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #944 dnia: Sierpnia 07, 2016, 15:20:46 »
Jakoś udało nam się rozwiązać problem z dziwnymi "kopnięciami" samolotów podczas latania. Jeśli ktoś jest tym zainteresowany, to tymczasowym rozwiązaniem jest umieszczenie od nowej linijki "net.use_new_fm = false" w pliku autoexec.cfg, który znajduje się w lokalizacji C/Użytkownicy/*nazwa użytkownika*/Zapisane gry/DCS/Config.