Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 211694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1275 dnia: Maja 28, 2017, 15:24:40 »
Jest 2017 rok wszyscy wiedzą że na 4K jest za wcześnie,
po co tyle lamentu ful hd  jest ok.

I tego się trzymaj  :evil:.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1276 dnia: Maja 28, 2017, 15:27:49 »
Powodzenia, ale na przyjemność w 4K nie licz! Proza życia.  :evil:
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1277 dnia: Maja 28, 2017, 17:53:05 »
Eoon. Powyższy film jest dla ciebie "zadowalający".
Tak, przedstawia to, co ja uznaję za zadowalające dla mnie. Zwłaszcza biorąc pod uwagę wszystkie aspekty takie jak sprzęt który posiadam oraz to, że jest to DCS itp., itd.

Pokazałem to, co nagrałem. Nie wiem jak mógłbym odpowiedzieć na postawione pytanie szybciej i rzetelniej, nie pisząc epistoł podpierany całą gamą wykresów przedstawiających rozkład fps'ów wraz z załączonymi screen'ami wraz ze wszystkimi ustawieniami graficznymi, zarówno z DCS'a, panelu Nvidii czy też z NVIDIA Profile Inspector'a.

Potrafię to uszanować ("uśmiechając się w duchu")
Cieszę się, że udało mi się uczynić wpisy, które powodują u kogoś uśmiech - śmiech to zdrowie ;-). Muszę przyznać, że także wiele Twoich post'ów tu i ówdzie dodało mi endorfin.

zakładając, że YT zrobił z płynności rozgrywki i jakości grafiki masakrę, ale jak to się często mówi - wyobraźnia jest najlepszą kartą graficzną.
Co do wyobraźni to muszę się z Tobą w 100% zgodzić. Wyobraźnia to mój Przyjaciel. Może to z tej przyczyny, że głównie latam w symulatorach, a w "real'u" sporadycznie. Mi wyobraźnia w tym pomaga.

W/g mnie nagranie na YT wygląda gorzej niż w rzeczywistości (a może tylko tak mi się wydaje ;-)). Do nagrywania używam narzędzia dostarczonego przez Nvidię wraz ze sterownikami. Nagrania są kompresowane stratnie do MPEG4 (zakładam, że realizowane jest to przez dedykowany podukład GPU), a nagranie zapisywane jest na dysk talerzowy. Odniosłem wrażenie, że rozpoczynając nagrywanie procesor i grafika lekko "przysiada", a przy sync’u cache na dysk obraz potrafi złapać freez’a. Może tak jest, a może to tylko moja chora wyobraźnia, która dyktuje mi to co mam widzieć (Twoja wstępna diagnoza chyba namieszała mi nieźle w głowie ;-)). W sumie to muszę wykonać rzetelne testy, bo inaczej wszystko to, to tylko popelina.

Inną sprawą jest to, że ja posiadam jedynie 1070 a nie 1080Ti. Jak bym miał 1080Ti to jestem głęboko przekonany (zaraz, gdzieś to już u kogoś słyszałem), że wyglądało by lepiej. Wiem także, że wiele "suwaczków" poszłoby i tak "w lewo" lub "w dół" od max'a ;-).

Moim skromnym zdaniem, to co pokazałeś na filmie wygląda gorzej niż np. RoF pięć lat temu i to dużo gorzej, że o Kaukazie w 1.5.6 nie wspomnę.
Oczywiście szanuję Twoje zdanie, ale pozwolę sobie mieć odmienne. Pewnie to kwestia gustu i oczywiście w jakimś stopniu wyobraźni ;-). Idąc (a może brnąc) dalej; znowu przywoływany inny symulator. W tym przypadku RoF (swoją drogą świetny symulator niemający sobie równych pośród symulatorów z tamtego okresu). Nasuwa mi się jednak takie pytanie; dlaczego tak mało osób w niego lata i to nawet w szacownej grupie OPS, jak można by wnioskować po treści wpisów na Forum.
Trochę brakło mi  jeszcze War Thunder’a, ale swoją porcję endorfin otrzymałem ;-).


Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1278 dnia: Maja 28, 2017, 18:03:56 »
Co do samego =OPS= i RoF'a, to nie latamy tylko dlatego że odkąd po raz pierwszy i ostatni usiadłem na kiblu (czyt. miejsce strzelca) to prawie wszystkim nagle osie przestały działać, a innemu blue screen'y wywala, a jeszcze inny siedzi załamany z płaczem pod prysznicem i oskarża mnie o aim bot'a nie dowierzając w to co się stało :evil:, no ale co zrobić.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1279 dnia: Maja 28, 2017, 18:09:48 »
Jeśli chodzi o DCSa, to nie ma co kopii kruszyć, poczekamy - może z rok - i zobaczymy czy coś się poprawi w 2.1. Jak jesteś zadowolony z tego w jaki sposób grasz w ową grę, to nie ma sprawy. Natomiast nie wszystko to o czym tutaj pisaliśmy, to kwestia złego, nieumiejętnego, czy też na chama w prawo, ustawienia grafiki.

Natomiast jeśli chodzi o RoFa, to piękna i mało doceniana gra. Niestety, stało się z nią to samo co z innymi tytułami, które nie miały dynamicznego frontu, którego zresztą również nie ma DCS. Tak więc jak przestały wychodzić nowe maszyny, to RoF powoli obumiera, nie łudzę się, jakby przestały wychodzić nowe poprawki do DCSa i nowe moduły, to DCS też by nie przetrwał kilku lat.

Nawet nie masz pojęcia jak mnie troska, że w =OPS= nie chcą latać w RoFa...

Tako rzecze,
Zaratustra

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1280 dnia: Maja 28, 2017, 18:14:33 »
Co do samego =OPS= i RoF'a, to nie latamy tylko dlatego że odkąd po raz pierwszy i ostatni usiadłem na kiblu (czyt. miejsce strzelca) to prawie wszystkim nagle osie przestały działać, a innemu blue screen'y wywala, a jeszcze inny siedzi załamany z płaczem pod prysznicem i oskarża mnie o aim bot'a nie dowierzając w to co się stało :evil:, no ale co zrobić.

Ja nawiązałem do RoF'a i =OPS= głównie ze względu na to, o czym już pisałem uprzednio. Inny sim, inny świat, inne problemy i inne radości. Każdy z symulatorów ma swoje dobre i złe strony. Niestety, a właściwie może i "stety", nie ma ideału ;-).

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1281 dnia: Maja 28, 2017, 18:21:42 »
Jeśli chodzi o DCSa, to nie ma co kopii kruszyć, poczekamy - może z rok - i zobaczymy czy coś się poprawi w 2.1. Jak jesteś zadowolony z tego w jaki sposób grasz w ową grę, to nie ma sprawy.
Copy ;-).

Natomiast nie wszystko to o czym tutaj pisaliśmy, to kwestia złego, nieumiejętnego, czy też na chama w prawo, ustawienia grafiki.
Nigdy tak nie twierdziłem. To jest w/g mnie chyba bardziej kwestia oczekiwań i kolejnych zawiedzionych nadziei, że jest gorsza wydajność.

Natomiast jeśli chodzi o RoFa, to piękna i mało doceniana gra. Niestety, stało się z nią to samo co z innymi tytułami, które nie miały dynamicznego frontu, którego zresztą również nie ma DCS. Tak więc jak przestały wychodzić nowe maszyny, to RoF powoli obumiera, nie łudzę się, jakby przestały wychodzić nowe poprawki do DCSa i nowe moduły, to DCS też by nie przetrwał kilku lat.
Copy ;-).

Nawet nie masz pojęcia jak mnie troska, że w =OPS= nie chcą latać w RoFa...
Znam jednego około-GRAD-owego (prawie)maniaka RoF'a. Może coś by zaiskrzyło ;-).

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1282 dnia: Maja 28, 2017, 19:53:39 »
Czemu nie. Zawsze piszemy jak latamy, czy to w DCSa czy w RoFa. Można do nas wpadać.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1283 dnia: Maja 28, 2017, 20:03:47 »
Czemu nie. Zawsze piszemy jak latamy, czy to w DCSa czy w RoFa. Można do nas wpadać.
Dzięki za zaproszenie. Nie omieszkam przekazać.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1284 dnia: Maja 28, 2017, 20:41:53 »
Chyba już wiem co będę robił, jak się już rozbiję o każde drzewo w Normandii ;-).

https://www.youtube.com/watch?v=PLEqpfbODqM

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1285 dnia: Maja 29, 2017, 18:05:26 »
A tak z zupełnie innej beczki. Gdzieś nad Nevadą o piątej nad ranem.
https://www.dropbox.com/s/o6do8usxkhqktcm/Screen_170529_175310.jpg?dl=0
Nowe cieniowanie ma niewątpliwy potencjał. Oby to naprawili.

Offline petros13

  • *
  • Zawsze jest dobrze, tak musi być.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1286 dnia: Maja 29, 2017, 20:04:53 »
A tak z zupełnie innej beczki. Gdzieś nad Nevadą o piątej nad ranem.
https://www.dropbox.com/s/o6do8usxkhqktcm/Screen_170529_175310.jpg?dl=0
Nowe cieniowanie ma niewątpliwy potencjał. Oby to naprawili.
No co Ty, śliczne toto.
Piotr1szy Nerwowy.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1287 dnia: Maja 30, 2017, 20:07:45 »
A gdzie ta uber woda w 2.1?
Przypomnę zatem: https://youtu.be/xFS6DmZuOHw?t=4s .

To na HIGH:



Hmmm, fali zero, plama zielona, nie jak na filmie, bałwanów nie ma.
Proszę nie pisać, że jak nie ma wiatru to nie ma fal na morzu ;>.
Woda w IL-2 CoD bije to na głowę. Może coś trzeba włączyć jeszcze?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1288 dnia: Maja 30, 2017, 20:11:35 »
Trzeba włączyć "Deferred Shading", bez tego woda wygląda jak niebieskie gów... w zielonkawe plamy.  Ale jak nie ma wiatru to nie ma fali, to się nazywa "flauta" i parę razy to widziałem, a 1cm zmarszczek na wodzie to chyba nie pokażą w DCS-e. Aaaaa i wbrew pozorom trzeba lecieć nisko.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1289 dnia: Maja 30, 2017, 20:17:36 »
Trzeba włączyć "Deferred Shading", bez tego woda wygląda jak niebieskie gów... w zielonkawe plamy.  Ale jak nie ma wiatru to nie ma fali, to się nazywa "flauta" i parę razy to widziałem, a 1cm zmarszczek na wodzie to chyba nie pokażą w DCS-e. Aaaaa i wbrew pozorom trzeba lecieć nisko.

Jest włączony, inaczej Spit byłby ciemniejszy.
Idealnie płaska flauta może być na jeziorze, nie na morzu.
Kolor też słaby: https://www.youtube.com/watch?v=5D7S2wkKRpw .
Tu morska flauta z CoD, coś jest, coś się dzieje.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl