Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 210980 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1800 dnia: Stycznia 25, 2018, 09:24:18 »
Iglaste,  liściaste czy tam gołe patyki, ważne by była płynność  grafiki.  Można też narzekać na brak bydła rogatego na łąkach, saren i dzików przy rzekach. Oby tylko takie problemy były naszym zmartwieniem  przy nowym DCS 2,5 .  8)
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1801 dnia: Stycznia 25, 2018, 09:59:54 »
Złudzenie. Przewiń sobie do 4:50 i popatrz w prawo - na moje oko proporcje ilości iglastych do liściastych są wciąż takie same. Po prostu niektóre z liściastych są dość strzeliste i razem z zalegającym śniegiem wyglądają jak iglaste. Przy samej rzece brak jest powiem nawet jakichkolwiek drzew iglastych
Hm, na może wina telefonu. Zerknę potem na większym ekranie.

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1802 dnia: Stycznia 25, 2018, 11:23:53 »
Strasznie cukierkowo...ja bym polecał tym panom wycieczkę Ryanairem przy oknie...
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1803 dnia: Stycznia 25, 2018, 11:47:49 »
A wyobraź sobie, że po niektórzy instalują jeszcze jakieś sweet cośtam.  :032:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1804 dnia: Stycznia 25, 2018, 11:56:33 »
No co, niektórzy mają szare życie to przynajmniej kolorowe gry :D

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1805 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:02:18 »
Sweet coś tam nie jest od tego, aby to wyglądało bardziej cukierkowo. Raczej w drugą stronę. Wystarczy popatrzeć choćby na screeny YoYa. Ja używam Rashade w DCS 1.5 oraz w BoXie. W DCS 2.2  też, ale dla poprawienie jedynie ostrości.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1806 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:04:55 »
No co, niektórzy mają szare życie to przynajmniej kolorowe gry :D

Można zostać kwiaciarką, malarzem, producentem landrynek itd., życie będzie bardziej kolorowe, ewentualnie można też pić.
A to jest, a przynajmniej aspiruje do bycia symulatorem.
O ile wiosnę jestem w stanie wybaczyć, chociaż i tak brakuje palety barw i wszystko jest jednakowo zielone, to jesień to już żenada...
Pomijam fakt, że różne odmiany drzew mają wtedy różne kolory od czerwonego przez pomarańcz do żółtego, to niektóre pozostają ciągle zielone. A tu ktoś wylał puszkę pomarańczowej farby.
Ja się już nie dziwię ich zamiłowaniem do pustyni (Newada, Ormuz) nie ma drzew nie ma problemu. :-*
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2018, 12:09:56 wysłana przez =OPS=airman555 »
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1807 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:13:31 »
Będzie okazja do MODowania i zbierania później fame'u. ;)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1808 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:16:01 »
Właściwie trudno się z Tobą nie zgodzić. Faktycznie, zima i wiosna wyglądają najlepiej. Poczekamy jakiś czas a Bartek i Mustang coś z tym zrobią :). Natomiast strasznie drażnią te migoczące cienie, dobrze wyglądające jedynie z bliska. Widać, że cały czas tego nie opanowali i raczej to się już nie zmieni. Jeszce jedna sprawa. Mam nadzieję, że kokpity staną się bardziej czytelne a zwłaszcza HUDy, bo w 2.2 jest z tym problem.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1809 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:32:05 »
Digital Candies Simulator :evil:
Sorry, że Wam popsułem ceremoniał zachwytu :evil:

P.S: Hornet w lipcu. ;D :evil: :evil:
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1810 dnia: Stycznia 25, 2018, 12:36:38 »
Digital Candies Simulator :evil:
Sorry, że Wam popsułem ceremoniał zachwytu :evil:
Cała przyjemność po Naszej stronie :evil:

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1811 dnia: Stycznia 25, 2018, 13:39:01 »
E tam "ceremoniał zachwytu". Zacytuję ładny wierszyk:

Iglaste, liściaste czy tam gołe patyki,
ważne by była płynność grafiki.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1812 dnia: Stycznia 25, 2018, 16:10:37 »
Zauważyluście, że zimą drzewa liściaste zmienione zostały na iglaste? Brakuje trochę gołych gałęzi...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



AI nie będzie widzieć "przez drzewa", musieli by nowe AI napisać na zimę specjalnie ;) Chodzi o balans rozgrywki moim zdaniem. Las musi "funkcjonować" tak samo bez względu na porę roku.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1813 dnia: Stycznia 25, 2018, 16:13:02 »
AI pewnie nie, ale w singlu czy coopie lepiej by było widać np. piechotę. To tak naprawdę najmniejszy problem teraz ;)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1814 dnia: Stycznia 26, 2018, 14:56:32 »
Pojawił się własnie nowy newsletter: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3368158&postcount=128

ED potwierdza, że przygotowania do 2.5 idą zgodnie z planem i faktycznie będziemy mogli uaktualnić nasze wersje ostatniego dnia stycznia.

Bardzo natomiast zaciekawił mnie ten oto wpis:

Cytuj
Price Changes
From today onwards and until the end of February 2018 we will maintain the current pricing and discounts levels for all DCS modules. Thereafter, prices will return to their original recommended levels.

DCS: A-10C Warthog: $59.99
DCS: Black Shark 2: $49.99
DCS: P-51D Mustang: $39.99
DCS: Flaming Cliffs 3: $49.99
DCS: Combined Arms: $39.99
F-15C for DCS World: $14.99
A-10A for DCS World: $14.99
Su-27 for DCS World: $14.99
Su-25 for DCS World: $14.99

Czy mam go rozumieć w ten sposób, że ok - dostajemy odnowioną mapę, ale wraz z nią wzrasta cena modułów? Dobrze, że człowiek się zawczasu obkupił  :| .


« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2018, 15:01:33 wysłana przez =OPS=Barti »