Autor Wątek: DCS: World 2.0...oraz 1.5  (Przeczytany 212029 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1845 dnia: Stycznia 30, 2018, 09:15:23 »
Najbardziej aktywny wątek to będzie dopiero od czwartku jak wydadzą i zacznie się dyskusja o błędach i problemach ... ;)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1846 dnia: Stycznia 30, 2018, 09:31:52 »
Tiaaaaa, a ja troszkę, no i jeszcze półtora dnia.  Czy Freetrack będzie działać, czy DCS-Bios będzie działać, ustawienia monitorów, eksport danych do CDU i RWR, czy "klawiszologia" będzie ta sama?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

qrdl_logos

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1847 dnia: Stycznia 30, 2018, 09:33:41 »
Padek, co się przejmujesz, będzie jak nad Normandią... czyli HGW, bo nikt w to nie jest w stanie sensownie latać. Mam przykre wrażenie, że w czwartek, piątek dalej polatamy na starej dobrej becie 1.5.8.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1848 dnia: Stycznia 30, 2018, 09:49:19 »
Jutro zacznie się predownload, bo przy ich serwerach ściagnięcie małego patchai to sztuka. Żeby nie było, sam mam nerwa bo jak się okaże, że mój GTX 960 nie pociągnie to będę musiał kupić nową kartę, która od grudnia podrożała o 500zł!

Offline xmp19

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1849 dnia: Stycznia 30, 2018, 09:49:40 »
Wywiad z Matem przed wydaniem wersji 2.5.

https://www.youtube.com/watch?v=g-_V0YRK0dI

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1850 dnia: Stycznia 30, 2018, 10:11:33 »
A ja czuję, że wydajnościowo będzie bardzo ok - lepiej niż aktualne 1.5.8. Wyznacznikiem jest dla mnie Normandia, która zawiera o wiele więcej obiektów 3D niż Kaukaz. "Tylko na Normandii nie ma tylu drzew" - powiecie. Gdzieś czytałem, że SpeedTrees mają w bardzo małym stopniu wpływać na klatkowanie, więc zobaczymy. Generalnie wydaje mi się, że nowa mapa będzie działała o wiele lepiej niż Normandia. Co do tekstur, bardzo jestem ciekaw ich struktury. Jeśli będzie przyjazna modowaniu, to z pewnością prędzej, czy później się nimi pobawię.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1851 dnia: Stycznia 30, 2018, 10:19:09 »
Siema dziewczyny wpadłem Wam popsuć nastrój przed jutrzejszą premierą niegrywalnej, masakrycznie zoptymalizowanej Gruzji. :evil:
Czytam sobie, czytam i oczom nie wierzę, piszecie, że MiG-21 na Newce lepiej wykrywa cele, że nowa uber technologia (slajder odleciał totalnie) ;D ;D ;D, świetny dowcip Hahaha, taki jakby angielski trochę ;D.
Otóż brutalna prawda panowie: to nie ficzer tylko chamski bug, na dodatek wałkowany przeze mnie od 2 lat na bugtrackerze i blue forum.(tzn teraz dałem już sobie siana, szkoda nerw).
Spieszę wyjaśnić, jak wiadomo miguś nie widzi nic poniżej 1500m i jest to najprawdziwsza prawda,
lepsza praca radaru wiąże się z tym, że chyba ktoś malując mapę ustawił ją 1400m za wysoko.
Polecam wsiąść do kabiny ołówka i zobaczyć, ile ma na wysokościomierzu na płycie lotniska.
Wiąże się to z tym, że jak wzniesiecie się 100m nad glebę, radar myśli, że to już 1500m i zaczyna działać.
Było zgłaszane i do LN i do ED obie strony przerzucają się odpowiedzialnością i każdy to zlewa.
 8)
P.S: Hornet w lipcu. :evil:


« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2018, 10:28:18 wysłana przez =OPS=airman555 »
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1852 dnia: Stycznia 30, 2018, 10:42:07 »
Bo ta Nevada i Miguś to pasują do siebie, szkoda gadać... Podobnie jak latanie nad Normandią w tej postaci, innymi maszynami jak z okresu IIWŚ.  :|
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1853 dnia: Stycznia 30, 2018, 10:52:53 »
@Airman - Spoko, tylko, że szło o wykrywanie gałko-oczne, nie radarowe. Nie testowałem jeszcze na 2.2 na jakich pułapach łapię locka, ale jak testowałem radar MiGa na 1.5, to, jeżeli sam nisko leciałem byłem w stanie wykryć cel lecący na pułapie 500-1000m z odległości między 3 a 7km (te 7 to jednostkowe przypadki).

@Padonis - Akurat ta Nevada i MiG to nie taki bezsens. Proponuję wygooglać sobie "Draken International".
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2018, 10:59:31 wysłana przez Sartori »

Offline Marcin_B

  • *
  • MABO
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1854 dnia: Stycznia 30, 2018, 10:58:48 »
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2018, 11:15:10 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1855 dnia: Stycznia 30, 2018, 11:04:30 »
No wiem, wiem, prywatna firma, Migusie z Polski itd, tylko to jest od jakiś 4 lat. Prawdziwych walk, lub też zwyczajnych lotów bojowych tam nie było i o tym mówię. Cieśnina "Orgazmus" już bardziej pasuje :) , tylko Dubai taki jakiś bardziej nowoczesny.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2018, 11:12:32 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1856 dnia: Stycznia 30, 2018, 11:27:44 »
Bo ta Nevada i Miguś to pasują do siebie, szkoda gadać... (...)

Zdjęcie MiGów w Tonopah (lotnisko w północno-zachodniej części NTTM): https://thelexicans.files.wordpress.com/2014/02/20140205-085123.jpg

Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1857 dnia: Stycznia 30, 2018, 11:33:51 »
Padi ma raczej na myśli to, że nad Nevadą nie było konfliktów a ćwiczenia Red Flag itp to nie to samo. Podzielam to zdanie.
Ormuz będzie idealny na zasadzie Kaukazu, wiele możliwości i opcji.

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1858 dnia: Stycznia 30, 2018, 11:39:26 »
Wiem co ma na myśli. Ja tego zdania nie podzielam. Ćwiczenia Red Flag symulują konflikt. NTTM to teatr treningowy.

Offline xmp19

  • Trolle
  • *
Odp: DCS: World 2.0...oraz 1.5
« Odpowiedź #1859 dnia: Stycznia 30, 2018, 11:50:05 »
Ormuz to już oficjalnie Zatoka Perska.Nazwa bardziej rozpoznawalna i jak mówi Mat możliwość rozszerzenia mapy za kolejne x lat ;-)
https://forums.eagle.ru/forumdisplay.php?f=498