
Trochę mnie namówiłeś na potestowanie v3.3. No faktycznie, wzrost wydajności vs v.2 mamy, jest też mniejszy stutter, a można nawet powiedzieć, że prawie wcale go nie ma. Bardzo ładnie wyglądają efekty pogodowe. Mamy też niestety kilka jeszcze starych baboli (które ppokutowały i już w v.2), ale w sumie działa to całkiem nieźle i chociaż FSX to król (z lekko przesuniętą koroną), to P3Dv3 całkiem niezły książę jak dla mnie. Wrzuciłem FTX Globala + parę obszarów od nich, LC, Vectora, REX Texture Direct + Soft Clouds, ASN P3D, Meshe FSPilots Ultimate oraz Reshade+Mediator - dla kolorków, ale jeszcze tutaj coś chcę podkręcić. Niekiedy wystarczy podać linki do tych samych plików co są w FSX (scenery). Dałem jeszcze SGSSx2 z pod nVidia Inspector (jak niżej) w P3Dv3 x8 antialising + x16 filtrowanie, pozostałe ustawienia raczej na High i w sumie przedział między 50-60 klatek, bardziej nawet stałe 60 fps. W F-35 od Dino jedyne mało, bo tak 27-35, ale Raptor już ok, coś koło 44-50 z włączonym zobrazowaniem terenu na radarze. Z minusów to jednak ten horyzont, który w FSX jakoś bardziej mi się podoba oraz w P3Dv3.3 jest coś takiego (niezależnie od Radius), że tekstury się wyostrzają tylko te najbliżej, gdzieś dalsze już nie są ostre tak jak w FSX np. GoFlight dalej samo nie działa i trzeba zmodyfikować Modules, podobnie i Saitek Instrumental Panels (tych nie ustawiałem jeszcze, nie wiem czy się da, ale pewnie tak). Na pewno lepsza wersja niż ostatnia z jaką miałem do czynienia czyli 2.5.

Ps. używacie jakieś tweaki dla P3Dv3? Ja dałem tylko Fibera=0.15.