Autor Wątek: Caucasus Map Texture DLC  (Przeczytany 23485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 02, 2016, 00:01:47 »
Jeszcze minusem jest to, że cienie drzew nadal walą po fps. Mod Mustanga chyba w tym wypadku nie zadziała. Ale sądzę, że to kwestia czasu i się pojawi.

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 02, 2016, 00:21:13 »
Z tego co zauważyłem widoczność jest mało klarowna w Mig 21, oraz Mig 15 (jak by za taką lekką mgiełką wszystko było). W pozostałych jest czyściutko.
Pozytywnie odbieram tekstury, ale chyba na obecną chwilę wolę Bartkowe zmiany.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 02, 2016, 10:04:56 »
No jak masz inną widzialność tekstur na ziemi w tych dwóch to znaczy, że to nie kwestia tekstur Starwaya, a przeźroczystości owiewek w tych modułach.

Btw. ciekawy post, porównanie zmian w LUA: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2798287&postcount=531
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline -Pedro-

  • *
  • "W górę jak orły, na dół jak lwy"
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 02, 2016, 10:35:50 »
Klaty śmigają ale jest lekki stutter. Trzeba zainstalować od nowa mod notreeshadow Mustanga czy jeszcze nie działa z dlc Starwaya ?

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 02, 2016, 19:06:24 »
JSGME załadowany, teksturki też, a jak z tym modem Mustanga, on działa na tym ?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 02, 2016, 21:16:30 »
Podobno działa :D (wg informacji z niebieskiego). Ja go włączyłem w drugiej kolejności i nic się nie wykrzaczyło. Różnicy w wyglądzie dużej nie widzę (zacienione drzewa Starway zrobił na tyle dobrze, że nawet bez "Mustangowania" efekt ich doczytywania aż tak mocno nie szczypie w oczy), w klatkach może troszkę lepiej, choć ja po prostu tak czy owak nie mam ich liczby ustawionej na maksa.

Jest też druga opcja, że nie działa i dlatego nie widzę różnicy :D :D :D. Jeszcze wiatrakiem nad lasami nie latałem, tylko nad miastem.

To co działa natomiast na pewno to świetnie przeteksturowane budynki. Nie ma efektu ciągłego przełączania się z ładnych na syfiaste przy zmianie LOD-ów, jak to nieraz już bywało przy budynkowych modach od innych autorów. Aż się chce latać miedzy blokami.

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 02, 2016, 21:23:40 »
To prawda, budynki nabrały nowego życia.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 02, 2016, 22:33:50 »
JSGME załadowany, teksturki też, a jak z tym modem Mustanga, on działa na tym ?
Mod Mustanga działa. Ja też załadowałem go przez JSGME.

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 03, 2016, 03:37:28 »
No, to polatałem przez godzinkę. Głównie wiosna i lato, ale sprawdziłem też zimę i jesień. DCS kojarzył mi się zawsze z wizualną kaszanką i miałem wrażenie, że np. moduł Mi-8 to jest majstersztyk który zasługuje na ładniejsze otoczenie od tego które ED nam przez te lata dawało. No i zanim nie zrobią grubego odświeżenia scenerii, to nadal straszą trójkąty itd, ale z Reshade, Cloud Shadow modem i teksturami Starwaya dzisiaj latałem dla samych widoków. Akurat się zrobił zachód słońca i wyglądało wszystko na prawdę przepięknie. Jak dla mnie to te tekstury to jest gamechanger i to jest coś czego DCS potrzebował i pokazuje jak ED zarabia na nas poprzez moduły, ale nie wydaje budżetu na poprawę tekstur które są podstawą w tak przestarzałym silniku. Wiemy, że aktualizacja Gruzji do 2.5 przyniesie ze sobą m.inn. nowe tekstury od ED, jestem ciekaw jak poradzą sobie z "fanowską" konkurencją.
PS- wcześniej pisałem coś, że tekstury wyglądają słabo z bliska. Cofam swoje słowa. Dzisiaj obserwowałem je ze śmigłowca (lądowanie w mieście na reszcie nie wiąże się z krwawiącymi oczami) i wrażenia bardzo pozytywne.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 03, 2016, 07:50:39 »
wcześniej pisałem coś, że tekstury wyglądają słabo z bliska....

No i pięknie wyglądają obecnie budynki. Tutaj aż dziw, że do tej pory ED tego nie zauważyło że latamy wciąż w 800x600 ;).

Ps. a jaki Cloud Shadow? Ten stary mod Mustanga?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 03, 2016, 08:27:12 »

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 03, 2016, 08:39:55 »
Może o ten ?
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/1710714/

Tak, dokładnie ten. No, budynki też są ekstra. Fajnie, gdyby jeszcze poprawił tekstury lądowisk dla śmigłowców, coś podobnego do tego:

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/722120/

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 03, 2016, 10:36:06 »
Może o ten ?
http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/1710714/

Jest on kompatybilny z JSGME?

Tak, dokładnie ten. No, budynki też są ekstra. Fajnie, gdyby jeszcze poprawił tekstury lądowisk dla śmigłowców, coś podobnego do tego:

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/722120/

Tekstury lotnisk to niestety najsłabsza sprawa w modzie Sarwaya. Są za jasne, niekiedy wyglądają z góry jak wręcz białe. Przydałaby się tutaj ta wcześniejsza robota Bartka ; -).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 03, 2016, 11:11:13 »
Na serio ten mod od Starway'a dużo zmienia? Po obrazkach średnio to wygląda, żeby nie powiedzieć - nic "emejzing".
Niestety u mnie GPU ma tylko 1 GB więc ustawienie tekstur na high oznacza konieczność innych ustępstw co nie ma sensu i nie wgrywam tegoż moda.

Odp: Caucasus Map Texture DLC
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 03, 2016, 12:13:17 »
Jest on kompatybilny z JSGME?

Mi działa przez JSGME, teraz na szybko pobrałem i sprawdziłem jak wygląda struktura plików i powinno być JSGME ready ;)

Na serio ten mod od Starway'a dużo zmienia? Po obrazkach średnio to wygląda, żeby nie powiedzieć - nic "emejzing".
Niestety u mnie GPU ma tylko 1 GB więc ustawienie tekstur na high oznacza konieczność innych ustępstw co nie ma sensu i nie wgrywam tegoż moda.

Po obrazkach nie odczujesz tych zmian. Moja grafika ma 1,5 Gb i latam na max detalach bez żadnego ścinania, nie wierzę żeby 1Gb nie wyrobił przy jakichś tam kompromisach. Poza tym nie wiem czy mod sam w sobie jakoś wpływa na FPSy znacząco- to są tylko tekstury plus jakieś tam poprawki w konfiguracji, ale niektóre wręcz mają na celu poprawienie płynności. W ostateczności pozostaje albo próba usunięcia wszystkiego poza samymi teksturami z folderu moda w JSGME, albo zastosowanie tekstur Bartka które są również epickie i bardzo poprawiają odczucia.

EDIT:
Aha, a co do samych lotnisk to pełna zgoda- świeci się to jak nie napiszę co. Reshade tylko zwiększa ten kontrast.