@Adampolska7 szczerze powiem że nie sprawdzałem fpsów ale strzelam że w okolicach 100 będzie bo inaczej rwałoby obraz a oculus poniżej 90Hz/90fpsów nie wybacza, w wolnej chwili zobaczę. Co do celów to nie jest tak. Głównie polegam na radarze i szukam smugi kondensacyjnej, jak już namierzę to nie ma bata żeby mi pacjent uciekł. Najlepsze jest to że swobodnie się rozglądam i mogę śledzić cel oraz jednocześnie manewrować maszyną, jak w realu.
@Shaitan grałem w project cars i jakoś drażniło mnie to że nie mogłem wyczuć zakrętów jak na monitorze, jak byłem blisko zakrętu to jechałem zbyt szybko a jak był daleko to ciężko go było wyczuć na prędkość, jak wymęczę DCS'a to wskoczę na trochę na PCrs...
@YoYo V1 to już dawna bajka, teraz to już V3 będzie

... kumpel też tak podchodził jak Ty bo miał styczność z DK1 i DK2 ... do momentu jak go posadziłem na CV1 , chwilę później zbierał zęby... a też był sceptykiem który się przejechał. CV1 to produkt finalny i jak najbardziej wart zakupu, i dzięki za link. Bardziej interesuje mnie jednak modowanie i latanie nowymi maszynkami tylko nie bardzo wiem jak się za to zabrać, tym bardziej że obawiam się że mogę zbyt namieszać w steamowej wersji którą posiadam i mogą mnie zblokować na serwerach albo co gorsza całkiem zbanować konto w DCS'ie... takie tam obawy.
Z takich smaczków polecam każdemu kto już założy Oculus Rift CV1 lub HTC Vive i odpali DCS'a podnieść 4 litery i zobaczyć wreszcie dziób maszyny i porozglądać się ... kokpit urywa czerep
