Autor Wątek: DCS World i Oculus Rift...  (Przeczytany 31208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 19, 2016, 14:46:47 »
Kurde to ja widzę że mogę raczej urządzać loty wycieczkowe a nie fajcić bo aż tak to ja kokpitu A10 nie ogarniam, niby wiem co do czego żeby odpalić i polecieć ale większość czasu i tak spędziłem w F15. Dzisiaj z rańca tak kole 6.00 odpaliłem jeszcze frogfoota i znów zakochałem się w VR bo wnętrze F15 trochę mi się już znudziło ...
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 19, 2016, 14:51:15 »
Może dla tego by nie machać rękoma bez skłądu i ładu przed sobą i widzieć co się dzieje wokół ciebie. .....

O gustach się nie dyskutuje. Jeden woli płaskie brunetki, inny obfite blondynki ;P. Mi np. nigdy budowa kokpitu pod jedną konkretną maszynę nigdy nie leżała, bo nie wyobrażam sobie bym miał latać cały czas na jednym samolocie, a np. przejście z wybudowanej kabiny np. 737 do latania w simie na Fokker Dr.III to coś nie halo jak dla mnie. Wolę mieć uniwersalną kabinę i na jety i na dwupłaty i na coś cywilnego i wojskowego. Więc jak widzisz, każda sytuacja ma swoje plusy i minusy i nie ma żadnego sensu mówienie, że coś jest znacznie lepsze. Immersja w VR jest na pewno niezła i na pewno też jest to przyszłość i trend jaki każdego z nas pewnie nie ominie, kwestia czasu i rozwoju technologii. Ja tam na pewno kupię VR ale kiedyś, jeszcze nie teraz.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 19, 2016, 15:08:00 »
Oczywiście, że tak. Jeden lubi kredki, inny jak mu nogi śmierdzą :) . Latam też innymi maszynami niż A-10C i tez mogę po części swój kokpicik dostosować do nich. Hornet w przyszłości będzie też dobrze się z nim zgrywał.  Zatem to będzie następny klikalny samolot który będę chciał opanować przynajmniej tak jak A-10C. 
Oczywiście tak jak koledzy zapraszam na loty =OPS=, zapewne jak się ma twardą dupę i nie zraża się byle rakietą w dupie, to tam można się sie dużo nauczyć. Nadal nie jestem nawet  miernym myśliwcem ale uczę się i nie zrażam niepowodzeniami. W A-10C potrafię już całkiem dobrze zaskoczyć innych i to zasługa lotów własnie w multi.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 19, 2016, 15:13:24 »
To tak za 2 lata mój CV1 pewnie będzie do opchnięcia ;) ... heh. A co do symulacji każdy bawi się jak mu pasuje i dąży do jakiegoś tam celu, jedni wolą latanie wirtualne z hotasem, inni budują makiety mniej lub bardziej uniwersalne a jeszcze innym wystarczy pad do latania... jedno jednak jest pewne, wszyscy lubimy latać choć każdy inaczej. Ja osobiście wiem jako posiadacz jednego z pierwszych poważnych sprzętów do VR że dla mnie ta droga była w 100% właściwa mimo iż szedłem nią po omacku i bez wcześniejszego kontaktu z VR na ślepo postawiłem na swojego konia. Dalej będę celował już w 4k (bo oculus CV1 ma praktycznie 2k 2x1080x1200)... czyli następne na co powinienem liczyć to około 2048x2048 na oko, jak wcześniej nadmieniłem sprzęt na którym miałoby to i odpowiedni wygląd oraz ilość fpsów wyjdzie moim skromnym zdaniem najszybciej w 2018 roku, jak nie 2020 ... bo jak na razie nie dają rady wyprodukować obecnej generacji VR żeby nasycić rynek, tyle mają zamówień. Cieszy mnie jednak fakt że równolegle rozwijane są takie technologie jak choćby Leap Motion , które dodatkowo wzbogacą wrażenia płynące z immersji... ale to tak od siebie  ;)

P.S. Z chęcią polatałbym z Wami ;) i trochę się pouczył
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 19, 2016, 15:48:30 »
CV1 na oko ma 1080x1200 czyli trzeba liczyć taką rozdzielczość dla monitora. Obecnie podobna dla monitora to 1280x1024, odpal sobie na takiej DCS'a i sam sprawdź jak widać :)

Monitor nie odzwierciedla tego co widać w okularach VR, nawet jeśli oba urządzenia wyświetlają z tą samą rozdzielczością. Lepszym porównaniem jest obraz 1920x1080 wyświetlony na billboardzie reklamowym o wymiarach 5x4m. Stań metr od takiego billboardu i będziesz miał taką samą jakość obrazu jak na CV1.

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 19, 2016, 16:08:55 »
No tutaj bym się kłócił ... siatka na CV1 nie jest aż tak dobrze widoczna, można by rzec że efekt moskitiery to zmora poprzednich modeli ... co do pikseli to też nie do końca tak bo bardzo dużo zależy od soczewki ... VR ciężko jest do czegokolwiek porównać ale sama rozdzielczość fizyczna jaka jest przenoszona na matryce w CV1 i to co na ekranie monitora w 1280x1024 (bez antyaliasingu) w grafice renderowanej w 3D powinna dać podobne wrażenia... IMO oczywiście... no jak ktoś chce spróbować extremum to można zbliżać głowę do ekranu aż nie zobaczymy wyraźnie pikseli, to powinno zbliżyć monitor do VR
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 19, 2016, 16:14:02 »
Ja siatkę widzę bardzo dobrze, za bardzo. Spróbuje dzisiaj bez soczewek kontaktowych, może pomoże ;).

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 19, 2016, 16:17:17 »
Shaitan ... Ty na pewno masz CV1 ?? Bo fakt na upierdliwość można wyostrzyć wzrok (tak jakby spróbować popatrzeć na czubek nosa) i dostrzec te piksele ale większość czasu nasze oczy są skupione na dużo dalszym planie, co najmniej na odległość ręki, a wtedy siatka znika...
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 19, 2016, 17:13:20 »
Wygląda jak CV1. Moja żona nie widzi różnicy między SD a HD więc mogę zgodzić się z Tobą że siatki nie widać ;).

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 20, 2016, 07:37:35 »
A jak te Leap Motion spisuje się jeżeli złapiesz za kij czy da się tak w miarę dokładnie latać?
Takie porównanie z zwykłym joystickem.
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 20, 2016, 07:49:52 »
A jak te Leap Motion spisuje się jeżeli złapiesz za kij czy da się tak w miarę dokładnie latać?
Takie porównanie z zwykłym joystickem.

Przeciez drazek nie jest interaktywny, wiec nie zlapiesz.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 20, 2016, 07:56:10 »
Cytuj
Przeciez drazek nie jest interaktywny, wiec nie zlapiesz.
To trzeba napisać moda  :) .
"Pan Jezus Chrystus jest obok ciebie wystarczy
jeden krok aby zaprosić go do swojego życia!"

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 20, 2016, 12:41:59 »
Leap motion trzeba traktować przynajmniej na razie jak wirtualną myszkę. Widzi nasze dłonie i gesty po czym przerabia to na odpowiednik ruchu myszką... tyle że do standardowych osi X,Y dla myszki dochodzi jeszcze oś Z czyli głębia ... Nasze ręce to takie myszki 3D dzięki LM...
Core i7 6700K+Cryorig H5 Universal; Asus Z170-P;Asus ROG Strix GTX1080; 16Gb HyperX 3Ghz;Corsair RM850; Samsung 950Pro+ PlextorPX512M7VC+ WDCaviar Green 2Tb; Benq XL2720Z+NVidia 3D Vision2; Oculus Rift CV1; Leap Motion; Saitek X52 Pro; Logitech G502/ Logitech G600; Razer Tartarus; Logitech Momo; Logitech K360; Zalman GS1000; Fantec QB-X8US3-6Ge 8xHDD WDGreen 2TB

DCS World 1.5 (Steam)
A10A ; A10C ; Flaming Cliffs 3 ; SU25T ; P51D ; KA50 ;

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 20, 2016, 12:48:06 »
Ciekawe czy Lead Motion miałby sens w połączeniu z TrackIr.
Próbowałem znaleźć jakieś recenzje tej zabawki, szczególnie pod kątem P3D i DCS ale nie ma tego wiele.
Generalnie dowiedziałem się tylko tyle że sprzęt zaliczył padakę jeśli chodzi o sprzedaż.

Odp: DCS World i Oculus Rift...
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 20, 2016, 18:30:46 »
Seba. Przez to co napisałeś przyszło mi do głowy inne pytanie. Czy Leap Motion mógłby zastąpić Freetracka - TrackIra? Oczywiście zamiast rąk, musiałby obserwować ruchy głowy. A cena jest zachęcająca. Tylko czy istnieje takie oprogramowanie?
Gigabyte: P55-USB3, obecnie: i7 870 2.93 (3.72) poprzednio: i5 760 (3.49), RAM: 16GB, MSI 970. AV8R-01, Logitech G940, Thrustmaster Hotas X, Saitek Pro Flight Combat Rudder Pedals, FreeTrack