Wczoraj pobawiłem się ponownie i dłużej Iłkiem w środowisku
OpenXR i powiem, Wam, że tutaj sprawdza się świetnie. Rezygnuję ze SteamVR i ReShade dla VR dla IL-2.
Instalacja:Ściągamy ten plik -
https://znix.xyz/OpenComposite/download.php?arch=x64&branch=openxr (ps. pewnie to trzeba robić za każdym razem jak wyjdzie update, bo nam nadpisze).
Robimy backup openvr_api.dll z folderu Game, a nowym nadpisujemy i voila! Prościna.
Robotę robi OpenXR Toolkit, którego już każdy musi dostosować pod siebie
https://mbucchia.github.io/OpenXR-Toolkit/ (znany z MSFS, czy DCS chociażby).
Ja dałem tak - rozdzielczość zostawiłem 100%, czyli 3156pxt dla G2, reprojekcja wyłączona całkowicie, do tego ostrość w Toolkit dałem na CAS i 100%.
Z obrazu jestem mega zadowolony, ostrość jest super, klatki trzyma stałe 90%, kolorki trochę podrasowane. Nie wiem jak w kampaniach albo multi jeszcze, ale wydajnościowo nie było ani jednego spadku podczas testów (4090 ale można i na innych GPU spróbować), niezależnie od wysokości, przy kilku AI w powietrzu.