Yoyo - o 8XSSAA to mozesz zapomniec jak chcesz uzywac dynamic light. Co najwyzej 2xSSAA.
Mam 8xSSAA, chodzi bardzo dobrze, dynamic light też włączony. Moje ustawienia (HDR ogólnie mnie wnerwia w P3D, albo za jasno albo za ciemno, używam pół na pół, czasem mam włączony, czasem wyłączony, wygląda ładnie i faktycznie w P3Dv4 nie daje po klatkach jak w P3Dv3 ale bywa, że wygląda fatalnie po prostu):

Co ciekawe nie widzę jakiś różnic w FPS między MSAA, a SSAA, a w wyglądzie są olbrzymie. Dzięki SSAA zrezygnowałem z SSGS pod NVidia Inspector (efekt jest ciut gorszy, przykład SSGS i SSAA poniżej) ale jest do zaakceptowania na poziomie x8 w obecnym P3Dv4.
SSGSx2 N.Inspector (P3Dv3)

SSAAx8 sim (P3Dv4) bez HDR.

SSAAx8 sim (P3Dv4) z HDR (wtedy ząbki się mniej rzucają).

Yoyo, faktycznie coś nie tak z tym plikiem. Po podmiance też pojawiły się problemy z elewacją.
Co ciekawe u mnie data modyfikacji tego pliku: 2011-12-12.
Dzięki, czyli wychodzi na to, że ORBX wstawił może ostatnio nie te pliki.