Autor Wątek: P3D v4  (Przeczytany 36043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 04, 2017, 12:33:26 »
Vectora ściągałem na nowo, gdyż zanim wyszedł, skasowałem P3Dv3.
Myk z podmianą pliku, mogę zrobić dopiero dzisiaj wieczorem - jak wrócę do domu.

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 04, 2017, 15:29:35 »
Panowie,

Udało się wam uruchomić może VFRPL3dLandmarks na P3Dv4 z FTX_Global + FTX openLC Europe + FTX Vector +  FS Global Ultimate - Next Generation? Landmarki nie są widoczne a w scenery.cfg ten landmark ma ustawione priority 1 .

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 04, 2017, 23:47:50 »
Yoyo - o 8XSSAA to mozesz zapomniec jak chcesz uzywac dynamic light. Co najwyzej 2xSSAA. Z wylaczeniem dynamic light jest natomiast taki problem ze niektore modele (Na przyklad  PMDG) nie posiadaja innych wiec w nocy nie dzialaja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: P3D v4
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 05, 2017, 06:59:53 »
Yoyo, faktycznie coś nie tak z tym plikiem. Po podmiance też pojawiły się problemy z elewacją.
Co ciekawe u mnie data modyfikacji tego pliku: 2011-12-12.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 05, 2017, 08:09:52 »
Yoyo - o 8XSSAA to mozesz zapomniec jak chcesz uzywac dynamic light. Co najwyzej 2xSSAA.

Mam 8xSSAA, chodzi bardzo dobrze, dynamic light też włączony. Moje ustawienia (HDR ogólnie mnie wnerwia w P3D, albo za jasno albo za ciemno, używam pół na pół, czasem mam włączony, czasem wyłączony, wygląda ładnie i faktycznie w P3Dv4 nie daje po klatkach jak w P3Dv3 ale bywa, że wygląda fatalnie po prostu):



Co ciekawe nie widzę jakiś różnic w FPS między MSAA, a SSAA, a w wyglądzie są olbrzymie. Dzięki SSAA zrezygnowałem z SSGS pod NVidia Inspector (efekt jest ciut gorszy, przykład SSGS i SSAA poniżej) ale jest do zaakceptowania na poziomie x8 w obecnym P3Dv4.

SSGSx2 N.Inspector (P3Dv3)


SSAAx8 sim (P3Dv4) bez HDR.


SSAAx8 sim (P3Dv4) z HDR (wtedy ząbki się mniej rzucają).


Yoyo, faktycznie coś nie tak z tym plikiem. Po podmiance też pojawiły się problemy z elewacją.
Co ciekawe u mnie data modyfikacji tego pliku: 2011-12-12.

Dzięki, czyli wychodzi na to, że ORBX wstawił może ostatnio nie te pliki.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 05, 2017, 10:13:30 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 05, 2017, 08:38:08 »
Co do tweaków, podobno działa Fiber, ktoś może ustawiał sobie tę wielkość widocznych tekstur w oddali ?

https://www.youtube.com/watch?v=avW1dJX4hS8
https://flightsimnexus.com/p3d-v4-texture_size_exp-tweak-comparison-screenshots/

Edit.
Ok dałem TEXTURE_SIZE_EXP=10, faktycznie ładniej z obrazem w oddali.





Nie jest to jakaś gigantyczna różnica, ale przy zoomowaniu widać, że są cały czas ostre, a nie rozmyte. Na FPS nie wpłynęło. Czas ładowania jaki był taki jest (ale mam Prepara na SSD).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 05, 2017, 11:30:20 »
Ustawiłem 9 do VFR. Dłużej się ładuje sim ale wygląda wszystko na ziemi lepiej przy dalszym dystansie. 10 wczytywało się bardzo długo, a dużej różnicy nie widziałem.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 05, 2017, 16:06:41 »
Co do Dynamic Lightning, latam glownie za dnia, kiedy to faktycznie nie ma wplywu. Raz odpalilem DHC-2 noca, full fps ale po wlaczeniu swiatel do ladowania i taxi fpsy zjechaly do 28-32. Myslalem ze po prostu w modelu cos zwalone ale wychodzi na to ze to to: https://youtu.be/Ydv6gwiCr78 .

Lada chwila FTX wyda ORBX ObjectFlow 2 w fazie public beta i tym samym beda dostepne lotniska.

Szykuje sie P3Dv4.1. Podobno kwestia sierpnia.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 12, 2017, 20:47:20 »
Testowałem różne opcje wygłądzania, ale jednak najlepiej sprawuje się pod względem wydajności i wyglądu:
W simie: FXAA=on, Filtrowanie Anizotropowe=16, MSAA=4, a pod NVidia Inspector SGSS=4 (czyli jednak użycie NVidiaIns.)
To jest optymalnie. Nieźle prezentuje się ten SSAA=8 ale jak jest dużo chmur to zabiera z 10 fps.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 13, 2017, 10:08:19 »
Kurdebele, ale mix. Serio taka mieszanka mniej wali po klatkach jak SSAA x8?
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 13, 2017, 21:24:51 »
Z dynamic light wszystko wali oprocz MSAA. No chyba ze latasz tylkon w dzien.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2017, 21:46:07 wysłana przez KosiMazaki »
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpnia 13, 2017, 21:47:06 »
Kurdebele, ale mix. Serio taka mieszanka mniej wali po klatkach jak SSAA x8?

Tak. SSAAx8 daje przy ciezszej pogodzie. Zjazd jest spory, z 60 do 45, co jest juz wyczowalne. Ciekaw jestem czy P3Dv4 wspiera SLI i czy jest wymierny efekt np. radzenia sobie wlasnie z wygladazaniem. Podany przyklad przezmnie ma tylko wade w postaci wiekszego shimmeringu ale tylko na drzewkach. Z ciekawych odkryc to super plynnie wychodzi SSAAx2 w sim i pod NVidiaInspector SGSSx4. Poglebia to jednak shimmering chociaz wygladzanie linii jest ok. Cofam tez slowa dot.HDR. Jednak i tu wplywa. Moze nie jest taki zjazd jak w v3 ale odejmuje tak ze 4-5 klatek. Niemniej do HDR sie przyzwyczailem i mi zaczyna sie podobac. Ogolnie P3Dv4 jest zarabisty. Az chce sie latac wszedzie bez konca :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: P3D v4
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpnia 13, 2017, 23:46:55 »
YoYo czy będziesz uprzejmy wrzucić screena ze swoimi ustawieniami w NVidiaInspector ?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpnia 14, 2017, 08:51:42 »
YoYo czy będziesz uprzejmy wrzucić screena ze swoimi ustawieniami w NVidiaInspector ?

Tak jak tutaj http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php/105608-PTA-tool-Reshade-and-my-profile?p=1080850&viewfull=1#post1080850 tylko daj x4. Wlasnie podobno powinno byc tak samo jak na SSAA lub MSAA, czyli jak tam x4 to i tu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: P3D v4
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpnia 20, 2017, 12:25:40 »
A jakby komuś nie chciało się czekać na REX pod P3Dv4, albo co lepsze wydawać pieniędzy to tu jest całkiem przyjemny zestawik za free, który właśnie wrzuciłem do swojego sima:

http://1coder.ru/SKY/



webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl