Profil można sobie ściągnąć gotowy, ale ja polecam zrobienie swojego od podstaw. Każdy preferuje coś innego dlatego najlepiej ustawić joya "pod siebie".

Wprawdzie zajmie to godzinkę czy dwie, i później jeszcze trochę czasu na przyzwyczajenie się i poprawki, ale warto poświęcić ten czas. Osobiście używam oprogramowania Saiteka dołączonego do joysticka. Najszybciej profil do Lock-On można zrobić odpalając sima i "odhaczając" w ustawianiach graficznych opcję "FULL SCREEN". Gdy mamy odpalonego Loczka w okienku możemy na bieżąco wprowadzać i testować ustawienia joya w czasie lotu bez potrzeby wychodzenia z gry czy nawet misji. Gdy nam się coś nie podoba, albo gdy chcemy coś zmienić po prostu dokonujemy zmiany, zapisujemy profil, programujemy joya i testujemy. I tak w kółko, aż dojdziemy do optymalnych ustawień

W X52 te same przyciski można programować w 3 trybach, MODE1, MODE2, MODE3. U mnie wygląda to tak, że MODE1 jest odpowiedzialny za tryb air2air, MODE2 za tryb air2ground, a MODE3 za lot (podwozie, trymery, klapy, hamulce, dymki do akrobacji

itd.). W MODE1 i MODE2 hamulec aerodynamiczny i klapy też się przydadzą, ale podwozie czy trymery można już sobie darować

Tym bardziej, że przełączenie miedzy tymi trybami zajmuje ułamek sekundy. Jeśli masz TrackIR'a to na HAT'ach można ustawić sobie inne opcje. Ja tam mam trymery, sterowanie radarem i inne bajery. Sam byłem przytłoczony ilością przycisków po przesiadce ze zwykłego joya na HOTAS, ale po kilku dniach "ochłoniesz" i zaprogramujesz go bez trudu
