W końcu mogę, z nieukrywaną przyjemnością, oznajmić, że misja jest ukończona. Jedyne, czego brakuje to dostawionych samolotów.
Ale po kolei:

(wiem, było, ale dla porządku wrzucam wszystkie materiały w jeden post)
Jest godzina 6:00 następnego dnia po inwazji. Po przegrupowaniu się siły Krasnolandii wznawiają ofensywę kierując się na lotnisko w Gudaucie. Siły Smerferii przeprowadzają właśnie ewakuację personelu i zaopatrzenia do pobliskiego lotniska Sukhumi-Babushara.
Zadania:
1. Chronić z powietrza załadunek obsługi naziemnej i zaopatrzenia, a następnie przejazdu konwoju w zasięg obrony przeciwlotniczej Sukhumi.
2. Zadać jak największe straty nacierającym siłom nieprzyjaciela.
3. Po zabezpieczeniu konwoju - Zbombardować lotnisko, aby uniemożliwić jego wykorzystanie przez lotnictwo Krasnolandii.

Obiekty na lotnisku wymagające zniszczenia:
1. Skład paliwa
2. Wieża kontroli lotów
3. Hangar naprawczy
4. Skład amunicji
5. Przedpasie pasa startowego / Śródpasie pasa startowego / Zapasie pasa startowego (bonusowe punkty za zbombardowanie dodatkowo przedpasia śródpasia pasa startowego i zapasia śródpasia pasa startowego)
Cele od 1 do 4 należy zbombardować stosując bomby
Mk-84 lub FAB-500 M62. Pas startowy należy zniszczyć bombami
PtAB-500ShP (doradzam trening ich użycia przed misją w zakresie własnym).
Jako, że zarówno Smerferia, jak i Krasnolandia mają dostęp do samolotów MiG-21, w celu umożliwienia rozpoznania swojego od wroga, obowiązuje malowanie
indyjskie irlandzkie

:

Nasze MiGi będą je mieć ustawione domyślnie. Proszę go nie zmieniać.
Częstotliwości radiowe:
1. Sukhumi-Babushara ATC: 129 Mhz
2. AWACS: 251 Mhz
!!!UWAGA!!! Lotnisko w Gudaucie nie ma możliwości uzupełniania uzbrojenia / paliwa. Lądowanie jest tam ZABRONIONE.
!!!UWAGA!!!Nie ma możliwości latania samolotami: F-15, Su-27, Su-33, Mirage 2000, MiG-29 (A, S, G).
Będzie dostawiony w Sukhumi FARP dla K-50.
Wylot: Niedziela 21.01. o godzinie 21:00 czasu polskiego (CET). Misja potrwa od 1,5 do 2 godzin.Spotykamy się na Discordzie Il2forum.
Jako, że zmieniła się data spotkania proszę raz jeszcze wszystkich chętnych o zadeklarowanie się. Niech każda kolejna osoba skopiuje listę z postu poprzednia i dopisze się. W przypadku, jeżeli możecie i chcecie latać w dwóch różnych rolach do wyboru, proszę to zaznaczyć. Priorytet doboru roli wygląda tak: CAP>SEAD>CAS. Proponuję, aby SEAD składał się co najmniej z dwóch samolotów, CAS z najwyżej dwóch samolotów/helikopterów, a reszta wsiadła w myśliwce. Oczywiście to tylko sugestia, jeżeli będzie nas dostatecznie dużo nie zaszkodzi, przykładowo, 3-ci CAS, czy 4-ty SEAD.
Podaję format listy:
=============================
CAP:
1. Sartori (MiG-21)
2.
SEAD:
1. Sartori (Su-25T)
2.
CAS:
1.
2.
=============================
Jak zawsze, jestem otwarty na pytania i sugestie.