Autor Wątek: DCS: World 2.5 (wersja stabilna)  (Przeczytany 46353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 31, 2018, 08:51:52 »
Naprawdę nikt nie zauważył, że w opracowaniu są mapy Syrii, Afganistanu i inne?

Kusch, z nowych map to czekam na "Orgazmus" a ta reszta zapowiedzi, to jeszcze ho ho ho i parę metrów mułu.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 31, 2018, 09:00:21 »


A ktoś gdzieś wyczytał kiedy będzie update dla tych pozostałych ścieżek?
Szczerze to nastawiałem się, że po prostu pójdzie 2.5 od razu na 2.2, a tymczasem dali na Open Betę dla 1.5.8, a dla 2.2 nie ma jeszcze uaktualnienia.

Dobra mam, będzie tak obecnie:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=200340



Czyli na Release od razu (co ciekawe). W treści napisane, że niby 2 tyg.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 31, 2018, 19:33:34 »
Ma moze ktos jeszcze tutaj spadki FPS przy kreceniu beczek nisko nad ziemia gdzie jest masa drzew? Bo sa dotkliwe, potestuje potem z czegos innego niz AJS37 (z 70 np na 30fps, trzeba krecic na maksa a drzew musi byc pelno; deferred shading=on, MSAA off, AA wymuszony przez nvidia center, GTX970, i5 7660K 3.8-4.2GHz).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2018, 19:50:50 wysłana przez KosiMazaki »

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 01, 2018, 08:50:14 »
Czy zwrócił ktoś uwagę na b. duże wykorzystanie pamięci RAM w multi ? Praktycznie 100%. Prawdopodobnie z tego powodu wczoraj ciągle wywalało mnie z serwera a kilka razy skończyło się blue screenem.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 01, 2018, 08:56:46 »
Czy to oznacza, że zaraz przekroczymy magiczną liczbę 16GB RAM jako minimum?

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 01, 2018, 09:00:35 »
U mnie pokazywało ponad 9GB wykorzystanego RAM-u.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 01, 2018, 09:02:12 »
Czy zwrócił ktoś uwagę na b. duże wykorzystanie pamięci RAM w multi ? Praktycznie 100%. Prawdopodobnie z tego powodu wczoraj ciągle wywalało mnie z serwera a kilka razy skończyło się blue screenem.

Tylko w multi tak masz? Mi do 100% dochodzi nawet jak gram single. Też mnie wyrzucało, aż nie zmniejszyłem jakości tekstur. W mutli jeszcze nie próbowałem, bo wczoraj cały czas mi wyskakiwał error 502 i okienko informujące, że multiplayer nie jest dostępny. Okazało się, że na forum ED jest wysyp skarg na to.

No nic, pozostaje mieć nadzieję, że z czasem się poprawi.

No ale z plusów - Zdecydowanie łatwiej mi jest wypatrzeć przeciwnika w 2.5, a przedtem na 2.2 niż w 1.5. No i samoloty AI nie zabijają się same tak często jak przedtem.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 01, 2018, 09:04:15 »
U mnie pokazywało ponad 9GB wykorzystanego RAM-u.
Prawdopodobnie ty mówisz o VRAM.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 01, 2018, 09:07:31 »
Sprawdzałem tylko w multi, bo w singlu nie mam problemów.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 01, 2018, 09:28:22 »
Moje wrażenia po kilku godzinach lotów bardzo pozytywne. Nowa/stara mapa nabrała świeżego wyglądu, teraz pasuje do reszty lokacji. Od czasu pojawienia się 2.2 zrezygnowałem z latania w 1.5.xx, więc powrót na Kaukaz cieszy mnie bardzo. Graficznie ładnie, może liczyłem na większą zmianę jeśli chodzi o tereny zabudowane, ale nie jest źle. Lasy, rzeki, woda, pola, drogi, mosty itp. wyglądają dobrze. Ilość drzew przytłacza w pozytywnym znaczeniu tego słowa, wreszcie latanie śmigłami nabierze sensu. Kokpity super, nie ma efektu zbyt jasnych/ciemnych miejsc, HUD czytelny, miód malinka. Wydajnościowo jest super, na moim sprzęcie mam sztywne 60 klatek. Dla sprawdzenia klatek odpalam sobie misję 'Battle' dla Ka-50 - jest tam sporo jednostek i wcześniej zdarzały się przyciachy - teraz ich nie ma. Opcje graficzne wszystko na max, z wyjątkiem depth of field, MSAA w grze x2. Cieszę się, bo wreszcie odpalę dostępne dla Kaukazu kampanie. Ogólnie zmiany w dobrą stronę, zaczyna to wszystko mieć ręce i nogi. 
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 01, 2018, 09:51:57 »
Ja po kilku godzinach latania i bawienia się ustawieniami dochodzę do wniosku, że wszystko jest ładnie i pięknie, dopóki nie włączę MSAA w grze na byle jaki poziom. Z MSAA na "Off" wszystko jest cacy, średnio 90 FPS i im wyżej tym lepiej. Przy MSAA na x2 średnio 47-55 klatek, a przy x8 stałe 30 i ani drgnie. Włączenie MSAA w panelu Nvidii mam wrażenie nic nie daje i dalej mam poszarpane krawędzie.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 01, 2018, 10:05:54 »
Włączenie MSAA w panelu Nvidii mam wrażenie nic nie daje i dalej mam poszarpane krawędzie.

Niestety potwierdzam. Na Forum ED-ków pisano o tym, iż taki zabieg daje dobry efekt końcowy. Przed chwilą skończyłem zabawę z różnymi wariantami ustawień.  Efekt - żaden.

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 01, 2018, 10:40:32 »
Co dziwne, u mnie włączone  MSAA na x8 i na lotnisku nadal 70-80 FPS.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Poko

  • Gość
Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 01, 2018, 10:40:40 »
Ja wyłączyłem MSAA w opcjach, a w nVidii zrobiłem profil dla DCS'a włączając FXAA i wygładzanie krawędzi x2 (lepiej wtedy widzę bandytów) zastępując ustawienia aplikacji. Jestem zadowolony z efektu. Jest bardzo płynnie i nie mam żadnych poszarpanych krawędzi. Podobnie do Padiego mam 70-80 FPSów.

(i5 4670K, GTX1080 8GB vRAM, 16 GB RAM)

Odp: DCS: World 2.5...(wersja stabilna)
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 01, 2018, 10:52:35 »
Tak, tylko ja mam to MSAA x8 włączone w opcjach gry...  :o
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)