Autor Wątek: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach  (Przeczytany 28000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #150 dnia: Marca 13, 2018, 12:05:23 »
Szanowni Tawarisze!

Mamy niezwykłego pecha do misji trzeciej. Najpierw brak koordynacji działań i totalna porażka w rejonie działań, a ostatnio błąd w samym DCS związany z niewidzialnymi jednostkami. Błąd jest na tyle upierdliwy, że eliminuje z zabawy wszystkie nieporuszające się obiekty (nie mylić ze static objects), takie jak wieżyczki wartownicze, bunkry, okopane zestawy ZU-23, stacjonarne zestawy SAM, itp. Problem został wielokrotnie zgłaszany na niebieskim forum, oto niektóre posty:

https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=204161
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=201759
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=201479

Miejmy nadzieję, że niebiescy szybko to naprawią. Do tego czasu, postaram się przerobić misję 3 tak, aby możliwe było jej ukończenie. Proponuję, co następuje: w środę polecimy poligon na którym poćwiczymy jeszcze simple radio (Ka-50 i Mi-8) oraz data linka (Ka-50); w czwartek o 21:30 polecimy (już ostatni raz, obiecuję) misję 3 - akurat wróci Orzeł, więc będziemy mieć pewność stabilności serwera.

Barti

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 13, 2018, 13:52:55 »
Simple radio jest wymagane?

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 13, 2018, 15:00:51 »
No chyba tak, bo jak inaczej usłyszysz co nadajemy na radiu?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 14, 2018, 12:25:14 »
Wygląd na to, że poprawili część błędów uniemożliwiających przejście naszej trzeciej misji (widoczność statycznych obiektów, brak widoczności Igły dla klienta w MP).

https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=3423375#post3423375
Ryzen 7 5800x3d, Gainward 4080 Phoenix, 32 Gb RAM, Samsung 980 Pro 1Tb, 4 x SSD, Hotas Warthog, TrackIR 4, HP Reverb

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 14, 2018, 12:37:20 »
Wygląd na to, że poprawili część błędów uniemożliwiających przejście naszej trzeciej misji (widoczność statycznych obiektów, brak widoczności Igły dla klienta w MP).

https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=3423375#post3423375

Taaaak, zauważyłem update akurat w momencie, gdy skończyłem przerabiać misję.  :)

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 14, 2018, 21:06:46 »
Serwer poligon postawiony.
hasło: fire

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 14, 2018, 21:16:47 »
A co z Simple Radio?

Jakieś dane można prosić...IP...

Czy są ustalone kanały, częstotliwości dla Ka-50 oraz Mi-8?

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 14, 2018, 21:24:06 »
O simple radiu nie mam pojęcia ale już zainstalowałem.

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 15, 2018, 11:55:49 »
Dzisiaj zapraszam na, mam nadzieję ostatnią już odsłonę, misji 3. Sprawdzimy, czy poprawki naniesione przez ED w ostatnim patchu faktycznie pomogły. Start misji o 21:00, natomiast chętne osoby zapraszam wcześniej na przetestowanie simple radio (będę na Discordzie po 20:00).

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 15, 2018, 23:59:05 »
Dziękuję wszystkim obecnym. Patch naprawił problem niewidocznych obiektów, a misja 3 w końcu zakończyła się sukcesem. W trakcie jej trwania opracowaliśmy system komunikacji, choć przydałoby się w tym temacie jakieś bardziej szczegółowe szkolenie, bądź poradnik (Orzeł  :564:). Tradycyjnie, trzy zdjęcia misji w powiększeniu, a reszta w albumie tutaj. Niedługo informacja o misji 4 na którą już dziś zapraszam.




Rekiny przeprowadzają zwiad.



Mi-8 podejmujący rannych.





Po wylądowaniu na FARP Shpora.

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 16, 2018, 10:56:07 »
Ze względu na pracę, nie dane nam (7WEDS) było uczestniczyć w misji, z niecierpliwością czekamy na kolejną.
Jeśli chodzi o korespondencję radiową sugeruję zapoznać się ze standardową (choć rozbudowaną) frazeologią lotniczą w stopniu podstawowym dla potrzymania lotniczego klimatu (uruchomienie, start, lądowanie, itp.):
http://edziennik.ulc.gov.pl/api/DU_ULC/2012/34/oryginal/Zalacznik1.pdf

Jeśli chodzi typowe, militarne-lotnicze BREVITY, to nic nam nie wiadomo o dostępności owego w języku polskim, aczkolwiek służymy w razie potrzeby naszym codziennym, lotniczym doświadczeniem zawodowym w tej materii.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2018, 11:01:12 wysłana przez JacD »
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 16, 2018, 14:12:10 »
Gratulacje!

Wiedziałem,  że się uda:)

Barti,
prośba/propozycja:
czy mógłbyś dodać do misji jakieś ładunki do podwieszania pod Mi-8?


Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 17, 2018, 15:11:47 »
Ze względu na pracę, nie dane nam (7WEDS) było uczestniczyć w misji, z niecierpliwością czekamy na kolejną.
Jeśli chodzi o korespondencję radiową sugeruję zapoznać się ze standardową (choć rozbudowaną) frazeologią lotniczą w stopniu podstawowym dla potrzymania lotniczego klimatu (uruchomienie, start, lądowanie, itp.):
http://edziennik.ulc.gov.pl/api/DU_ULC/2012/34/oryginal/Zalacznik1.pdf

Jeśli chodzi typowe, militarne-lotnicze BREVITY, to nic nam nie wiadomo o dostępności owego w języku polskim, aczkolwiek służymy w razie potrzeby naszym codziennym, lotniczym doświadczeniem zawodowym w tej materii.

JacD, dziękuję za linka do podręcznika. Bardzo dużo wyjaśnia, choć głównie skupia się na komunikacji PILOT - KONTROLER (latanie cywilne). Nasza grupa musi dopracować komunikację na poziomie PILOT - PILOT, dlatego byłoby super, gdybyśmy mogli skorzystać z Waszej fachowej wiedzy z zakresu komunikacji militarno-lotniczej. Może ktoś pokusiłby się o napisanie krótkiego poradnika na zasadzie KOMENDA PROWADZĄCEGO - ODPOWIEDŹ SKRZYDŁOWEGO? Myślę, że dosłownie kilka przykładowych zdań z różnych momentów operacji (start - utworzenie formacji - przekazywanie informacji o celu - atak - lądowanie) bardzo pomogłoby nam w bardziej efektywnym przekazywaniu informacji.

Gratulacje!

Wiedziałem,  że się uda:)

Barti,
prośba/propozycja:
czy mógłbyś dodać do misji jakieś ładunki do podwieszania pod Mi-8?

Dziękujemy! Co do ładunków - będą, ale jeszcze nie teraz. Właśnie pracuję nad kolejną misją, która będzie najbardziej skomplikowaną z dotychczasowych. Można powiedzieć, że z oryginalnej zostawiłem jedynie dźwięki dialogów, a cała reszta jest stworzona na nowo. Wkrótce więcej informacji.

Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 17, 2018, 21:08:41 »
OPERACJA "DEPLOYMENT" - MISJA 4




“ODWET”

Po tygodniu brzydkiej pogody, prognoza na jutro wreszcie napawa optymizmem. Typowy, chłodny dla Kaukazu letni poranek z pewnością przyniesie przepiękny dzień - pod warunkiem, że poranne mgły szybko ustąpią. Od ostatniej misji, w której ugrupowania REKIN i BEEPER wsparły oddziały naziemne w odbiciu wioski Dombaj, niewiele się działo. Ludzie Abrahama prawdopodobnie odpuścili dolinę rzeki Teberda i przenieśli się w inny rejon. Brzydka pogoda, a także brak aktywności bojowej przyczyniły się do obniżenia czujności wśród rosyjskich żołnierzy. Nadszedł też czas uzupełnienia w FARP SHPORA zapasów amunicji i innego sprzętu używanego w operacjach. Zadaniem tym zająć ma się ugrupowanie BEEPER, które eskortowane będzie przez formację REKIN na odcinku MIASTO TEBERDA - FARP SKALA.


Sytuacja na dzień 26 sierpnia 2009 r.

Grupa śmigłowców złożonych z Ka-50 oraz Mi-8 weźmie udział w operacji „AK-47”, której celem jest dostarczenie zaopatrzenia z FARP SKALA do FARP SHPORA.

Start śmigłowców Ka-50 odbędzie się o 0730 z FARP SKALA, a następnie obędzie się lot po zaplanowanej trasie SKALA - KARACHAEVSK - TEBERDA do momentu przechwycenia ugrupowania BEEPER.

Ugrupowanie BEEPER czeka na znak dowodzącego ugrupowania REKIN, następnie startuje i leci po zaplanowanej trasie SHPORA - TEBERDA - KARACHAEVSK - SKALA do momentu przechwycenia przez ugrupowanie REKIN.




Po zgrupowaniu, ugrupowania REKIN i BEEPER wspólnie odbywają lot w kierunku lądowiska SKALA, gdzie następuje lądowanie w celu załadowania ładunków amunicji. Powrót na FARP SHPORA tą samą trasą.



Prognoza pogody:
Wiatr zmienny 12-35 kts
Zachmurzenie: brak
Widzialność: 3-7 km (mgły)
Opady: brak
Temperatura 21
Ciśnienie 29.69


Podczas misji nie zmieniamy uzbrojenia.

Lista z częstotliwościami kanałów radiowych (SIMPLE RADIO) zostanie opublikowana później.


Termin misji, ŚRODA 21.03, godzina 21:30. Chętne osoby proszę o dopisywanie się do listy według dotychczas zajmowanych pozycji:


<<<<Ka-50>>>>

REKIN 1 =OPS=Barti
REKIN 2
REKIN 3
REKIN 4
REKIN 5

<<<<Mi-8>>>>

BEEPER 1 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 2 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 3 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 4 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 5 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 6 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)

Bartek


Odp: Latanie kooperacyjne na śmigłowcach
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 17, 2018, 21:32:10 »
REKIN 1 =OPS=Barti
REKIN 2
REKIN 3
REKIN 4
REKIN 5

<<<<Mi-8>>>>

BEEPER 1 =OPS= Rafel - ale wymagam przeszkolenia na tym ustrojstwie(SimpleRadio)
BEEPER 2 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 3 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 4 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 5 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)
BEEPER 6 (TRANSPORT/CAS/MEDEVAC)