Autor Wątek: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?  (Przeczytany 71216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #105 dnia: Października 19, 2018, 20:23:26 »
Nie warto bawić się w SLI.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #106 dnia: Października 19, 2018, 23:11:30 »
Shadow of Tomb Rider - buhahah, nie odpala, podaje, że karta nie spełnia wymogów (oczywiście update dziś sterowników do najnowszych), ale już wyczytałem na ich forum, że dziś wyszedł patch, który tak ma z RTX (oczywiście nie oferując jeszcze RT), więc LOL.
Widocznie był w becie. Teraz oficjalnie:
Cytuj
[19-10-2018] A hotfix for patch 4 was released, build 235.5.
This Hotfix addresses the following issues:
(...)
Fix for crashes when using NVIDIA 2080 or 2080Ti NVIDIA GPU's with specific driver and OS versions.
Fix for visual corruption and flickering particles and waterfalls on certain GPU hardware and driver versions.
A w związku z tym, zżera mnie ciekawość... Jest RT? Jak wrażenia?

A tak z innej beczki.
Mi w nowej serii kart podobał się bardziej DLSS niż nie RT jako realniejszy do stosowania.
Okazuje się, że za zwiększoną wydajnością DLSS kryje się renderowanie w niższej rozdzielczości i przeskalowywanie do wyższej. Przy czym mają na tyle dobry algorytm, że jakościowo nie odstaje albo i przewyższa renderowanie w natywnej rozdzielczości.

Porównanie i analiza 4k z TAA oraz 4k DLSS (czyli upscale z 1440p) na przykładzie FF XV: https://www.youtube.com/watch?v=MMbgvXde-YA
Jeszcze gdzieś był materiał pisany, ale na telefonie przeglądałem i nie pamiętam na której to było stronie.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #107 dnia: Października 20, 2018, 07:41:20 »
RT jeszcze nie ma https://steamcommunity.com/app/750920/discussions/0/3335371283882130648/ , nie mowiac ze Microsoft cofnal przeciez swoj update. Na te chwile nie ma zdaje sie nic co pozwoliloby uzytkownikowi zobaczyc RT w akcji na swoim PC. Dem tez nie widze.
Z tym DLSS jest podobnie, to gra musi go miec w opcjach. Fajnie by bylo jaky sie znalazl w P3D i DCSie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #108 dnia: Października 20, 2018, 09:26:59 »
Nie działa prawdopodobnie SSAA na tych kartach w DCSie. Przynajmniej u Qrdla i Wilka.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #109 dnia: Października 20, 2018, 10:05:24 »
Nie działa prawdopodobnie SSAA na tych kartach w DCSie. Przynajmniej u Qrdla i Wilka.

Eeee, działa, sprawdzałem na x1.5, a jestem wyczulony na wszelkie wygładzanie i shimmeringi :D.
Działa też SGSS (ale już pod NVidia Inspector, dałem to w IL-2 BoX).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #110 dnia: Października 20, 2018, 10:25:39 »
Nie działa prawdopodobnie SSAA na tych kartach w DCSie. Przynajmniej u Qrdla i Wilka.

Uściślając, z poziomu gry nie można wybrać żadnej wartości SSAA, a rozwija się tylko opcja OFF, która i tak jest włączona.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #111 dnia: Października 20, 2018, 11:25:35 »
Uściślając, z poziomu gry nie można wybrać żadnej wartości SSAA, a rozwija się tylko opcja OFF, która i tak jest włączona.

Eee, to może coś zmienili w tym patchu ze środy? Open B czy pełna?
Zaraz sprawdzę, testowałen na pewno, do tego ten filmik był z Viggenem i gościu też miał 1.5.

Edit.
Proszę mi tu fermentu nie siać ;). OB:



Weźcie sobie Repair może włączcie.  8)

Może Wam jakaś opcja blokuje, jak jest ON to tu nie da się włączyć, moje ustawienia:

« Ostatnia zmiana: Października 20, 2018, 12:50:31 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #112 dnia: Października 20, 2018, 11:35:18 »
Jest 2:1, czyli większość konstytucyjna. Tak więc to Wy Redaktorze macie coś schrzanione, a nie my i faktycznie puśćcie sobie repaire`a, to Wam się naprawi :evil:.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #114 dnia: Października 31, 2018, 12:18:47 »
SSAA jest zablokowane dla 4K. Nie ma i już.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=219253&page=2

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #115 dnia: Listopada 01, 2018, 22:38:23 »
nVidia chyba na prawdę ma problem z GDDR6 :/ Coraz więcej zgłoszeń awarii nowych kart serii RTX.
F-16C Block50 driver...

kwadrat

  • Gość
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #116 dnia: Listopada 02, 2018, 18:21:22 »
Przy tej cenie to chociaż zastępczego 1050Ti powinno się dostać.


Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Nvidia RTX (przyszłość w grafice)?
« Odpowiedź #119 dnia: Listopada 15, 2018, 14:07:12 »
Purepc to taki komputerowy tabloid, podaje całą prawdę całą dobę  :evil:. Proponuję poczytać oryginalny tekst, na wybrane fragmenty którego się powołują, szczególnie na podsumowanie (conclusion). Na pewno nie jest tak jednoznaczne jak sugeruje purepecowy clickbait. https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Battlefield_V_RTX_DXR_Raytracing/5.html Na stosunkowo niską wydajność BFV z RTX wpływa kilka czynników, z których część niewątpliwie leży po stronie samej gry.

Tako rzecze,
Zaratustra