Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 62073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #300 dnia: Grudnia 14, 2020, 16:25:20 »
Czekam aż natknę się gdzieś na głos niezadowolenia, albo lepiej - OBURZENIA, że w Cyberpunk da się spuścić wodę w kiblu, ale Redzi już nie raczyli dodać animacji spuszczanej kupy.

Spokojnie, spuszczana woda w satysfakcjonujący sposób tworzy wir, aż klatki lecą przy włączonym RT. Myślę, że torpeda z brązu to kwestia następnej łaty.

Imo przejaskrawiasz. Fakt, jest taki, że wieje biedą i tyle. I tak dziś pogram. Chciałbym tylko, żeby słońce nie wypalało mi oczu w samochodzie w widoku FPP i będzie dobrze.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #301 dnia: Grudnia 14, 2020, 17:03:53 »
Cytat: Jascha
Skonsumowane zyski ma tylko ten, kto sprzedał akcje PRZED krachem. ;)
"Krach" nastąpił bo zaczęli realizować zyski, 2-3 stówy na akcji jest godnym zyskiem
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #302 dnia: Grudnia 14, 2020, 17:34:55 »
Ja (mniej więcej) rozumiem na jakiej zasadzie działa indeks giełdowy. :) Chodziło mi tylko o to, że nie wiesz kto sprzedawał akcje z jakim zyskiem (i czy w ogóle). Przecież tak samo mogli sprzedawać ludzie, którzy weszli na poziomie > 400 zł, ze stratą. Zresztą przy takich wahaniach, to na pewno spora część sprzedaży była uruchamiana automatycznie przez ustawione stop lossy. A jak ktoś kupił akcje po 100 zł i ma je nadal, to zysku nie skonsumował, chyba że wirtualnie. Tak samo ja mogę powiedzieć, że dziś mi się koszt zakupu gry zwrócił i to z nawiązką, co jest półprawdą bo kurs przecież dalej na pysk może lecieć. ;) To tak na marginesie.

Imo przejaskrawiasz.

Pewnie tak. To nie był wpis adresowany specjalnie do Ciebie, żeby była jasność. ;)

Zastanawiam się jeszcze, kto miał większe parcie na wydanie tej gry na past-gen. Sony i MSFT, czy CDPR...

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #303 dnia: Grudnia 14, 2020, 19:29:46 »
Z innej beczki: podejście CP2077 do dialogów. Brzmi ciekawie. Naprawdę jest tak dobrze?

https://spidersweb.pl/2020/12/cyberpunk-2077-dialogi.html
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #304 dnia: Grudnia 15, 2020, 01:07:53 »
Takie coś znalazłem i podobno poprawia wydajność.

Open game folder, engine >> config >> open memory_pool_budgets.csv with notepad
Change PoolCPU to how much ram you have, leave 4GB for windows to run
Change PoolGPU to how much your GPU vram

Tutaj zebrali tweaki na te chwile na PC, jest i ten o ktorym piszesz:
https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-na-pc-sztuczka-na-poprawe-wydajnosci-sa-fanowskie/z31efa6

https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-pierwsze-mody-poprawiajace-gre-lepsza-wydajnosc-st/za1efe9 .
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2020, 16:34:10 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #305 dnia: Grudnia 15, 2020, 01:18:10 »
"Krach" nastąpił bo zaczęli realizować zyski, 2-3 stówy na akcji jest godnym zyskiem

A skad wiesz kto jaki ma zysk? To wszystko zalezy kto kiedy wszedl, dzis czytalem posty kola, ktory umoczyl 500k. Realizcja zyskow ma przewaznie miejsce na premiere i potem (wyniki), nie 4 dni przed. 4 dni wczesniej to wiele osob jeszcze wchodzilo i kupowalo, bo myslalo ze promocja przed odlotem winda do nieba. Teraz sa umoczeni nie mniej niz Frankowicze ;>. Kwestia by nie dac sie emocja, a dzis kurs CDR to tylko emocje, nie fakty. Poza tym realizacja zyskow to sprzedaz, to ze ktos ma tez cos na plusie w kursie to nie znaczy jeszcze ze ma zysk skoro nie sprzedal. Tak to napisales jakby wszyscy sprzedali na szczycie i kapitalizacja spolki spadla do zera ;D.

Tytul wyklepia jak karoserie Poloneza i wroci do zacnych poziomow z czasem. Moze luty, a moze wczesniej.

Natomiast na pewno wspolczuje zalodze CDR. Mieli isc na odpoczynek, a tu szykuje sie chyba juz praca i w niedziele ;). W tym tyg. ma byc latka 1.05.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2020, 01:38:13 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #306 dnia: Grudnia 15, 2020, 01:43:19 »
To poradźcie, przy jakim kursie akcji grać dalej i się cieszyć grą, bo teraz jak niski, to rozumiem, że gra kulawa?  :evil: :evil: :evil: :o

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #307 dnia: Grudnia 15, 2020, 08:52:45 »
Wydaje mi się, że plan pracy nad łatami był ustalony wcześniej. Tu najwyżej priorytety mogą się zmieniać, za co się brać najpierw. Z doświadczenia wiem, że wydawanie softu w grudniu to słaby pomysł, ewentualne łaty trzeba robić przed świętami, a nie ma bata, by ludzi na święta nie spuścić, crunch, nie crunch, nie ma bata u nas. :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #308 dnia: Grudnia 15, 2020, 08:55:08 »
To poradźcie, przy jakim kursie akcji grać dalej i się cieszyć grą, bo teraz jak niski, to rozumiem, że gra kulawa?  :evil: :evil: :evil: :o

Grać i olać, a jak ktoś ma problem z działaniem, to może najwyższy czas zmienić blaszki i bebechy ;), resztę się wyklepie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #309 dnia: Grudnia 15, 2020, 10:00:20 »
Myślę, że warto poczekać kilka miesięcy na patche. Bo nie ważne jakiego ma się peceta, crashe i resety (!) kompa są oznaką niedopracowanej alphy. Może te pierwsze dwa duże patche poprawią stabilność i szybkość działania, ale raczej nie naprawią dość ubogiej zawartości. Na to trzeba będzie czekać z rok, dwa. :)

Qbeesh

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #310 dnia: Grudnia 15, 2020, 10:09:14 »
Po 20-paru godzinach jakoś mi się nie chce wracać. Niech poleży, zobaczymy, co się zadzieje przez kilka następnych miesięcy, czy w ogóle będa robili coś w kierunku zrobienia z tego dema technologicznego i jednego wielkiego placeholdera gry. Na razie to widzę u nich PRowe odwracanie uwagi na błędy, bugi i glicze i desperackie przekonanie, że wystarczy je naprawić i wszyscy będa hepi. Tymczasem bugi to najmniejszy i najmniej istotny problem Cyberpunka. Bo bugi da się naprawić. Złych decyzji projektowych już nie tak bardzo. To nie NMS z otwartą, proceduralną architekturą, gdzie dało się to zrobić. Swoją drogą megaszacun dla Hello.

W ramach ciekawostki: Prawdopodobnie parę lat temu byli dość z tematem zaawansowani i wszystko było ustalone, naszkicowane i poukładane. Potem pewnie jakiś klaun nie mający pojęcia o tym jak to działa (inwestor, może jakiś herbatnik z zarządu) wpadł na genialny pomysł, żeby Keanu wrzucić. Potem stwierdził, że wuj, niech Keanu będzie jednym z głównych bohaterów. Zadziało się to na etapie, w którym takie zmiany oznaczają wywrócenie wszystkiego do góry nogami. Taka sytuacja bardzo koresponduje z moimi 12letnimi doświadczeniami jako kreatywny w polskiej branży reklamowej. I pyk, 8 lat minęło.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2020, 10:26:37 wysłana przez Qbeesh »

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #311 dnia: Grudnia 15, 2020, 18:30:37 »
Bo nie ważne jakiego ma się peceta, crashe i resety (!) kompa są oznaką niedopracowanej alphy.
Raczej ważne... na razie 14 godzin i zero problemów. Co więcej, jestem mega zaskoczony na plus z działania DLSS.
Jeżeli komuś robi reset, to znaczy, że ma coś nie tak ze sterownikami. Bo tylko one mogą sięgnąć tak głęboko by spowodować BSOD/reset.
Ewentualnie coś nie tak z flakami.

Mi się fajnie gra i grał będę w wolnej chwili. Chociaż mogło by fajniej gdyby mi się częściej udawało przechodzić (sub-)questy skradankowo/cichaczem. Na razie często kończy się efektownymi headshotami z rewolweru. ;)
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #312 dnia: Grudnia 15, 2020, 18:36:37 »
Raczej ważne... na razie 14 godzin i zero problemów.

Cieszę się podwójnie ;D, czyli GPU daje radę :].
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #313 dnia: Grudnia 15, 2020, 18:46:04 »
Cieszę się podwójnie ;D, czyli GPU daje radę :].
Owszem, daje radę zarówno w CP jak i w MSFS. :]
Polecam tego Allegrowicza. ;)
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #314 dnia: Grudnia 15, 2020, 19:13:17 »
Sterowniki do 1080 są aktualne, może rollback by coś poprawił - ale reszta bebechów jest OK, bo żadna inna gra mi nie crashuje sterowników. Może też wina Win7? Cholera wie, trzeba czekać na patche. Albo - co bardziej prawdopodobne - jakieś nieoficjalne modyfikacje. Bo CDPR z tego co mówią skupi się na konsolach starszej generacji. :)