Autor Wątek: Wywiad z Mattem Wagnerem  (Przeczytany 8671 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #30 dnia: Października 13, 2018, 15:33:35 »
Jedyny wart uwagi taki konflikt to obecnie Turcja Grecja. A poza tym zdecydowanie większą frajdę daje zrąbanie Szerszenia czy F-15 takim MiGiem czy Su. I można sobie gadać, że nie klikalne, że to, że tamto. Są to maszyny dużo bardziej wymagające od pilota, stąd w moim mniemaniu, większa satysfakcja. Niejeden pilot Red pewnie by się ze mną zgodził.

W klikalnym byłaby jeszcze większa satysfakcja, uproszczony to uproszczony i już. Bardziej wymagająca jest klikalna maszyna niż uproszczona i mów sobie co chcesz.  Latałem tym i tym i dlatego nie latam już F-15, mimo że Hornet ciągle jest ciężko upośledzony.
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2018, 15:43:42 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #31 dnia: Października 13, 2018, 16:30:51 »
A nie lepiej Panowie byłoby, gdyby pokończyli to co wydali, stworzyli kilka dodatkowych teatrów, dodali lotniskowców, a nie kolejne maszyny w stadium alfa, beta, early itd. itp. ? Czy wypolerowanie tego co jest plus dodatki nie podniosło by tzwn. "fun factora" wyżej? Przecież sami się de facto podstawiamy (mówię też o sobie, bo pomimo deklaracji też uległem), dajemy się ponieść gorączce, kupujemy już w tej chwili nawet nie grywalne moduły, ale ich zapowiedzi, przecież to totalny bezsens. Już na to ktoś zwracał uwagę w którymś wątku, nie ma drugiego takiego przypadku dojenia klienta i sprzedawania życzeń, z których nie do końca wiadomo co wyjdzie i w jakim czasie (o przepraszam jest lepszy przykład - "Star Citizen" - tam to dopiero dojenie do sześcianu  :evil:).

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #32 dnia: Października 13, 2018, 18:10:14 »
To nie do konca tak, to akurat robi Razbam rekoma m.in. Kubanczynkow z czego przynajmniej 1 to technik z dostepem (?) do MiGa.
Podejrzewam gdyby istnial developer poza RU, chocby u nas w kraju to mogliby spokojnie zrobic MiG-29A, a na Ukrainie to i starszego Su-27.

To jest inaczej, oni (ED) nie mogą wydać modułu, który zrobi jakakolwiek firma na świecie, jeśli rosyjski rząd nie udzieli im zgody. Oni działają w Rosji, tam mają główną siedzibę, programistów itd.
Pomoc Rosji w wymodelowaniu MiGa-29 nie jest im potrzebna. Informacji jest pod dostatkiem, ten samolot użytkowało/użytkuje pół świata.

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #33 dnia: Października 13, 2018, 18:36:42 »
W klikalnym byłaby jeszcze większa satysfakcja, uproszczony to uproszczony i już. Bardziej wymagająca jest klikalna maszyna niż uproszczona i mów sobie co chcesz.  Latałem tym i tym i dlatego nie latam już F-15, mimo że Hornet ciągle jest ciężko upośledzony.
Padi, wszyscy (OPS) wiemy dlaczego nie latasz ani Su-27 ani MiG-29 :). A porównywanie F-15 do tych maszyn jest trochę nietrafione.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #34 dnia: Października 13, 2018, 18:45:34 »
No niby czemu nie latam nimi? Pewnie dlatego, że wolę łatwego i prostego A-10C? A więc przed przesiadką na Prosiaka, przez parę lat latałem praktycznie tylko na Su-27.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #35 dnia: Października 13, 2018, 18:56:01 »
Może dlatego, że nie są tak nieskomplikowane, zwłaszcza w prowadzeniu, jak cała reszta. Pomijam tu A-10, który jest wymagający i niewątpliwie jesteś tu mistrzem, czego nikt ci nie odmówi.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #36 dnia: Października 13, 2018, 19:06:09 »
Kiedy przechodziłem na A-10C, Su-27 był mistrzem kręcenia, jak pierwszy raz wsiadłem do F-15, Suka nadal kręciła bardzo dobrze. Niestety od jakiegoś roku przestała kręcić i latać jak kiedyś. Tak jak Ty nie mogłeś się przyzwyczaić do radaru na HUD, ja nie mogłem na ekranie bocznym. Zwyczajnie jak wsiadłem na A-10C, to jakoś przesiadłem się całkowicie na tą stronę. A teraz wsiadam na Szerszenia i raczej nie z powodu jego wyższości nad innymi maszynami, bo spadam na nim ciągle i nieustająco.
Jednym słowem, wybrałem maszyny klikalne.
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2018, 19:12:42 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #37 dnia: Października 13, 2018, 19:28:55 »
Nie przesadzajmy z tym spadaniem :). A jakby każdy by wybierał klikalne to co by nam zostało? Pięć zachodnich (a dojdzie jeszcze F-14) i jeden bidny MiG-21.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #38 dnia: Października 13, 2018, 19:43:31 »
No i właśnie o to chodzi - są poważne braki po stronie RED.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #39 dnia: Października 15, 2018, 15:13:36 »
To jest inaczej, oni (ED) nie mogą wydać modułu, który zrobi jakakolwiek firma na świecie, jeśli rosyjski rząd nie udzieli im zgody. Oni działają w Rosji, tam mają główną siedzibę, programistów itd.
Pomoc Rosji w wymodelowaniu MiGa-29 nie jest im potrzebna. Informacji jest pod dostatkiem, ten samolot użytkowało/użytkuje pół świata.

Nie rozumiem jednego. Czemu więc uzyskali zgodę na Ka-50 z którego korzysta tylko Rosja a na MiG'a z którego korzystał swego czasu cały wschód (teraz to nawet zachód korzysta) mieli by nie dostać zgody?
Swoją drogą MiG-29 jest w serii od wczesnych wersji FC, więc chyba muszą mieć zgodę... Chyba Putin nie będzie się rozdrabniał na zgodę na model z klikalnym kokpitem i na ten bez...

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #40 dnia: Października 15, 2018, 15:27:39 »
Odpowiedź jest tylko jedna: Jeśli nie wiadomo o co chodzi?_To zawsze chodzi o pieniądze lub dezinformacje i tak prowadzącą do pieniędzy.  I dzida.  8)
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2018, 15:41:14 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #41 dnia: Października 15, 2018, 15:41:59 »
Bo tak jak mówiłem, zwyczajne mydlenie oczu. Takie zwalanie winny i problemów na innych, albo pozostawienie sobie deski ratunku na gorsze czasy.
Swoją drogą, jak wytłumaczyć wykonanie przez ekopę ED (Ros.) samolotu A-10C (USA)? Gdzie są te tajemnice?
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #42 dnia: Października 15, 2018, 15:53:57 »
Pisali na forum, że sami byli zdziwieni, że dostali zgodę na Ka-50, ale to były inne czasy. Po Krymie Rosjanie dostali paranoi i utajniają wszystko. Pisali, że w dzisiejszych realiach nie byłoby szans na Ka-50.
W USA jest specjalna instytucja, która się tym zajmuje, Matt Wagner wspominał o niej i o współpracy z nią w wywiadzie z pilotem Hornetów, który grał w DCSa u Matta na komputerze. W USA chronią tylko dane, które mogłyby spowodować realne szkody dla USA. Rosyjscy urzędnicy - dla bezpieczeństwa i z niechęci do brania odpowiedzialności za cokolwiek - na wszelki wypadek blokują niemal wszystko.
Dlatego, mimo, że duża część międzynarodowego forum i całe rosyjskojęzyczne forum, męczy ich od lat, żeby zrobili MiGa-29, a materiałów potrzebnych do jego wymodelowania mają więcej niż potrzebują i to bez żadnej pomocy Rosji, to nie ma na niego szans, bo Rosyjscy urzędnicy nie wyrażą zgody.

Inną sprawą jest, że w rozumieniu USA samoloty z lat 80-tych są już przestarzale i zastępowane 5-tą generacją F-22, F-35, dla Rosjan i państw, które kupiły te samoloty, wciąż są podstawą ich wyposażenia.
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2018, 15:59:10 wysłana przez sermen »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #43 dnia: Października 15, 2018, 16:11:51 »
Pisali na forum, że sami byli zdziwieni, że dostali zgodę na Ka-50, ale to były inne czasy. Po Krymie Rosjanie dostali paranoi i utajniają wszystko. Pisali, że w dzisiejszych realiach nie byłoby szans na Ka-50.

Masz jakieś linki do tego, czy tak mówił Matt w jakimś wywiadzie? Bo póki co nie trafiłem na żadną oficjalną wypowiedź w tym tonie.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #44 dnia: Października 15, 2018, 16:18:59 »
A mówią, że jest małe zainteresowanie RED samolotami i z tego powodu robią inne... Bzdura! A o zgody mogli spokojnie walczyć przed Krymem, jednak to też jest tycio naciągane, bo lata Mig-29 zbyt wiele krajów. Jedynie wersja na lotniskowiec lata tylko u nich. Wersja Suki w DCS-e to też nie nowość.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)