Autor Wątek: Wywiad z Mattem Wagnerem  (Przeczytany 8655 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #45 dnia: Października 15, 2018, 16:19:26 »
Bo tak jak mówiłem, zwyczajne mydlenie oczu. Takie zwalanie winny i problemów na innych, albo pozostawienie sobie deski ratunku na gorsze czasy.
Swoją drogą, jak wytłumaczyć wykonanie przez ekopę ED (Ros.) samolotu A-10C (USA)? Gdzie są te tajemnice?
IFF i różne inne detale, których nawet nie wyłapiesz, że są nierealistyczne, np. oznaczenia i sygnały na RWR, "ściemnione/zgadywane" zasięgi rakiet, radarów, itp. O to tu chodzi. To nie żadne mydlenie oczu tylko regulacje ITAR.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #46 dnia: Października 15, 2018, 18:49:22 »
Matt Wagner w wywiadzie mówił dokładnie to co napisał Poko. ITAR nie pozwala ujawniać pewnych szczegółów, więc robią je nieco inaczej, ale tak, żeby w praktyce działały podobnie.
A co do popytu na MiGa-29, cóż do DCS wyszło już ze 20 samolotów/śmigłowców i spośród tych dwudziestu tylko dwa przebiłyby sprzedażą MiGa-29 - Hornet i Tomcat. Pozostałych 18 - nie, a mimo to komercyjne firmy zdecydowały się je zrobić; Gazele, Albatrosy, Hawki, Mi-8, Aviojety, nawet Jak-52 - musiały na siebie zarobić. Także jeśli ktoś chce wierzyć  jakieś spiskowe teorie, wg. których nie robią MiGa-29 albo Su-27 ze względu na sprzedaż... cóż.
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2018, 21:49:08 wysłana przez KosiMazaki »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #47 dnia: Października 15, 2018, 19:11:45 »
Znaczy, realistyczny FM już można zrobić, ale klikalnego kokpitu to nie? A na Mi-24P dostali dyspensę od Putina? Regulacje ITAR dotyczą czego innego.
Dla mnie póki co spiskowa teoria to właśnie odgórny zakaz "polityczny". Tak jak pisałem, jeszcze nie widziałem żeby ktoś oficjalny o tym napisał, za to wszyscy to powtarzają.

Komercyjne firmy robią to co je interesuje albo to na co im pozwoli ED. Skądinąd wiem, że Razbam chciał zrobić 29 zamiast Mirage'a, ale ten moduł wtedy ED zaklepało dla siebie. Podobnie jak zresztą MiGa-23, który najpierw był obiecany "komu innemu", ale potem priorytety się pozmieniały.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #48 dnia: Października 15, 2018, 20:00:22 »
IFF i różne inne detale, których nawet nie wyłapiesz, że są nierealistyczne, np. oznaczenia i sygnały na RWR, "ściemnione/zgadywane" zasięgi rakiet, radarów, itp. O to tu chodzi. To nie żadne mydlenie oczu tylko regulacje ITAR.

Oznaczenia i sygnały RWR są defioniowane przez software, więc można założyć że każda opcja które jest możliwa w realu (czyli taka która jest zgodna z hardware) jest realna, no bo software w realu przecież się zmienia. Co do zasięgu rakiet to fakt, szczególnie AMRAAM jest tutaj tajemniczy. Co do radaru to myślę że nie jest to wcale taka wielka tajemnica, tam samo jak w F-16 jego zasięg dla celów o danym RCS jest chyba znany. IFF tak długo jak nie bierzemy pod uwagę mode 5 nie jest tutaj żadną tajemnicą, no chyba że mówimy o samym algorytmie szyfrującym który w zasadzie nie ma żadnego znaczenia w symulacji.

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #49 dnia: Października 15, 2018, 20:06:59 »
POKO  to oczywiste, tutaj nie ma o czym mówić by było inaczej. Pewne sprawy wiadomo, że będą utajnione, przeinaczone, lub odpowiednio uproszczone.
A co do maszyn Mig-29 i Su-27 to myślę, że ED-ki trzymają je dla siebie na "czarną godzinę". A zwłaszcza Sukę od której zaczynali. Głupio by wyglądała, jak by ktoś inny w DCS-ie zrobił te maszyny w postaci klikalnej. 
No i do bólu trzeba odrywać kupony od tego co jest, a jak się jeszcze sprzedaje to jest OK.
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2018, 20:19:15 wysłana przez =OPS=padonis »
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #50 dnia: Października 15, 2018, 20:20:37 »
Oni są zajęci innymi projektami które dają konkretny hajs, wszystko po cichaczu a co da radę przerzucić, jakieś pierdoloty to trafi do graczy.

http://www.dinamika-avia.com/product/classifier/index.php

Tutaj ciekawy filmik jak robili symulator mi-17 dla AVIA-TS i Dinamika swoją drogą licencję na tą symulację widziałem też u innych firm.

https://www.youtube.com/watch?v=7FwY-dMm1nA

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #51 dnia: Października 15, 2018, 23:03:34 »
Padonis,

Skoro względy finansowe i problemy z uzyskaniem pozwoleń to bzdura, mydlenie oczu i spiskowa teoria dziejów, to co nią nie jest? Że rosyjska firma nie chce robić rosyjskich samolotów, żeby swoim klientom zrobić na złość?

Jest tak naprawdę jedno wytłumaczenie, które do mnie przemawia. Szacowany stosunek sprzedaży do poniesionych nakładów jest lepszy w przypadku maszyn amerykańskich. Może się na to składać wiele rzeczy: popularność maszyny wśród graczy, poziom skomplikowania, trudności w uzyskaniu pozwoleń, dostęp do źródeł, jakość tych źródeł, łatwość współpracy ze służbami w danym kraju, ile technologii już mają opracowanych, a ile muszą dopiero zrobić, kontrakty rządowe... oczywiście nie dowiemy się w jakim stopniu co wpływa na wynik końcowy, ale wydaje się jasne, że ED bardziej opłaca się zrobić F-16. Może i daliby radę dostać pozwolenie na MiGa-29, ale mieliby z tym więcej, ekhem, kochania się niż z F-16. Może i by się dobrze sprzedał, ale gorzej niż F-16. Oni mają liczby, my możemy tylko zgadywać. Dla RAZBAM te zmienne wyglądają inaczej i postawili na MiGa-19 i 23 (między innymi). Taki biznes. Jak ktoś chce przyczynić się do zmiany priorytetów, to proponuję głosować portfelem.

Cytat: some1
Podobnie jak zresztą MiGa-23, który najpierw był obiecany "komu innemu", ale potem priorytety się pozmieniały.

Tak naprawdę nikt tego nigdy nie powiedział, że MiG-23 był obiecany komu innemu. Wydaje mi się nawet, że było dementi.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #52 dnia: Października 15, 2018, 23:40:54 »
Inaczej - było zaplanowane, że zrobi go kto inny:
https://forums.mudspike.com/t/razbam-mig-23-canceled/3314/91
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #53 dnia: Października 15, 2018, 23:43:15 »
Faktycznie, zapomniałem o tym, dzięki.

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #54 dnia: Października 16, 2018, 15:19:32 »
No nie wiem czy F-16 się aż tak dobrze sprzeda. Mamy przecież BMSa który jest w pewnym sensie darmowy (oryginalny F4 chodzi za grosze albo jest piracony) i do tego BMS cały czas się rozwija.
Moduł do DCSa będzie pewnie drogi i jak już go skończą to pewnie tak zostanie na wieki.

MiG-29 miałby pewien duży atut, chodzi o brak konkurencji. Są w DCS ludzie lubiący latać red którzy bardzo chętnie by taki moduł nabyli, nawet jest ich całkiem sporo. Jedyne co by mogło ukatrupić ten moduł pod względem sprzedaży to wypuszczenie Su-27 z klikalnym kokpitem. Moim zdaniem maszyny RED wcale nie są skazane na porażkę pod kątem sprzedaży. Jak są nawet ludzie co kupują warbirdsy w cenie wyższej niż kiedyś A-10C...

Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #55 dnia: Października 16, 2018, 15:31:47 »
Oczywiście, osobiście znam tu kilku takich he he he. Klikalna Suka i Miguś by się sprzedawały jak papier toaletowy za komuny. Sam bym nabył Miga, mimo że latam stroną Blue.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #56 dnia: Października 17, 2018, 06:40:07 »
Tą niespodzianką to pewnie będzie F-15E od Razbam, ostatnio się chwalili ikonką w menu na FB i dają coraz więcej obrazków z Strike Eagle.

https://www.facebook.com/RazbamSims/photos/a.316309961788982/1907347169351912/?type=3&theater
https://www.facebook.com/RazbamSims/photos/pcb.1912328338853795/1912328148853814/?type=3&theater
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Poko

  • Gość
Odp: Wywiad z Mattem Wagnerem
« Odpowiedź #57 dnia: Października 17, 2018, 07:52:09 »
Też nie, bo o Mudhunie mówił tutaj w tym samym wywiadzie: https://youtu.be/CnqV69es0bo?t=4021