Autor Wątek: HP Reverb druga generacja  (Przeczytany 50108 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #285 dnia: Grudnia 19, 2020, 11:32:55 »
Rutkov - spisz swoje walki z softem i ustawieniami. Za pół roku będą nieocenione dla takich leśnych dziadków jak ja...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #286 dnia: Grudnia 19, 2020, 11:44:17 »
P.S. Jak robić zrzuty ekranu w VR tak aby było widać wartości wyświetlane przez fpsVR ?

Na dole okna Windows Reality Portal masz przycisk PLAY. Jak go naciśniesz to będziesz widział na monitorze to co widać w goglach. Zrób printscreena i gotowe.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #287 dnia: Grudnia 19, 2020, 11:59:11 »
Na dole okna Windows Reality Portal masz przycisk PLAY. Jak go naciśniesz to będziesz widział na monitorze to co widać w goglach. Zrób printscreena i gotowe.

Ja nigdy z tego nie korzystam w 3D, ponoć zabiera trochę mocy, mam na 2D tylko, ale to włączam i tak tylko jak coś chcę sprawdzić. Programy monitorujące non stop to zawsze jakiś tam % mocy zabierają.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #288 dnia: Grudnia 19, 2020, 12:20:01 »

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #289 dnia: Grudnia 19, 2020, 12:31:45 »
Rutkov - spisz swoje walki z softem i ustawieniami. Za pół roku będą nieocenione dla takich leśnych dziadków jak ja...
No właśnie nie wiem czy we mnie nie tkwi problem. Tyle tu dyskusji na temat wydajności ale ja nie mam z nią problemów (i9 9900 i RTX2080S plus 32Gb ramu) a ponieważ ciągle tu o czymś piszą to jestem nakręcony na działanie by poprawiać coś co właściwie mi działa a ja się boje, że nie wykorzystuje wszystkiego co mógłbym. Soft już opanowałem, WMR tzn podstawa VR na Windows i Steam VR ( właściwie nie wiem czy on jest konieczny/niezbędny do zabawy) działają ok działa myszka, uruchomiłem kontrolery i za ich pomocą w bardzo fajny sposób można wszystko włączyć. Całkiem fajne jest przeglądania netu na Edge na przykład, tzn fajnie ,bo da się spokojnie to robić. Teraz jest mnie tylko ta reprojekcja ale nie pobawię się dziś wieczorem jak będzie czas, no i uruchumię Elite Dangerous bo jeszcze tego nie oglądałem w VR. ludzkie gry jak SW Squadrons i HL Alyx ale nie wiem po co bo nie mam czasu na to co już na kompie czyli samoloty i Elite. Czekam na nowy Medal of Honor, to chyba będzie coś co da dużo radości z grania bo i VR i II WŚ . Chętnie bym grał Battlefielda 1 w VR.   Powiem szczerze, że nie wiem czy VR zmieni nasza rozrywkę ale na pewno uda ciekawe czasy.

Ps. Na razie gogle męczą mnie trochę wzrokowo (noszę okulary) i trochę mnie boli głowa bo jakiś 2-3 godzinach zabawy z kilkoma 5 minutowymi przerwami by skoczyć po piwo lub się odlać .
Picie piwa w goglach to też zabawa, do ust trafiam, ale już dwa razy odstawiałem kufelek na klawiaturę a i trochę go trza "wymacać". Są więc jak widać plusy i minusy. Więcej plusów jednak jak dotychczas.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #290 dnia: Grudnia 19, 2020, 12:44:47 »
Picie piwa w goglach to też zabawa, do ust trafiam...

Podawałem w jednej z ważniejszych porad. Jak mamy na łbie VR to pijemy z butelki :evil:.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Versor

  • 13 WELT
  • *
  • 6 WELT
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #291 dnia: Grudnia 19, 2020, 13:47:45 »
Elite robi wrażenie w goglach. Jak się startuje z kilkuset metrowej stacji można otworzyć szeroko buzię z wrażenia. To samo jak się podlatuje do planet.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #292 dnia: Grudnia 20, 2020, 00:30:03 »
Największy minus gogli jaki odczuwam i to dość znacząco, jest brak dobrej obserwacji głową. Oczywiście ktoś napisze mi zaraz, że jest to naturalne, jak w realu. No może jest, ale jeśli ktoś jak ja kilka dobrych lat łatwo z Track Irem i przyzwyczaił się do szybkich spojrzeń w każdym kierunku musi czuć się jak żółw wywrócony na plecy. Jestem prawie ślepy w powietrzu. Żeby choć przyciski spojrzenia do tytułu po prawej i lewej można było zamapować, ale się nie da, choć np. maksymalne przybliżenie się da. Poza tym, w TIr można było sobie spoglądać przesuwając się na boki, w goglach to nie działa. No trochę ograniczeń tu VR ma. A może jednak ja coś źle robię?
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

qrdl_logos

  • Gość
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #293 dnia: Grudnia 20, 2020, 00:36:09 »
A może jednak ja coś źle robię?

Ta.... nie dorosłeś Wać Panie do immersji, ale z biegiem czasu się urobicie  :evil:.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #294 dnia: Grudnia 20, 2020, 00:43:28 »
Największy minus gogli jaki odczuwam i to dość znacząco, jest brak dobrej obserwacji głową. Oczywiście ktoś napisze mi zaraz, że jest to naturalne, jak w realu. No może jest, ale jeśli ktoś jak ja kilka dobrych lat łatwo z Track Irem i przyzwyczaił się do szybkich spojrzeń w każdym kierunku musi czuć się jak żółw wywrócony na plecy. Jestem prawie ślepy w powietrzu. Żeby choć przyciski spojrzenia do tytułu po prawej i lewej można było zamapować, ale się nie da, choć np. maksymalne przybliżenie się da. Poza tym, w TIr można było sobie spoglądać przesuwając się na boki, w goglach to nie działa. No trochę ograniczeń tu VR ma. A może jednak ja coś źle robię?

Ćwiczenie dobrze wpływa na kręgi, kark i tułów. VR zapewni Ci zdrowotną godną starość.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #295 dnia: Grudnia 20, 2020, 01:07:37 »
Róbcie se podśmiehujki, ale to mi się nie podoba i już, niespodziewałem się tego. Będę musiał sobie chyba kupić krzesło obrotowe i dobrze je nasmarować, by lekko chodziło.
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

qrdl_logos

  • Gość
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #296 dnia: Grudnia 20, 2020, 01:29:04 »
Róbcie se podśmiehujki, ale to mi się nie podoba i już, niespodziewałem się tego. Będę musiał sobie chyba kupić krzesło obrotowe i dobrze je nasmarować, by lekko chodziło.

To raczej sobie obejrzyj jeszcze raz Egzorcystę i "scenę łóżkową"  :evil:.

Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #297 dnia: Grudnia 20, 2020, 09:56:31 »


Poza tym, w TIr można było sobie spoglądać przesuwając się na boki, w goglach to nie działa. No trochę ograniczeń tu VR ma. A może jednak ja coś źle robię?

Coś źle robisz. W VR są naturalne wszystkie płaszczyzny ruchu.



Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

--------------------------------
Win10 64bit
PC: i7 13700k, 64GB RAM 3200MHz DDR4, RTX 4090, VR Quest 3, M2 Drives, EVGA 1000W GQ

VPC MongoosT-50CM2 Grip, VPC MongoosT-50CM3 Throttle, crosswinds rudder pedals, VPC panel CP3, WinWIng PTO2

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #298 dnia: Grudnia 20, 2020, 09:59:01 »

Coś źle robisz. W VR są naturalne wszystkie płaszczyzny ruchu.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Ale to zależy od tytułu, w niektórych nie wyjdziesz np. poza kabinę także w VR. Ale w obrębie oczywiście kabiny jak najbardziej można się przesuwać w każdym simie, grze.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl_logos

  • Gość
Odp: HP Reverb druga generacja
« Odpowiedź #299 dnia: Grudnia 20, 2020, 11:04:53 »
Ale to zależy od tytułu, w niektórych nie wyjdziesz np. poza kabinę także w VR. Ale w obrębie oczywiście kabiny jak najbardziej można się przesuwać w każdym simie, grze.

Rutkov w sytuacji podbramkowej zwykł był wychodzić na skrzydło, i naprowadzać zostawionego w kabinie R2D2 na cel  :evil:.