Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator 2020 i VR  (Przeczytany 21391 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator 2020 i VR
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 04, 2024, 21:24:22 »
Mały update - a nie ta, reprojekcja działa jednak w podobnym zakresie jak w WMR, tyle, że klatek jest więcej (72-61). Jest to zależne od tego co ma się w ustawieniach w MSFS. Z Quest działa mi opcja reprojekcji Depth i to miałem włączone, dopiero danie na OFF wyłącza ją i wtedy obraz działa w goglach bez reprojekcji (ale jest też mniej stabilny). Natomiast tak jest jak w OpenXR Toolkit dam Turbo, jak je wyłączę, przeskakuje na Auto z Oculusa i wtedy jest albo 72 albo 36 klatek. Chyba jednak lepiej mieć włączone Depth + Turbo. Obraz jest płynniejszy i artefaktów od MR mniej.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator 2020 i VR
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 18, 2024, 19:56:03 »
Ciekawa sprawa, wydaje mi się, że poprawiono w MSFS DX12 i obecnie lepiej on działa (w VR) niż DX11. Lepsze czasy randerowania i mniejsze obciążenie pamięci V-RAM = stabilniejsze FPS. Na razie tylko kilka lotów, ale jakoś mam wrażenie, że jest lepiej na DX12 obecnie.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator 2020 i VR
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 20, 2024, 15:20:55 »
Myślałem, że MSFS wspiera Quad Views i chciałem potestować ale okazuje się, że nie. Jest dopiero, być może, w drodze, ale plus, że jest dość wysoko w oczekiwaniach zauważonych przez Asobo:



Czyli z simów to tylko DCS.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2024, 17:31:17 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl