Autor Wątek: Kask Union Reality  (Przeczytany 41874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #135 dnia: Kwietnia 10, 2007, 20:31:54 »
Nie wiem jakim cudem udał Ci się ustawić trzecią oś, ja za nic nie mogę, a próbowałem już kilka razy. Chyba, że ta oś jest na suwaku na dołączanym gamepadzie (nie wykorzystuję). U mnie, przy kalibracji joysticka 3 osiowego, oś Z w ogóle nie reaguje na zbliżanie i oddalanie głowy. Jeżeli u Ciebie działa, to czy osiąga wartości graniczne? Może tu tkwi problem? Jak widzi to joytester?

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #136 dnia: Kwietnia 10, 2007, 20:45:20 »
Musi być ustawiony kontroler 4 osiowy i 4 przyciskowy. Oś zbliżenia kalibrujesz jako ostatnią (kolejność jest taka X, Y, Z , R gdzie X i Y są osiami "na głowie" Z to suwak, a R to jest właśnie ta oś zbliżenia, w kontrolerach windy rozpoznawana jako ster kierunku).

Ja się zastanawiam, czy nie wrócić do ustawień kontrolera 2 osiowego bo tej osi zbliżenia nie wykorzystuję a może to ona robi mi ten problem. To wskakiwanie widoku przez celownik bardzo mnie denerwuje. Teraz się okazało, że ten widok cały czas zmienia się cyklicznie, tzn, widok przez celownik -> widok rozszerzony-> widok normalny-> widok przez celownik.....itd  Obraz mi się zmienia co ok. minutę. Na jak latam starym Il2 z NVtoMouse to wszystko jest ok POMOCY :010:
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #137 dnia: Kwietnia 10, 2007, 21:13:05 »
Czy w Controls masz wyczyszczone komendy odpowiedzialne za perspektywę widoku z kabiny (począwszy od Vide View do Gunsight View)? Jeżeli nie, to myślę że to może powodować konflikt New View. W „Readme” NewView jest wyrażnie napisane, że należy usunąć klawisze odpowiedzialne za widoki  bok/góra/dół, aby program współpracował z grą. W Twoim przypadku, może to dotyczyć jeszcze klawiszy odpowiedzialnych za „zoomowanie” widoku.

BigMac

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #138 dnia: Kwietnia 10, 2007, 22:23:30 »
Niestety problem ze wskakującym zoomem (widok przez celownik) się nasilił.Teraz mam go co 5 minut.Nie muszę dodawać, że jest to bardzo denerwujące. Może ktoś ma jakieś pomysły co to może być? Ja przekopałem program NewView i nic nie znalazłem. Dodam, że jeśli podczas gry wyłączę NV i rozglądam się mychą , to problem znika, więc na pewno jest on związany z NV (obecnie używam NewView3.6)

Usunąłeś wszystkie keybindy z ini? W starym NV (nie wiem, czy w nowym jest tak samo) zakładka Buttons/Assignments i Buttons/Button Generator

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #139 dnia: Kwietnia 10, 2007, 22:52:34 »
Panowie   :012: wielkie dzięki  :010:  :010:  :010:. Naprowadziliście mnie na trop. Problem znalazłem i usunąłem. Okazało się że miałem w grze w "Controls" przypisany klawisz "Home" do "Przełączania widoków" (cyklicznie zoomy tak jak właśnie mnie się samowolnie działo przy NV). Wystarczyło usunąć przypisanie i po kłopocie. Teraz wszystko działa aż miło   :banan

Wielkie DZIĘKI  :010:
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

katrinko

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #140 dnia: Kwietnia 16, 2007, 12:01:25 »
Mavericks masz PM

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #141 dnia: Kwietnia 17, 2007, 18:18:40 »
Mavericks przez pomyłkę przesłał te kable do mnie. Napisz to uzgodnimy jak to wysłać.

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #142 dnia: Kwietnia 18, 2007, 12:20:26 »
Wcale nie przez pomyłkę !  :003: Tylko Katrinko długo się nie odzywał, już napisałem żeby skontaktował się z Tobą.    :002:

katrinko

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #143 dnia: Kwietnia 21, 2007, 17:54:44 »
Jak pisałem mavericksowi, padł mi komp, a w nowej płycie nie mam gameportu, więc muszę niestety odpuścić całkiem temat UGeara. W związku z powyższym, sorry za zamieszanie i dzięki za pomoc, zostało mi chyba zbierać na trackira, wrrr... :/

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #144 dnia: Kwietnia 21, 2007, 17:58:01 »
Załatw sobie starego SB z gameportem,nie powinien kosztować więcej niż 20-30 zł
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #145 dnia: Kwietnia 23, 2007, 08:28:27 »
Cytuj
Załatw sobie starego SB z gameportem,nie powinien kosztować więcej niż 20-30 zł

Racja, na Allegro są w takiej właśnie cenie. Sam mam Sb Live Platinum i spisuje się super! Ale je nie o tym chciałem pisać.

Mam pytanie. Czy da się używać UR w grach, które obsługują rozglądanie się Hat-em? Jak to zrobić? Co trzeba dodać w katalogach gier? Czy da się przy użyciu UR i NV zastąpić w grze rozglądanie się Hat-em ? Dokłanie chodzi mi o takie tytuły ja Enemy Engaged i Gunship 2000! Podobno Richard Burns Really obsługuję Tracka IR, czy da się w nim użyć UR? Jaka jest procedura podłączanie UR do gry?

Z góry dziękuje za odpowiedzi  :001:
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #146 dnia: Maja 13, 2007, 11:43:35 »
Witam. Mam mały problem z moim UG.Mam za krótki kabel idący od czujnika z monitora do obudowy komputera. Czy jeśli zrobię przedłużke (1 do 1 na kablach) czy nic nie spalę? A może można takie przedłużki kupić gotowe?
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwca 04, 2007, 10:33:32 »
Czy komuś udało się zmodyfikować kask tak, aby wykorzystać tylko urządzenie wskazujące?. Zakupiłem właśnie UR Geara na allegro za 70 zeta z przesyłką. W planach mam zmuszenie go do współpracy z moimi Sennheiserami HD555, bo nie zamierzam z nich rezygnować na rzecz tej nędzy która widnieje na zdjęciach i o której piszecie, że jest w kasku. Hornet gdybyś był tak uprzejmy i mógł reuploadować gdzieś te schematy, bo linki wygasły. Osoby zorientowane proszę o odpowiedź, czy jest szansa na to, że potrzebne elementy kasku uda mi się zamontować na pałąku od słuchawek??

Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 04, 2007, 20:53:22 »
Cierpliwie czekam aż Hornet zrealizuje swój projekt oraz "sprzeda" licencję wraz z dokumentacją oraz obrazkami typu "zrób to sam" :002:

303_Hornet141

  • Gość
Odp: Kask Union Reality
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 05, 2007, 22:09:01 »
No muszę Cię w takim razie zawieść ... Zarejestrowałem się w PUP żeby znaleźć coś przynoszącego bardziej wymierne korzyści niż tylko satysfakcje i wysłali mnie na kurs spawacza :-/ więc na razie daje sobie spokój z lutowaniem. Nawet kompa ograniczyłem. Ale mam pełną dokumentację i nadal posiadam dwa kable jeżeli potrzebujesz.

Oto schematy:
http://download.yousendit.com/A724307451F98E50